van mij mogen ze meeluisteren hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
klein beetje![]()
Maar het is ook wel goed dat je er niet heel veel om geeft hoor.
Maar het is wel heel belangrijk dat er nog enige privacy overblijft. Dat zie je maar dit jaar met de NSA
omgquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat je bij onze laatste meet zei.
Daarom hoeven ze jou dus niet af te luisteren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
van mij mogen ze meeluisteren hoormaakt me niet uit
ze kennen mij toch niet en ik bespreek geen rare dingen over de telefoon
Mij boeit het allemaal ook niet zo. Zolang ik thuis naakt voor de tv kan zitten zonder dat de overheid erachter komt, prima.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:42 schreef supersof het volgende:
maar misschien ben ik een beetje naïef.
Maar het gaat niet alleen om jou als individu he.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
van mij mogen ze meeluisteren hoormaakt me niet uit
ze kennen mij toch niet en ik bespreek geen rare dingen over de telefoon
Beetje welquote:
Eigenlijk best wel heel ergquote:
Google weet jouw interessesquote:
Goeie uitleg.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Google weet jouw interesses
Van welke artiesten je houdt tot en met wat je favoriete eten is. Maar ook dingen die je meestal liever privé houdt, zoals je seksuele voorkeuren of mensen waar je mee om gaat/mee praat.
En dat is dan niet alleen van jou, maar van iedereen. Als dat niet in handen komt/blijft van een instantie die niet alleen maar ads e.d. aanpast op jouw smaak (google adds jeej), maar bij een instantie die daar veel gevaarlijkere dingen mee kunt doen ben je gewoon (weer) een deel van je vrijheid kwijt.
De geschiedenis heeft wel bewezen dat een instantie (overheden, bedrijven of een enkel persoon) met zoveel macht daar op een gegeven moment te ver mee gaat.
Als je er echt interesse in heb kan ik wel wat stukjes opzoeken, heb niet zo'n zin om alles nu uit te typen.
Zolang het niet uitlekt. Het zou pas een probleem worden als er geheime informatie over de normale burger uitlekt. Dus bijvoorbeeld dat ik moest bellen met een bedrijf, omdat ik mijn rekening niet kon betalen. Dat dat vervolgens op het nieuws komt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het gaat niet alleen om jou als individu he.![]()
Het gaat erom dat mensen over het algemeen gewoon geen privacy meer hebben.
Het gaat er niet om dat je afgeluisterd wordt of niet. Het gaat erom dat het kan.
En als jij aan de telefoon je rekening gegevens doorgeeft aan je moeder die iets voor je moet pinnen (ik zegmaar wat) is dat ook het geval.
Doe.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van welke artiesten je houdt tot en met wat je favoriete eten is. Maar ook dingen die je meestal liever privé houdt, zoals je seksuele voorkeuren of mensen waar je mee om gaat/mee praat.
En dat is dan niet alleen van jou, maar van iedereen. Als dat niet in handen komt/blijft van een instantie die niet alleen maar ads e.d. aanpast op jouw smaak (google adds jeej), maar bij een instantie die daar veel gevaarlijkere dingen mee kan doen ben je gewoon (weer) een deel van je vrijheid kwijt.
De geschiedenis heeft wel bewezen dat een instantie (overheden, bedrijven of een enkel persoon) met zoveel macht daar op een gegeven moment te ver mee gaat.
Als je er echt interesse in heb kan ik wel wat stukjes opzoeken, heb niet zo'n zin om alles nu uit te typen.
wowquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat is dan niet alleen van jou, maar van iedereen. Als dat niet in handen komt/blijft van een instantie die niet alleen maar ads e.d. aanpast op jouw smaak (google adds jeej), maar bij een instantie die daar veel gevaarlijkere dingen mee kan doen ben je gewoon (weer) een deel van je vrijheid kwijt.
Nee, dan is het niet prima. Dan cijfer je jezelf weg voor de belangen van die instanties.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Zolang het niet uitlekt. Het zou pas een probleem worden als er geheime informatie over de normale burger uitlekt. Dus bijvoorbeeld dat ik moest bellen met een bedrijf, omdat ik mijn rekening niet kon betalen. Dat dat vervolgens op het nieuws komt.
Zolang het niet uitlekt en je niet weet wat ze precies weten, is het toch prima?
Gelukkig is je rechterhand je beste vriendquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niets in het bijzonder, het is gewoon mijn mening.
Het kan ook aan jou liggen, tegen mij doen ze aardig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niets in het bijzonder, het is gewoon mijn mening.
dankje tyronquote:
ah ja zo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
iddquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gelukkig is je rechterhand je beste vriend
dat zal 't vast zijn joquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het kan ook aan jou liggen, tegen mij doen ze aardig.
ik kwam gister iemand tegen die precies zo klonk als de mammoet van ice agequote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
dankje tyron
ik klom gisteren op een ladder in DayZ, door een bug ging ik dood. Ik heb gescholden.
Heb je de mijne dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef Muto het volgende:
En we kennen allemaal janken over onze privacy, maar ik weet al jullie facebooken. En dat ligt allemaal aan jullie zelf.
ja in crequote:
Nee.quote:
En nu?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef Muto het volgende:
En we kennen allemaal janken over onze privacy, maar ik weet al jullie facebooken. En dat ligt allemaal aan jullie zelf.
Mijne heb je helemaal nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:49 schreef Muto het volgende:
quote:
Jouw fb niet hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mijne heb je helemaal niet![]()
en zo wel stuur per DM
hitman met bitcoins betalenXDquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb die van Ezell en Aldo ook. Ik ga ze nu even vermoorden
kom maar, ik heb al een legerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Crime passionnelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |