SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kruippakje en longsleeve maat 56 witSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broekjes maat 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smal vallende broekjes maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurkjes maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zomerpakjes maat 62/68, valt als 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shirtjes maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Superlief pyjamaatje 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rompers 62/68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurkjes, shirtjes, broekje maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overgooiertje Zara maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spul in alle maatjes wat gratis ergens bij mij (dus alleen verzendkosten) ivm verwassen/vlekje/gratis gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Spirit82 op 27-01-2014 09:57:41 ]Sarcasme. Herken het.![]()
wat er over is, rompers vestjes broekjes..
vestjes 2,- rompers 1, 50 (stretch hema) broekjes 1,50
lindex jasje 3,- andere gratis slaapzakken tegen verz.![]()
Volgens mij wordt die afgeraden vanwege niet ergonomisch dragen van je kind daar in.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:42 schreef Bolletje... het volgende:
Iemand hier nog een goede Babybjorn draagzak in de aanbieding?Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
er bestaan helaas geen 'goede' babybjornsquote:Op zondag 26 januari 2014 19:42 schreef Bolletje... het volgende:
Iemand hier nog een goede Babybjorn draagzak in de aanbieding?
probeer eens een tweedehands manduca, ergo, beco tula, wompat, rose and rebellion, marsupi, boba ofzo! die zijn prima![]()
Idd, niet doen. Maar mochten we je er niet vanaf kunnen praten staat op de vorige pagina een link naar de marktplaats pagina van happyme28, en daar staat er een op.
Maar echt, doe het niet. Investeer in een goede ergonomische drager. Ik heb een storchenwiege carrier, en daar zit J. met zijn bijna 13 maanden nog lekker in, gewoon op mijn buik, geen centje pijn (bij ons beide)![]()
![]()
Ik heb een marsupi draagzak, die is echt super handig in gebruik. Zeker het proberen waard!quote:Op zondag 26 januari 2014 22:35 schreef Bolletje... het volgende:
Dank voor de tips meiden, ik ga mij er nog even goed in verdiepen!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Ik heb een Bondolino die weg mag. Huubke is er te groot voor geworden.
Hij is niet zoveel gebruikt. We hadden de zomerversie gekocht, maar aangezien alleen mijn man draagt met de Bondolino en dat vooral tijdens vakanties is hij dus niet vele gebruikt.
Het is deze met ook die kleurstelling.![]()
Als Bolletje geen interesse heeft, wat zou je ervoor willen hebben?quote:Op maandag 27 januari 2014 08:14 schreef Asyniur het volgende:
Hij is niet zoveel gebruikt. We hadden de zomerversie gekocht, maar aangezien alleen mijn man draagt met de Bondolino en dat vooral tijdens vakanties is hij dus niet vele gebruikt.
Het is deze met ook die kleurstelling.![]()
Ik sta open voor een standaard bondolino. Hij is zo fijn het eerste jaar!♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Ik heb een Beco butterfly 2 in de aanbieding. Maar die is niet geschikt voor new born (vanaf maat 62 geloof ik)![]()
Wat vraag je ervoor?quote:Op maandag 27 januari 2014 09:06 schreef Kyara het volgende:
Ik heb een Beco butterfly 2 in de aanbieding. Maar die is niet geschikt voor new born (vanaf maat 62 geloof ik)Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p![]()
wat zou je er voor willen hebben?quote:Op maandag 27 januari 2014 08:14 schreef Asyniur het volgende:
Het is deze met ook die kleurstelling.doei![]()
Is er iemand die vanaf augustus een co-sleeper te koop heeft? Liefst in Friesland of wat vanaf daar te rijden is
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Heel veel jongenskleding in de aanbieding.
1 euro per stuk
Maat 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 62/68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 74/80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een winterjas, maat 80, zgan voor 10 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 86SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 10:29 schreef Spirit82 het volgende:
En als ik hier nog iemand blij mee kan maken, mijn kind blieft geen schoenen:Hoi! Zou je ze eens willen meten hoeveel cm ze zijn? !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L's schoentjes zijn nu echt te klein en heeft dringend grotere nodig!*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*![]()
+1 zoek nog een rugdrager vooral voor de zomerquote:Op maandag 27 januari 2014 09:58 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
wat zou je er voor willen hebben?![]()
Ik heb in de aanbieding een Yamo. Voorgevormde rugdrager ooit gekocht bij Macka en nu al een tijd werkeloos in de kast.
Ik vond hem heerlijk dragen, maar de jongens zijn echt echt echt te groot ervoor
Als er interesse is, wil ik wel foto's gaan maken (maar lig nu ziek in bed). Nieuwprijs was toen 85 euro denk ik? Heb om eerlijk te zijn geen idee wat die dingen tweedehands doen?
Ow en yamo is pas geschikt vanaf drie maanden!troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
Ik wil wel foto's zien. ik zoek geen newborn heb een draagdoek en marsupiquote:Op maandag 27 januari 2014 13:15 schreef Troel het volgende:
Ik heb in de aanbieding een Yamo. Voorgevormde rugdrager ooit gekocht bij Macka en nu al een tijd werkeloos in de kast.
Ik vond hem heerlijk dragen, maar de jongens zijn echt echt echt te groot ervoor
Als er interesse is, wil ik wel foto's gaan maken (maar lig nu ziek in bed). Nieuwprijs was toen 85 euro denk ik? Heb om eerlijk te zijn geen idee wat die dingen tweedehands doen?
Ow en yamo is niet voor newborn geloof ik (!!!)![]()
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:18 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik wil wel foto's zien. ik zoek geen newborn heb een draagdoek en marsupi
Exclusief kind. Tweede foto is foto van het motiefje, is heerlijk stofje, lekker zacht, beetje corduroyachtig.
Oude foto;'s dus he dames
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Forum Opties Forumhop: Hop naar: