Heb je de mijne dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef Muto het volgende:
En we kennen allemaal janken over onze privacy, maar ik weet al jullie facebooken. En dat ligt allemaal aan jullie zelf.
ja in crequote:
Nee.quote:
En nu?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef Muto het volgende:
En we kennen allemaal janken over onze privacy, maar ik weet al jullie facebooken. En dat ligt allemaal aan jullie zelf.
Mijne heb je helemaal nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef Muto het volgende:
quote:
Jouw fb niet hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijne heb je helemaal niet![]()
en zo wel stuur per DM
hitman met bitcoins betalenXDquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb die van Ezell en Aldo ook. Ik ga ze nu even vermoorden
kom maar, ik heb al een legerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Crime passionnelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
Iedereen heeft wat te verbergen. Privacy is belangrijk dit dat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ah ja zo.
Maar ik bedoel ook niet dat het niet erg is voor heel de bevolking, maar dat ik het persoonlijk niet erg vind aangezien ik niet iets te verbergen heb ofzo.
Is wel interessant, doe die stukjes maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |