Seks is zooooooo 2013quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Echt wel dat wij mensen/vrouwen borsten ook voor de sier hebben.
We hebben toch ook seks voor onze plezier en niet alleen voor de voortplanting?
Dat vind ik ook hoor. Je hebt het dan toch geprobeerd? Lukt het wel dan is het mooi meegenomen, lukt het niet dan flesvoeding.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ga borstvoeding geven maar als het niet lukt, bij J. was dat ook maar een paar weekjes en toen volledig gestopt, ga ik me er niet schuldig over voelen. Wel voel ik me nu zekerder dus ik hoop dat het nu beter gaat!
Ik heb mijzelf nog het meest verrast denk ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:49 schreef Macka66 het volgende:
Vlindur, jij weet wel hoe je mensen moet verrassen zegGefeliciteerd met je aanstaande grote gezin
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:55 schreef Burdie het volgende:
Handig toch? Kunnen ze straks bij het evt. hechten goed zien welke huid binnen en welke huid buiten hoort.
Dat kan inderdaad maar niet iedereen kan kolven.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:09 schreef Dyre het volgende:
Vlindur gefeliciteerd!
NoBoNo, wat een lieve foto
BV wil ik ook zeker proberen. Lijkt me heel gezelligEn natuurlijk een goede start voor de baby, mamma's ingrediënten zijn toch beter dan uit zo'n flesje
Mocht het om wat voor reden dan ook écht niet lukken en *drama* zijn, dan stap ik wel net zo makkelijk over op fles denk ik hoor. Het moet voor allebei leuk blijven
Ik lees in de borstvoeding/flesvoeding heel veel voor- en nadelen voor allebei de kanten, maar het is vaak óf het een óf het ander. Afgekolfte borstvoeding als flesvoeding geven, daar lees ik niet echt veel over en dat kan soms toch ook heel handig zijn of niet? (zodat je als vrouw niet iedere keer eruit hoeft 's nachts)
Eens, Pvoesss. J. ging er ook altijd uit om de baby uit bedje te halen, schone luier en aangeven. Daarna kletsten we vaak nog even, of hij ging meteen weer slapen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:09 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad maar niet iedereen kan kolven.![]()
Maar je kan als partner toch ook heel erg handig zijn juist met de borstvoeding in de nacht.
Kindje uit bed halen aanleggen bij moeder en dan schone luier en weer terug brengen bijvoorbeeld.
Echt samen een onderonsje hebben kan ook prima met borstvoeding.
Voor mij is borstvoeding de enige echte optie, kunstvoeding vind ik noodmateriaal.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:03 schreef DJMomo het volgende:
Helemaal eens met enf
zou veel meer willen zeggen en bijdragen, maar ik kan echt niet meer.. Ben gesloopt na vandaag. Nog even en ik ga huilen vlgs mij.![]()
/excuus voor klaagzang.
Knuffelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:03 schreef DJMomo het volgende:
Helemaal eens met enf
zou veel meer willen zeggen en bijdragen, maar ik kan echt niet meer.. Ben gesloopt na vandaag. Nog even en ik ga huilen vlgs mij.![]()
/excuus voor klaagzang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |