Tja.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het lijkt mij onwaarschijnlijk.
Ik zeg gewoon dat ik op jongens val, geen verdere labeltjes;)quote:Op maandag 24 februari 2014 10:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Tja, ik heb vrienden die homofiel/homoseksueel/homo/gay zijn en die hebben juist een hekel aan de woorden homo en gay omdat dat vaak als scheldwoord wordt gebruikt.
Die geven dus zelf de voorkeur aan homofiel en/of homoseksueel
En van een homosite.
"Het neutrale woord om een man aan te duiden die een seksuele voorkeur heeft voor andere mannen is homoseksueel (ook wel homofiel) of kortweg homo."
Haha, nou ik heb het echt niet verteld omdat ik hier een topic heb geopend hoor. Maar het heeft wel een beetje mee geholpen.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zie het al, en geloof er weinig van...
Of denk jij nu serieus dat hij dankzij fok, het allemaal verteld heeft? en dat terwijl hij helemaal met zichzelf in de knoop zat....![]()
Yeah right.
Dat kan ook nog ja, ik heb dat zelf ook een beetje met biseksueel, omdat vele dan denken dat ik als ik een relatie met een man heb ik perse er een vrouw naast moet hebben, wat niet zo is.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:02 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat ik op jongens val, geen verdere labeltjes;)
Precies, aandacht = aandacht he.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:04 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Haha, nou ik heb het echt niet verteld omdat ik hier een topic heb geopend hoor. Maar het heeft wel een beetje mee geholpen.
Maar als je het niet geloofd maakt mij ook niet veel uit hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |