voorbereiden...tc deed 5 brieven voor met ingooien en doe de rest zelf als je dat hebt gedaan kom je maar weer terug. Ik na 10min ofzo terug, was schijnbaar snel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vroeger kreeg je nog een opleiding tot postbode.
Heden ten dagen is het een keer meelopen en dat is het.
Ik zelf heb altijd een plattegrondje meegekregen en vervolgens werd ik met de boodschap 'succes' de deur uitgewerkt met vier postzakken.
Voorbereiden mocht ik een keer meekijken met iemand anders en toen moest ik na 3 weken zelf iemand inwerken, terwijl ik nog niet echt het gevoel had dat ik een pro was.
Opmerkelijk dat bepaalde mensen blijven en anderen binnen een paar weken weg zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:53 schreef gridjuh het volgende:
[..]
voorbereiden...tc deed 5 brieven voor met ingooien en doe de rest zelf als je dat hebt gedaan kom je maar weer terug. Ik na 10min ofzo terug, was schijnbaar snel.
2 gele kaarten voorgedaan hoe en toen was het, veel plezier
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:18 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
jij verdiend veel te veel
een gewone pbz kan nog geeneens op vakantie naar Katwijk
Rokers zeker?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:34 schreef Troeta het volgende:
De kantine boven word al jaren niet meer gebruikt, wij pauzeren buitenook in de winter
Dan nog niet te spreken over de lichamelijke slijtage,quote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:51 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ik zit nog steeds een schaal te laag voor m'n functie.
Ben wel met je eens dat het salaris voor pbz te laag is naar mijn mening.
En Mogguh!
Hangt denk ik ook erg van de personeelsbezetting af. Hier hebben we momenteel weinig verloop en genoeg mensen, dus worden alle nieuwe pbz 3 dagen lang op sleeptouw genomen.quote:Tegenwoordig krijg je een plattegrondje mee en moet je maar zien hoe het gaat.
Het begint op winter te lijken ja (trui onder mijn jas).quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
Had vandaag voor het eerst mijn volledige winteruitrusting aan, omdat de gevoelstemperatuur onder nul lag
Zal ik daar maar even gebruik van maken. Ik verkoop zo nu en dan wat kabels via marktplaats(brievenbuspost). Normaal plakte ik de envelop af met een stuk duct-tape, zodat de kabel er niet uit komt vallen langs de lijmlaag. Nu is m'n duct-tape op en heb ik een rol oude reclametape gevonden. Deze is echter bedrukt. Gaat dit een probleem vormen?(zie afbeelding hieronder)quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:04 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr: Vindt de PostNL het erg als ik deze tape gebruik om de envelop af te sluiten.
Alvast bedankt
Hogere temperaturen = westenwind. Nog meer regen dus. Ja heel goed nieuws hoor.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 07:37 schreef ophaling10 het volgende:
morgen een ieder.
het laatste is goed nieuws:
Vooruitzichten lange termijn
zaterdag 01 februari tot en met zaterdag 08 februari
Aanvankelijk vrij koud weer met 's nachts lichte vorst en overdag enkele graden boven nul. In de loop van de periode loopt de temperatuur geleidelijk verder op richting normale waarden.
Uitgifte: 25/01/2014 03.51 uur LT
Dat kan gewoon. Ik heb wel creatievere dingen voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:00 schreef kweenie1 het volgende:
tl;dr: Vindt de PostNL het erg als ik deze tape gebruik om de envelop af te sluiten.
Alvast bedankt
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:00 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Zal ik daar maar even gebruik van maken. Ik verkoop zo nu en dan wat kabels via marktplaats(brievenbuspost). Normaal plakte ik de envelop af met een stuk duct-tape, zodat de kabel er niet uit komt vallen langs de lijmlaag. Nu is m'n duct-tape op en heb ik een rol oude reclametape gevonden. Deze is echter bedrukt. Gaat dit een probleem vormen?(zie afbeelding hieronder)Mensen versturen zelfs pakketjes in rijst verpakkingen dus wat dat betreft is dit niet apart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tl;dr: Vindt de PostNL het erg als ik deze tape gebruik om de envelop af te sluiten.
Alvast bedankt![]()
Heb ook pizzadozen voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:49 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Mensen versturen zelfs pakketjes in rijst verpakkingen dus wat dat betreft is dit niet apart.
Dat heb ik nog nooit gehad, na tien minuten lopen heb ik het warm en ga ik zweten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
Had vandaag voor het eerst mijn volledige winteruitrusting aan, omdat de gevoelstemperatuur onder nul lag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |