abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:36:57 #226
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136129309
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:00 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nou misschien hebben ze het ook op touw gezet. Het is wel zo dat er bewezen is dat dat virus in een lab gefrabiceerd is. En ze hebben er zelf enorm baat bij gehad, dus wie weet. Maar denk dat het van zijn kant een verspreking was.
Kan je dit aantonen?
Of bedoel je een computer virus :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_136129318
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:35 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Die ene link van hem heb ik al gelezen want dat gaat over dat clubje wat zogenaamd aan heeft getoond dat het onderzoek van het Cohrane instituut niet klopt. Dus het is niet zo dat ik die dingen niet lees.

Verder ben ik er niet 100% zeker van dat de mexicaanse griep in een lab is ontwikkeld. Maar het zou goed kunnen aangezien de bevolking in angst houden een van de grootste tools van de elite is.
"het zou goed kunnen' is natuurlijk 0,0 bewijs
pi_136129339
quote:

[..]

Die ene link van hem heb ik al gelezen want dat gaat over dat clubje wat zogenaamd aan heeft getoond dat het onderzoek van het Cohrane instituut niet klopt. Dus het is niet zo dat ik die dingen niet lees.

Verder ben ik er niet 100% zeker van dat de mexicaanse griep in een lab is ontwikkeld. Maar het zou goed kunnen aangezien de bevolking in angst houden een van de grootste tools van de elite is.
Ze zijn er niet te heilig voor, om een probleem te veroorzaken om vervolgens zelf met de oplossing te komen.
Ik denk alleen niet dat het zover gaat. Ze hebben dankbaar een slaatje uit die epidemie willen slaan, dat zeker wel.
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:38:43 #229
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_136129362
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

"het zou goed kunnen' is natuurlijk 0,0 bewijs
Da klopt. Maar bewijs is overrated zoals je wel kan zien met die onderzoeken door verschillende instanties mbt de influenza vaccins. De ene zegt dit en de andere zegt totaal het tegenovergestelde na het bestuderen van dezelfde onderzoeken. Rara hoe kan dat?
Feyenoord!
pi_136129366
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:32 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Nou de interviewer impliceert het en Coutinho zegt niet dat dat niet waar is. Dus hij geeft het dan toch toe?
Het probleem is dat het prima te verklaren is in de natuur, het wordt dan alleen een erg lang en technisch verhaal. Iets wat niet in een luchtig programma past, vandaar dat Couthino het op deze oppervlakkige wijze verwoordt. Probleem is dat mensen die er niet genoeg van weten, zoals jij, er dan dingen achter gaan zoeken die er niet zijn.

En even terugkomend op de eerste link die ik gaf; dat zijn resultaten van onderzoeken van 10-tallen - zoniet honderden VERSCHILLENDE onderzoeksgroepen, wel iets beter dan 1 onderzoekje van een groepje mensen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:39:48 #231
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_136129394
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ze zijn er niet te heilig voor, om een probleem te veroorzaken om vervolgens zelf met de oplossing te komen.
Ik denk alleen niet dat het zover gaat. Ze hebben dankbaar een slaatje uit die epidemie willen slaan, dat zeker wel.
Maar met elite bedoel ik ook niet Big Pharma. De mensen achter de schermen die aan de touwtjes trekken. Maar goed dat is ook alleen maar pure speculatie.
Feyenoord!
pi_136129399
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:38 schreef .SP. het volgende:

[..]

Het probleem is dat het prima te verklaren is in de natuur, het wordt dan alleen een erg lang en technisch verhaal. Iets wat niet in een luchtig programma past, vandaar dat Couthino het op deze oppervlakkige wijze verwoordt. Probleem is dat mensen die er niet genoeg van weten, zoals jij, er dan dingen achter gaan zoeken die er niet zijn.

En even terugkomend op de eerste link die ik gaf; dat zijn resultaten van onderzoeken van 10-tallen - zoniet honderden VERSCHILLENDE onderzoeksgroepen, wel iets beter dan 1 onderzoekje van een groepje mensen.
leken
pi_136129410
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:39 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Maar met elite bedoel ik ook niet Big Pharma. De mensen achter de schermen die aan de touwtjes trekken. Maar goed dat is ook alleen maar pure speculatie.
Pure speculatie die als de absolute waarheid wordt gepresenteerd.
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:41:04 #234
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_136129432
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:38 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Da klopt. Maar bewijs is overrated zoals je wel kan zien met die onderzoeken door verschillende instanties mbt de influenza vaccins. De ene zegt dit en de andere zegt totaal het tegenovergestelde na het bestuderen van dezelfde onderzoeken. Rara hoe kan dat?
Dat weet je toch hoe dat kan, als je die tekst gelezen hebt? :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_136129452
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:40 schreef .SP. het volgende:

[..]

Pure speculatie die als de absolute waarheid wordt gepresenteerd.
Met als kwalijk gevolg dat er veel mensen zijn die die indianenverhalen geloven en vervolgens hun kinderen niet meer laten inenten en zich bang laten maken voor allerlei medische dingen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:42:47 #236
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_136129470
quote:

[..]

Het zou het werk wel een stuk makkelijker maken he? Blind het ene onderzoek geloven wat past bij wat je wil geloven, en botweg de 10tallen/honderden andere onderzoeken negeren :P Denk alleen dat de prof dan wel een keer gaat zeuren...
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:42:48 #237
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_136129471
quote:

[..]

Je snapt het niet. Dat onderzoeksbureau hebben ALLE onderzoeken die er zijn geweest mbt de influenza vaccins onderzocht. En daarna zijn ze tot de conclusie gekomen dat veel van die onderzoeken niet deugdelijk waren en wat wel deugdelijk was liet geen bewijs zien voor de werkzaamheid van het influenza vaccin.

Verder zegt hij dat letterlijk: "DAT IS TOCH WEL HEEL MERKWAARDIG EN NOG NOOIT EERDER AANGETROFFEN". Is dat in jouw ogen hetzelfde als prima te verklaren in de natuur? Het is maar hoe je gesprekken leest maar ik lees hier toch wel wat anders uit. :)
Feyenoord!
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:43:58 #238
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_136129503
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

leken
Cochrane institute?

Cochrane is a global independent network of health practitioners, researchers, patient advocates and others, responding to the challenge of making the vast amounts of evidence generated through research useful for informing decisions about health. We are a not-for-profit organisation with collaborators from over 120 countries working together to produce credible, accessible health information that is free from commercial sponsorship and other conflicts of interest.
Feyenoord!
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:45:56 #239
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_136129568
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Het zou het werk wel een stuk makkelijker maken he? Blind het ene onderzoek geloven wat past bij wat je wil geloven, en botweg de 10tallen/honderden andere onderzoeken negeren :P Denk alleen dat de prof dan wel een keer gaat zeuren...
Dat doe jij meer dan mij. Ik baseer mijn conclusie op een gerennomeerd onafhankelijk onderzoeksinstituut. Jij op een clubje anderen die waarschijnlijk gesponsord zijn door Big Pharma in het kader van damage control.
Feyenoord!
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:48:35 #240
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_136129646
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:45 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dat doe jij meer dan mij. Ik baseer mijn conclusie op een gerennomeerd onafhankelijk onderzoeksinstituut. Jij op een clubje anderen die waarschijnlijk gesponsord zijn door Big Pharma in het kader van damage control.
Je snapt het echt niet he? Wat zou jou of iemand anders tegen houden om zelf een implementatie van dezelfde analyse te maken en deze toe te passen op dezeflde dataset? Als ze de boel belazeren komt dat snel genoeg aan het licht.

En verder:
quote:
4. Why did the Cochrane review not reach similar conclusions?
The Cochrane authors arranged the 248 identified VE values into 15 main comparisons with more than 100 different strata. Furthermore, there is an abundance of fourteen outcome definitions. We would call this arrangement an over-stratification, which has impeded the identification of vaccine effects. Their analysis was further weakened by disturbing misclassification. We could demonstrate, for example, that Cochrane's sub-division for the dichotomy ‘outbreak/epidemic’ versus ‘no outbreak/no epidemic’ was not successful: Some trials performed under virus circulation as described in the original publications, were nevertheless classified as ‘no outbreak/no epidemic’, and vice versa (Supporting Material 3).

In conclusion, the Cochrane review usefully collects data from a large number of studies on the effects of influenza vaccination in the elderly, but Cochrane's data analysis is not guided by biological criteria and has consequently regarded the data as being inconclusive and uninterpretable. In contrast, our re-arrangement of the same data into more clinically meaningful scenarios has demonstrated the beneficial effects of vaccination. We suggest that vaccination of the elderly is efficacious in reducing infection, disease, and death, caused by influenza virus infection; is worthwhile as a public health intervention; and that there is a sound scientific basis for the recommendations made by the World Health Organization, and multiple international and national bodies.

Certainly, the Cochrane authors have a point when criticizing short-cut messages to the public as “flu shot prevents death”. Such misleading messages are based on biased ‘all-cause death’ studies and should be avoided. A more correct notion would be: “Influenza vaccination reduces the likelihood of suffering from disease and death caused by influenza virus infection.”
Onikaan ni ov dovah
pi_136129668
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:43 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Cochrane institute?

Cochrane is a global independent network of health practitioners, researchers, patient advocates and others, responding to the challenge of making the vast amounts of evidence generated through research useful for informing decisions about health. We are a not-for-profit organisation with collaborators from over 120 countries working together to produce credible, accessible health information that is free from commercial sponsorship and other conflicts of interest.
'Zijn de Nederlandstalige beoordelingslijsten op de website van Cochrane gevalideerde lijsten?
De Nederlandstalige beoordelingslijsten op de Cochrane website zijn niet gevalideerd. Ze zijn gebaseerd op consensus in de EBRO-werkgroep die de lijsten heeft samengesteld. Er bestaan veel verschillende beoordelingsinstrumenten, maar de items komen vaak overeen. Zie vraag Engelstalige lijsten.'
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:52:44 #242
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_136129749
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:48 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet he? Wat zou jou of iemand anders tegen houden om zelf een implementatie van dezelfde analyse te maken en deze toe te passen op dezeflde dataset? Als ze de boel belazeren komt dat snel genoeg aan het licht.

En verder:

[..]

Nee jij snapt het niet. Waar komt dat onderstaande stukje vandaan? Uit dat onderzoek van jou. Dat is toch totaal niet objectief?

Verder zal dat helemaal niet snel aan het licht komen want jij bent waarschijnlijk een van de enigsten die dat onderzoek linkt of leest aangezien het Cochrane institute een GERRENOMEERD ONAFHANKELIJK onderzoeksburea is speciaal gericht op gezondheid ook nog eens. 90% van de mensen zal een onderzoek van dit bureau op waarde schatten.
Feyenoord!
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:54:19 #243
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_136129795
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'Zijn de Nederlandstalige beoordelingslijsten op de website van Cochrane gevalideerde lijsten?
De Nederlandstalige beoordelingslijsten op de Cochrane website zijn niet gevalideerd. Ze zijn gebaseerd op consensus in de EBRO-werkgroep die de lijsten heeft samengesteld. Er bestaan veel verschillende beoordelingsinstrumenten, maar de items komen vaak overeen. Zie vraag Engelstalige lijsten.'
Veel succes met de poging om dit bureau in diskrediet te brengen omdat je het niet eens bent met de uitkomsten van een onderzoek. Ik ga er verder maar geen tijd aan verspillen.
Feyenoord!
pi_136129921
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:54 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Veel succes met de poging om dit bureau in diskrediet te brengen omdat je het niet eens bent met de uitkomsten van een onderzoek. Ik ga er verder maar geen tijd aan verspillen.
Dat doe je zelf toch ook? Er staat een link met een waslijst aan onderzoeken naar de effectiviteit van de griepprik..
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:59:36 #245
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136129961
quote:

[..]

Het was een wereld wijde uitbraak en de reden waarom men zo bang was vinden, we terug in de jaren jaren 1918-1919. Deze wereldwijde epidemie eiste naar schatting 20 tot 100 miljoen levens.

Spaanse griep wereld wijde paniek
Aziatische griep wereld wijde paniek
Hongkonggriep wereld wijde paniek

zieken 260.000 doden 13.763 dat is dus 5,3% kans dat je niet overleefde dat is best hoog, maar goed er is een verschil tussen behandeling per land.
en de mensen die het virus hadden werden gelijkl geissoleerd
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:59:52 #246
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_136129971
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat doe je zelf toch ook? Er staat een link met een waslijst aan onderzoeken naar de effectiviteit van de griepprik..
En die onderzoeken zijn allemaal onderzocht door het Cohrane instituut. En veel daarvan dus niet deugdelijk materiaal bevonden (slecht uitgevoerd en waarschijnlijk vaak gesponsord door Big Pharma).
Feyenoord!
pi_136130049
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:59 schreef Japie77 het volgende:

[..]

En die onderzoeken zijn allemaal onderzocht door het Cohrane instituut. En veel daarvan dus niet deugdelijk materiaal bevonden (slecht uitgevoerd en waarschijnlijk vaak gesponsord door Big Pharma).
Maar waarom geloof je dan iemand die beweert dat er nooit onderzoek gedaan is? Want dat is overduidelijk niet waar.
pi_136130053
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

nvm
pi_136130088
Japie77, stel dat de elite inderdaad een gevaarlijk influenza stam hebben gemaakt, hoe beschermen zichzelf en hun familie tegen zo'n infectieus-airborne ziekte?
pi_136130132
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

nvm
dat 'ook' had wel weg kunnen blijven, ja :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')