ah ja zo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Google weet jouw interesses
Van welke artiesten je houdt tot en met wat je favoriete eten is. Maar ook dingen die je meestal liever privé houdt, zoals je seksuele voorkeuren of mensen waar je mee om gaat/mee praat.
En dat is dan niet alleen van jou, maar van iedereen. Als dat niet in handen komt/blijft van een instantie die niet alleen maar ads e.d. aanpast op jouw smaak (google adds jeej), maar bij een instantie die daar veel gevaarlijkere dingen mee kan doen ben je gewoon (weer) een deel van je vrijheid kwijt.
De geschiedenis heeft wel bewezen dat een instantie (overheden, bedrijven of een enkel persoon) met zoveel macht daar op een gegeven moment te ver mee gaat.
Als je er echt interesse in heb kan ik wel wat stukjes opzoeken, heb niet zo'n zin om alles nu uit te typen.
iddquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gelukkig is je rechterhand je beste vriend
dat zal 't vast zijn joquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het kan ook aan jou liggen, tegen mij doen ze aardig.
ik kwam gister iemand tegen die precies zo klonk als de mammoet van ice agequote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
dankje tyron
ik klom gisteren op een ladder in DayZ, door een bug ging ik dood. Ik heb gescholden.
Heb je de mijne dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef Muto het volgende:
En we kennen allemaal janken over onze privacy, maar ik weet al jullie facebooken. En dat ligt allemaal aan jullie zelf.
ja in crequote:
Nee.quote:
En nu?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef Muto het volgende:
En we kennen allemaal janken over onze privacy, maar ik weet al jullie facebooken. En dat ligt allemaal aan jullie zelf.
Mijne heb je helemaal nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef Muto het volgende:
quote:
Jouw fb niet hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijne heb je helemaal niet![]()
en zo wel stuur per DM
hitman met bitcoins betalenXDquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb die van Ezell en Aldo ook. Ik ga ze nu even vermoorden
kom maar, ik heb al een legerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Crime passionnelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |