goddomme. Ik zie het..quote:
die had ik toen nog niet eens er tussen staanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:35 schreef richolio het volgende:
Nogmaals 2. Genoeg uitgelegd in dat andere topicNeem ze nou maar.
wat dan wel?quote:
daarom staat hij erquote:
ik ben niet boven de 21?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:37 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Boven de 21 kan die nike air max echt niet meer, TS.
dankjequote:
Dan 1-3-2 van links naar rechts.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:38 schreef Basxt het volgende:
[..]
daarom staat hij er
[..]
ik ben niet boven de 21?
[..]
dankje
Smaken verschillen hè.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:40 schreef Basxt het volgende:
wat zijn dan WEL mooie schoenen? Zo kom ik nooit verder
Was ook zelf al met nummer 2 indd.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:44 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Nummer 2.
Nummer 1 niet, omdat Hugo Boss.
Nummer 3 behoeft geen uitleg, hoop ik?
Dat is voor iedereen anders. Daarom zijn er ook zoveel verschillende modellen met soms belachelijke kleuren-combi's te koop, en vervolgens zie je mensen er ook nog eens mee lopen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:40 schreef Basxt het volgende:
wat zijn dan WEL mooie schoenen? Zo kom ik nooit verder
Dat ze chill zitten geloof ik meteen, maar ze zijn wel echt lelijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:46 schreef Basxt het volgende:
[..]
Was ook zelf al met nummer 2 indd.
NUMMER 2 IT ISS
en ja jammer dat er zo'n slechte meningen zijn over air max.. ze zijn hartstikke chill maar jah..
Sowieso altijd voor aanbiedingen gaan. Met alles. Ik heb zelf dan de mazzel dat ik 95% van mijn kleding in HK kan/kon kopen, dus voor de komende jaren ben ik eigenlijk weer helemaal klaar (5 nieuwe spijkerbroeken, 5-6 jassen ofzo, zootje shoes, etc etc), maar als ik in NL iets koop, dan is het alleen in de uitverkoop. Duurste shoes van de laatste jaren zijn denk ik Skecher boots geweest, voor iets van 50-60 euro ofzo. Voor sneakers hou ik een max van 35 euro ongeveer aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat ze chill zitten geloof ik meteen, maar ze zijn wel echt lelijk.![]()
Ga anders gewoon eens langs bij de schoenenzaak en kijk eens naar de aanbiedingen in jouw maat. Minder keus (en dus makkelijker kiezen) en goedkoper.
Die nummer 2, dat soort schoenen droeg ik toen ik 16 was. Bijna dertig jaar geleden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:46 schreef Basxt het volgende:
[..]
Was ook zelf al met nummer 2 indd.
NUMMER 2 IT ISS
en ja jammer dat er zo'n slechte meningen zijn over air max.. ze zijn hartstikke chill maar jah..
ben de halve stad al door gegaan.. Allemaal tokkies die de mooiste weg rapen en de intense drukte wordt een fokker snel te veelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:49 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat ze chill zitten geloof ik meteen, maar ze zijn wel echt lelijk.![]()
Ga anders gewoon eens langs bij de schoenenzaak en kijk eens naar de aanbiedingen in jouw maat. Minder keus (en dus makkelijker kiezen) en goedkoper.
Is dat niet dezelfde?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:35 schreef Basxt het volgende:
[..]
die had ik toen nog niet eens er tussen staan![]()
Nehh..quote:
heb je gelijk in.. fuck it ik koop die gewoon.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:01 schreef richolio het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde?Alsnog 2
Want leer is altijd goed, zwart pas bij alles en ze zien er nog enigzins volwassen uit. Daarbij zien ze er solide uit, 1 ziet er totaal niet solide uit.
Jij hebt er dan ook de hele winter op kunnen lopen. Mensen die hem nu kopen kunnen ze alleen nog in februari-mei dragen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:19 schreef Nelvalhil het volgende:
Dit zijn wel knappe schoenen,
http://www.schoenenvoorjo(...)utm_content=default1
Ze zijn nu godverdomme ook maar ¤100,- ik had er iets minder dan het dubbele voor betaald
'Maar 100 euro'. Iets minder dan 200 voor betaald...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:19 schreef Nelvalhil het volgende:
Ze zijn nu godverdomme ook maar ¤100,- ik had er iets minder dan het dubbele voor betaald
Knappe schoenenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:19 schreef Nelvalhil het volgende:
Haha zoiets dacht ik ook gelijk bij het zien van die foto: zijn die weer in?!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die nummer 2, dat soort schoenen droeg ik toen ik 16 was. Bijna dertig jaar geleden.
Ik vind schoen 1 het meest volwassen overkomen.quote:
Ditquote:Op maandag 27 januari 2014 16:54 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Gewoon zoiets, in plaats van die lelijke gympen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:58 schreef Daantke het volgende:
[..]
Dit
Nummer 3Daar zie ik direct een Adidas trainingspak en een heuptasje bij. Nummer 1 kan nog wel maar heeft niet echt uitstraling vind ik. Past wel overal bij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |