quote:Op maandag 27 januari 2014 12:34 schreef Hobbesje het volgende:
Heel veel jongenskleding in de aanbieding.
1 euro per stuk
Maat 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 62/68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 74/80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een winterjas, maat 80, zgan voor 10 euroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 86Wat een leuk spul allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij weten het geslacht alleen niet, (pas eind maart ofzo) dus ik durf ook niets af te nemen..Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Gloeiendequote:
Ik had m (dacht ik) ingekort!
Ik zit op mijn iPhone, grrrr!Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Wij verkopen onze box!
Een Bopita Tripus.
De box is 92 x 92 x 92 cm,in hoogte verstelbaar, hij heeft twee wieltjes, alles werkt nog perfect. Hij is meteen in gebruik te nemen maar de box heeft wel duidelijke gebruikssporen.
Er zitten drie boxkleden bij, eentje van OK4U met Delfs blauw (aan de andere kant roodwitte ruitjes), en twee zelfgemaakte met vissenprint (andere kant lichtblauw). Dit merk verkoopt nog steeds boxkleden op maat voor deze box.
Wij hebben er veel plezier van gehad, de vorm oogt een stuk luchtiger dan zo'n massieve vierkante box en er zitten geen scherpe hoeken aan.
De box is op te halen in het centrum van Utrecht voor ¤ 20,-.SPOILER: Meer foto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 66% gewijzigd door Suikertante op 27-01-2014 18:23:46 ]![]()
Wil je een echte, of iets wat er naar om te bouwen is? Ik heb een Ikea Sundvik ledikant ervoor gebruikt, en die is nu beschikbaar.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:36 schreef Vlindur het volgende:
Is er iemand die vanaf augustus een co-sleeper te koop heeft? Liefst in Friesland of wat vanaf daar te rijden is![]()
Pssst, je inbox is vol. Maarre pakketje onderweg naar jou. Laat je even weten als het is aangekomen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
De jurk en de bolero wil ik graag. Ik haat buikbanden, dus die hoef ik niet
Ik pm je even!Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Bekende van mij wil graag van haar positiekleding af.
Iemand hier die op zoek is naar maat 38?Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Onze Yamo zijn we recentelijk kwijt geraaktquote:Op maandag 27 januari 2014 14:34 schreef Troel het volgende:
Dat kind heeft tegenwoordig heel andere haartjes
En past ook niet meer in de Yamo![]()
Als FR niet wil dan ik misschien wel..... met gevoel voor drama....![]()
Kun je die op elke hoogte vastzetten?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:20 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Wil je een echte, of iets wat er naar om te bouwen is? Ik heb een Ikea Sundvik ledikant ervoor gebruikt, en die is nu beschikbaar.
En wat is je vraagprijs?♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Oh ja, die zou ik nog legen.. vergeten!quote:Op maandag 27 januari 2014 18:57 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Pssst, je inbox is vol. Maarre pakketje onderweg naar jou. Laat je even weten als het is aangekomen?
Ik laat het je weten
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Die heb ik, zie boven. Wel veel blauw.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:20 schreef Suikertante het volgende:
Heeft iemand HEMA stretch rompers liggen in 74/80? Alle mouwsoorten zijn welkom
[ Bericht 88% gewijzigd door Hobbesje op 27-01-2014 21:38:39 ]![]()
Speciaal voor Gulara deze, links 74/80, rechts 86/92 (maar valt klein):
[ Bericht 12% gewijzigd door Tinuviel op 27-01-2014 21:39:09 ]Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet![]()
Bedankt voor de foto's!quote:Op maandag 27 januari 2014 18:53 schreef mrien het volgende:
Zoe23, hierbij de rompers 98/104 allemaal van de Hema (12 stuks totaal)
[ link | afbeelding ]
Zou ik alle witte rompers mogen overnemen? Ik stuur je ook n pm![]()
Niet op elke hoogte, je hebt de hoge en de lage stand, ik weet zo even niet hoe hoog de hoge stand is, bij ons kwam het met matrasje erin precies op de juiste hoogte uit. Misschien dat je zelf met extra gaatjes boren wel andere hoogtes kan bereiken. Ik zat aan een 40 euro te denken.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Kun je die op elke hoogte vastzetten?
En wat is je vraagprijs?![]()
Ik twijfel nog heel erg. Of het überhaupt wel kan. Wij hebben het Malmframe en daar steken ze kanten zo'n 15cm uit. Dus ik heb een flink gat te overbruggen..quote:Op maandag 27 januari 2014 22:01 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Niet op elke hoogte, je hebt de hoge en de lage stand, ik weet zo even niet hoe hoog de hoge stand is, bij ons kwam het met matrasje erin precies op de juiste hoogte uit. Misschien dat je zelf met extra gaatjes boren wel andere hoogtes kan bereiken. Ik zat aan een 40 euro te denken.
Ik ga even goed nadenken. Sws wacht ik eerst de eerste echo's af
Mocht je hem kunnen verkopen aan een ander gewoon doen!♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡![]()
Hey ik zie dit nu per ongeluk pas sorry.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:32 schreef Tinuviel het volgende:
Speciaal voor Gulara deze, links 74/80, rechts 86/92 (maar valt klein):
[ afbeelding ]
Links heb ik zelf en rechts is ook iets te groot. Baby moet nog geboren worden.
Maar wel superbedankt voor de moeite.![]()
Wij ook. Met zelfs best een lomp ledikant.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik twijfel nog heel erg. Of het überhaupt wel kan. Wij hebben het Malmframe en daar steken ze kanten zo'n 15cm uit. Dus ik heb een flink gat te overbruggen..
Mocht je hem kunnen verkopen aan een ander gewoon doen!
Eerste tijd is de rand van de Malm handig voor flesje water (voor mama), evt flesje voor baby, telefoon, spullen-die-handig-zijn.
Nu hebben we het opgevuld met twee poolnoodles en daarover opgevouwen handdoeken. Daar overheen dan het hoeslaken van ons bed.
Zoals gezegd is ons bedje best lomp (brede poten, dus naast het Malmrandje nog een klein stukje 'lucht' te overbruggen). Dus dan moet het ikealedikantje sowieso wel lukken.![]()
Heb je mijn foto van Rosalie met de romper gezien? Is maat 68 maar valt iets kleiner.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:42 schreef Gulara het volgende:
[..]
Hey ik zie dit nu per ongeluk pas sorry.
Links heb ik zelf en rechts is ook iets te groot. Baby moet nog geboren worden.
Maar wel superbedankt voor de moeite.![]()
jij 62/68?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:20 schreef Suikertante het volgende:
Heeft iemand HEMA stretch rompers liggen in 74/80? Alle mouwsoorten zijn welkom
effen?![]()
Vlindur wij hebben ook een bed met rand. Ik heb de co-sleeper tegen de rand aan geschoven, precies op de goede hoogte van onze rand de bodem van het bedje vastgemaakt (was een kwestie van extra gaatjes), de matras over de rand van ons bed gelegd, zodat die tegen ons matras aan lag en aan de tegenovergestelde kant kussens tussen matras en frame geduwd zodat het matras niet kon verschuiven. Dat werkte als een speer. Ik maak graag wel een keer foto's voor je.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik twijfel nog heel erg. Of het überhaupt wel kan. Wij hebben het Malmframe en daar steken ze kanten zo'n 15cm uit. Dus ik heb een flink gat te overbruggen..
Mocht je hem kunnen verkopen aan een ander gewoon doen!Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: