Deze gok ik, ideaal!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:32 schreef Vlindur het volgende:
Wat was nou die mobile voor boven de box die zo geweldig was?
Welk merk en type is dat?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:05 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Deze gok ik, ideaal!![]()
[ [url=http://cdn2.www.babble.com/wp-content(...)c66ec.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik kijk ook regelmatig op marktplaats, af en toe wel wat leuks te vinden. Plus de KikKid outlet webshop, is nog redelijk betaalbaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:02 schreef ymme het volgende:
Ik heb van mm hier een zippsuit van kidkid overgenomen.
Dit is werkelijk nu al mijn favoriet!
Iemand die nog mooie suits te koop heeft in maat 74?
Ik ga alles ff opzoeken en op de foto zetten. Dan kun je kiezen. Wordt niet a la minute want hectisch hier, maar ik zal je niet lang laten wachten. Volgens mij heb ik ook met bloemetjes ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ligt eraan, als t zonder print is graag
(of t moeten die met bloemetjes zijn)
Kijk jij eens even in het updattopic!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:36 schreef Sannne het volgende:
Ha Vlindur, betraptGefeliciteerd meis!
Mocht het een meisje worden dan heb ik wel een roze
Blablaquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:25 schreef Burdie het volgende:
Lamb, gaat dat boek "Babytaal" over de Dunstan methode?
Kijk ik straks even voor je naquote:Op donderdag 30 januari 2014 10:25 schreef Burdie het volgende:
Lamb, gaat dat boek "Babytaal" over de Dunstan methode?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 50/56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Hobbesje op 31-01-2014 10:51:02 ]![]()
quote:[Op zondag 26 januari 2014 17:15 schreef Spirit82 het volgende:
Ik kan het bijna van mezelf niet geloven, maar here goes meisjesspulAlles in spoiler voor het leesgemak van de lurker en exc verzendkosten.
Jurkjes maat 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kruippakje en longsleeve maat 56 witSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broekjes maat 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smal vallende broekjes maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurkjes maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zomerpakjes maat 62/68, valt als 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shirtjes maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superlief pyjamaatje 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rompers 62/68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurkjes, shirtjes, broekje maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overgooiertje Zara maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spul in alle maatjes wat gratis ergens bij mij (dus alleen verzendkosten) ivm verwassen/vlekje/gratis gekregen.Even een quote omdat ik per ongeluk alle foto's had verwijderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dus weer geupload
[ Bericht 0% gewijzigd door Spirit82 op 30-01-2014 16:44:45 ]Sarcasme. Herken het.![]()
Ik ben op zoek naar broekjes 104 maar geen skinny's. Iemand nog wat in de aanbieding?
Ook ben ik op zoek naar lekkere truien maat 104.*poef* nu is het weg![]()
Je hebt pmquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:16 schreef Hobbesje het volgende:
Opruiming deel 2. Neutrale kleertjes.
1 euro per stuk/pakje/setje of in 1 pakket voor 25 euro.
S. 2014
J. 2016
Forum Opties Forumhop: Hop naar: