Dat ligt echt aan de feiten en omstandigheden. Daar kun je nu nogal weinig over zeggen, zo.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:02 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat zal, maar zelfs "bedreigingen" als "als ik hieruit kom dan zoek ik je wel op en doe ik je wat aan"," je hebt nog een vrouw en kinderen en die weet ik ook wel te vinden, ik heb niets te verliezen" en "Ik ga je slaan en ik ga je tegen de muur smijten " leveren geen strafbaar feit op.
Hoezo? TS heeft beschreven wat er is gezegd, dan is nu van belang of hij er redelijkerwijs vanuit mag gaan dat die bedreiging zich ook zal manifesteren. Wat natuurlijk niet zo is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan de feiten en omstandigheden. Daar kun je nu nogal weinig over zeggen, zo.
Ik heb het over jouw bewering over die geuite zinnen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hoezo? TS heeft beschreven wat er is gezegd, dan is nu van belang of hij er redelijkerwijs vanuit mag gaan dat die bedreiging zich ook zal manifesteren. Wat natuurlijk niet zo is.
Als TS daar hetzelfde over denkt moet 'ie maar aangifte doen. Ik hou 'm niet tegen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:40 schreef Five_Horizons het volgende:
Hoezo? Als iemand me bedreigt, hoef ik dat niet te geloven, maar toch het zekere voor het onzekere nemen door aangifte te willen doen.
Daar gaat het topic toch over? TS is bang dat deze aangifte óf niet in behandeling wordt genomen en wat hij kan doen om ervoor te zorgen dat de OvJ toch tot vervolging overgaat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:31 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Als TS daar hetzelfde over denkt moet 'ie maar aangifte doen. Ik hou 'm niet tegen.
Aangezien TS' geval blijkbaar niet vaak voorkomt kan hij het alleen weten door daadwerkelijk aangifte te doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:21 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daar gaat het topic toch over? TS is bang dat deze aangifte óf niet in behandeling wordt genomen
Overtuigend zijn. Dat is nog steeds geen garantie, maar als TS werkelijk vreest voor zijn gezondheid/leven zou dat niet moeilijk moeten zijn.quote:en wat hij kan doen om ervoor te zorgen dat de OvJ toch tot vervolging overgaat.
Jij kent TS duidelijk nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |