Dit dusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:50 schreef Re het volgende:
Als het echt goede vrienden zijn hebben ze het meestal al mijlenver door natuurlijk en zal het mee iets zijn zoals: joh, echt waar, dat wisten we al jaren...
Haha, nou ze weten het. Allemaal goeie reactiesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 02:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dit dus
Waarschijnlijk hebben ze nog een wedje om een krat bier oid lopen ook
Fijn!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:04 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Haha, nou ze weten het. Allemaal goeie reacties
Waarom moest ik lachenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:30 schreef Atmosphere72 het volgende:
Ik zat laatst Outlast te spelen en toen ben ik letterlijk 30 keer uit de kast gekomen binnen 2 uur..
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:04 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Dat ging wel de goeie kant op, maar we blijven vrienden. Afstand is te grootquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:37 schreef Semisane het volgende:
Was het nou nog wat geworden met die jongen waar je het in de OP over had? Nu je je eigen (iets wat irrationele) angsten heb overwonnen, hoef je ook dat niet meer te verstoppen.
Afstand is nooit handig...althans vind ik dan. Na ja, maar nu kan je gewoon iemand ontmoeten zonder de gedachte dat je nog "die kast" uit moet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:10 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Dat ging wel de goeie kant op, maar we blijven vrienden. Afstand is te groot
Dat impliceerde ik ook helemaal niet. Misschien woonde TS wel in een homofoob gezin en werd hij dan het huis uit gegooid als hij er voor uitkwam. In dat geval heb je wel degelijk iets ''verloren''.quote:Op maandag 27 januari 2014 07:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, want als homo ben je ook echt verloren. Als 1 van mijn vrienden of mijn broertje zegt dat hij homo is dan ben ik alleen maar blij voor hem. Iedereen moet toch zelf weten waar hij of zij op valt? Ik zou het eerder zonde vinden als hij met een lui dik vadsig asociaal varken thuis komt dan met een nette, opgevoede jongen/man. Maar misschien ben ik daar wel heel raar in.
Heb je dan echt iets verloren? Het enige wat je verlies zijn mensen die je niet accepteren. Moet je het dan maar verbergen? Je leven lang leven terwijl je ongelukkig bent?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat impliceerde ik ook helemaal niet. Misschien woonde TS wel in een homofoob gezin en werd hij dan het huis uit gegooid als hij er voor uitkwam. In dat geval heb je wel degelijk iets ''verloren''.
Whaha dat is echt gaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:48 schreef Zweetteef het volgende:
De relatie straks Facebook officieel maken, probleem opgelost.
Dan schiet je voorstellingsvermogen ernstig tekort.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je dan echt iets verloren? Het enige wat je verlies zijn mensen die je niet accepteren. Moet je het dan maar verbergen? Je leven lang leven terwijl je ongelukkig bent?
Ik heb ooit een aflevering gezien van puberruil. Een meisje uit A'dam uit een Ajax gezien kwam in R'dam bij een Feyenoord gezin. Na een week zegt de vader uit Rotterdam tegen het Amsterdamse meisje, "Ja, ik heb nog steeds een hekel aan Ajacieden en het andere tuig uit 020, maar jij mag hier altijd langskomen. En je ouders ook."
Ik kan me niet voorstellen dat er ouders zijn die hun kind verstoten als die homo is.
quote:Op maandag 27 januari 2014 07:22 schreef kanovinnie het volgende:
Die grapjes kan je toch ook terug maken? En die vragen ook?
"Hoe is het nou om een piemel in je kont te hebben?"
Vraag maar aan je vriendin hoe het is om een piemel in haar kut te hebben, zelfde gevoel lijkt me.![]()
Wat zeiden ze?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:04 schreef jojayotho het volgende:
Misschien. En wat dan nog?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:39 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dan schiet je voorstellingsvermogen ernstig tekort.
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:39 schreef jojayotho het volgende:
Ze kennen me al jaren en er zal niks veranderen. En respect dat ik het gezegd heb.
TS, gefeliciteerd. Je leven zal nu alleen maar ontspannender worden!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar waar schaam jij je voor, dat je niet expliciet hebt verteld dat je homofiel bent? So what?
Er veranderd niks aan jou als persoon hoor, het is niet zo dat wanneer je uit de kast komt de wereld ineens helemaal anders is.
Zowel je moeder als je beste vriend weten het al, maar wachten gewoon tot jij er mee komt.
Tja, ik heb vrienden die homofiel/homoseksueel/homo/gay zijn en die hebben juist een hekel aan de woorden homo en gay omdat dat vaak als scheldwoord wordt gebruikt.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:13 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
TS, gefeliciteerd. Je leven zal nu alleen maar ontspannender worden!
Daarnaast erger ik me suf aan het gebruik van het woord 'homofiel' dat is al sinds de jaren '70 uit de gratie en heeft tegenwoordig een hele negatieve connotatie. Namelijk die van 'ziekte'
Zo, dat moest ik even kwijt.
Naja, dan blijf je toch lekker in die leugen leven?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:28 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Is me tot nu toe altijd gelukt. En het is 'veilig'. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Lees eens verder.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Naja, dan blijf je toch lekker in die leugen leven?
Ik zie het al, en geloof er weinig van...quote:
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zie het al, en geloof er weinig van...
Of denk jij nu serieus dat hij dankzij fok, het allemaal verteld heeft? en dat terwijl hij helemaal met zichzelf in de knoop zat....![]()
Yeah right.
Tja.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het lijkt mij onwaarschijnlijk.
Ik zeg gewoon dat ik op jongens val, geen verdere labeltjes;)quote:Op maandag 24 februari 2014 10:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, ik heb vrienden die homofiel/homoseksueel/homo/gay zijn en die hebben juist een hekel aan de woorden homo en gay omdat dat vaak als scheldwoord wordt gebruikt.
Die geven dus zelf de voorkeur aan homofiel en/of homoseksueel
En van een homosite.
"Het neutrale woord om een man aan te duiden die een seksuele voorkeur heeft voor andere mannen is homoseksueel (ook wel homofiel) of kortweg homo."
Haha, nou ik heb het echt niet verteld omdat ik hier een topic heb geopend hoor. Maar het heeft wel een beetje mee geholpen.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zie het al, en geloof er weinig van...
Of denk jij nu serieus dat hij dankzij fok, het allemaal verteld heeft? en dat terwijl hij helemaal met zichzelf in de knoop zat....![]()
Yeah right.
Dat kan ook nog ja, ik heb dat zelf ook een beetje met biseksueel, omdat vele dan denken dat ik als ik een relatie met een man heb ik perse er een vrouw naast moet hebben, wat niet zo is.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:02 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik op jongens val, geen verdere labeltjes;)
Precies, aandacht = aandacht he.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:04 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Haha, nou ik heb het echt niet verteld omdat ik hier een topic heb geopend hoor. Maar het heeft wel een beetje mee geholpen.
Maar als je het niet geloofd maakt mij ook niet veel uit hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |