Want dat is moeilijk? Neequote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:20 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mijn bank heeft me ook geen nieuwe kaart gedaan, waar mijn IBAN op staat. Hoe moet ik mijn eigen IBAN weten? Juist dat moet ik via een site opzoeken.
.. ein IBAN.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:35 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Ein reich ein volk. Ook dit brengt één Europa met zich mee. Ik zie liever Nederland samen met Deutschland de DM ingaan en al de verdere losers afstoten. En dit bedoel ik als munt eenheid niet vanuit etniciteit.
dat de bank er automatisch een iban nr van maakt. Zou eigenlijk per 1 feb verboden worden, maar is nu een half jaar uitgesteld.quote:
Serieus? Waarom zou een handige, kleine, software matige service verboden moeten worden?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:55 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
dat de bank er automatisch een iban nr van maakt. Zou eigenlijk per 1 feb verboden worden, maar is nu een half jaar uitgesteld.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:50 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
.. ein IBAN.
Dat bekt ook nog wel aardig
Inderdaad. Mij is ook niet gevraagd of ik hier op zat te wachtenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:57 schreef MrStock het volgende:
Kost teveel tijd, is ons door de strot gedouwd.
Klacht: Ouders bedenker(s) IBAN hadden geen abortus gepleegd, grote fout.
Omdat IBAN mee draagt aan dat ECHTE EUROPA gevoel. 1 IBAN 1 VOLK 1EUROPA !!!11EINZ!!!111____!!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Serieus? Waarom zou een handige, kleine, software matige service verboden moeten worden?
Wordt autocorrect dan ook verboden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |