ze komen zo wel weer met oplosverhalenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier was het ook weer niks. En als ik kijk naar volgende week is het alleen donderdag iets drukker dan nu maar nog steeds onder het niveau van een gemiddelde donderdag van verleden jaar.
Herinner me er dinsdag even aan dan zal ik kijken naar hoe de cijfers bij ons een jaar geleden waren in week 6.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:26 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Maar, hoe verhoudt het zich tot een gemiddelde donderdag van een jaar geleden?
En heb jij als TC een beetje zicht op waar de volumedaling nou in zit? Want de digitalisering zie je vooral in de legere rode bakjes, maar de blauwe bakken raken ook steeds moeilijker vol. Vroeger gaf het bedrijf altijd aan welke klanten we waren kwijt geraakt en wie er terug waren gekomen. Het enige wat mij is opgevallen is dat we Plus Magazine en het NtvG kwijt zijn aan Sandd, maar het Aob-blad terug hebben...
iets op wat je anders misschien weinig eet?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:03 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik had afgelopen zaterdag verlof, erg relaxt!![]()
Helaas zijn m'n klachten weer terug...Ik zal nu toch wat onderzoeken in het ziekenhuis moeten laten doen vrees ik...
Misschien zo weinig post dat we er niet eens aan toe waren, kutjenagaanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
En omdat niemand het nog gezegd heeft.
WEEKEND
Je hoeft er niet bij te gaan schelden.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:47 schreef posje het volgende:
[..]
Misschien zo weinig post dat we er niet eens aan toe waren, kutjenagaan
Vind het maar lang duren, zo'n weekend, als je 't niet verdiend hebt ... morgen lekker weer 'basis'.
O sorry, freudiaans typefoutjequote:Op maandag 3 februari 2014 18:59 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Je hoeft er niet bij te gaan schelden.
Ze kunnen altijd nog weer afbellen hequote:Op maandag 3 februari 2014 19:03 schreef FL_Freak het volgende:
Zow deze week drie diensten gekregen. Is de dip van vorige week voorbij?
Ja die kans zit er altijd in. Hopelijk heb ik zsm de andere baan (mocht het doorgaan).quote:Op maandag 3 februari 2014 19:38 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd nog weer afbellen heWant volgens de teamcoach bij ons is het gewoon weer rustig deze week, alleen donderdag is er nog iets, ook niet bijzonder veel, maar meer dan de afgelopen donderdagen. Dus echt voorbij is de dip niet volgens mij
Bij ons ook.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:38 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ze kunnen altijd nog weer afbellen heWant volgens de teamcoach bij ons is het gewoon weer rustig deze week, alleen donderdag is er nog iets, ook niet bijzonder veel, maar meer dan de afgelopen donderdagen. Dus echt voorbij is de dip niet volgens mij
Firefox werkt ookquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:31 schreef Paardindewei het volgende:
Dacht voor het eerst maar eens inloggen op die post.nl digi omgeving om m'n uren te bekijken. Heb je IE nodig om die vakantiekaart te kunnen zien. Welkom in 2001?
Hm, dat zou ik niet weten. Morgen heb ik in ieder geval een maagonderzoek in het ziekenhuis.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:31 schreef gridjuh het volgende:
[..]
iets op wat je anders misschien weinig eet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |