quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik kwam gister iemand tegen die precies zo klonk als de mammoet van ice age
Ok, heb jij er weer mee te maken?quote:
Tussen wie?quote:
Hou ook van jouquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee.
Er komt nu wel een relnicht binnen, dat wel.
Wat is het verschil?quote:
Ok, ik ben nu in Krimpen aan den IJssel, zie jullie hier.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:50 schreef AldoTheApache het volgende: [..] Ja
We komen je met zijn allen kapot djoeken
![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok, heb jij er weer mee te maken?
[..]
Tussen wie?
[..]
Hou ook van jou
[..]
Wat is het verschil?
[..]
Ok, ik ben nu in Krimpen aan den IJssel, zie jullie hier.
[..]
[..]
Tussen wie?
[..]
Hou ook van jou
[..]
Wat is het verschil?
[..]
[..]
[..]
Tussen wie?
[..]
Hou ook van jou
[..]
Wat is het verschil?
[..]
Nee hoor, ik weet dat je niet zoveel privacy meer hebt als 10 jaar terug. Maar, ik heb er zelf echt nog geen nadelen van ondervonden. Het wordt pas een probleem als die privacy-informatie wordt misbruikt, maar advertenties die aansluiten op jouw behoeftes vind ik geen probleem.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan is het niet prima. Dan cijfer je jezelf weg voor de belangen van die instanties.
uh, wie ben jijquote:
lb en een breinaaldquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Tussen wie?
[..]
Hou ook van jou
[..]
Wat is het verschil?
[..]
Ik vind het verrot dat Hyves failliet isquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet dat je niet zoveel privacy meer hebt als 10 jaar terug. Maar, ik heb er zelf echt nog geen nadelen van ondervonden. Het wordt pas een probleem als die privacy-informatie wordt misbruikt, maar advertenties die aansluiten op jouw behoeftes vind ik geen probleem.
Hetzelfde met de bonuskaart van de AH. Ze mogen best weten hoelang ik doe met een pak toiletrollen. Zeker als die informatie wordt geanonimiseerd. Meer problemen heb ik dat mensen niet zelf de keus hebben. Je dwingt mensen een bonuskaart te nemen, anders krijgen ze geen aanbiedingen. Dat is het verrotte.
Dan heb je er toch al iets van nadelen van ondervonden?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet dat je niet zoveel privacy meer hebt als 10 jaar terug. Maar, ik heb er zelf echt nog geen nadelen van ondervonden. Het wordt pas een probleem als die privacy-informatie wordt misbruikt, maar advertenties die aansluiten op jouw behoeftes vind ik geen probleem.
Hetzelfde met de bonuskaart van de AH. Ze mogen best weten hoelang ik doe met een pak toiletrollen. Zeker als die informatie wordt geanonimiseerd. Meer problemen heb ik dat mensen niet zelf de keus hebben. Je dwingt mensen een bonuskaart te nemen, anders krijgen ze geen aanbiedingen. Dat is het verrotte.
Hyves is niet failliet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vind het verrot dat Hyves failliet is
lekker kwekken en krabbelenXDquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vind het verrot dat Hyves failliet is
Inso is een godquote:
een voorwerp waarmee je kunt breien als je er twee hebt + een bol wol.quote:
Wat doe je daar dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Chickies hosselen met krabbels toch
Heb je Das leben des anderen al gezien?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:56 schreef Typisch het volgende:
''Ik heb niks te verbergen''![]()
''Wir haben es nicht gewust'' van deze eeuw.
kan tochquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:56 schreef Typisch het volgende:
''Ik heb niks te verbergen''![]()
''Wir haben es nicht gewust'' van deze eeuw.
''heb je msn, praat makkelijker''quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Chickies hosselen met krabbels toch
watquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:56 schreef Ezell het volgende:
Etsu had een heel leuk duivenfilmpje op Hyves.
quote:
Denk het niet. Wat is dat?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Das leben des anderen al gezien?
Wat kan toch?quote:
dat je niks te verbergen hebtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk het niet. Wat is dat?
[..]
Wat kan toch?
zullen we afspreken? praat makkelijkerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
heb je een webcam, ik vind alleen tekst zo onpersoonlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |