abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136125831
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:02 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dat zal, maar zelfs "bedreigingen" als "als ik hieruit kom dan zoek ik je wel op en doe ik je wat aan"," je hebt nog een vrouw en kinderen en die weet ik ook wel te vinden, ik heb niets te verliezen" en "Ik ga je slaan en ik ga je tegen de muur smijten " leveren geen strafbaar feit op.
Dat ligt echt aan de feiten en omstandigheden. Daar kun je nu nogal weinig over zeggen, zo.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_136125860
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:07 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat ligt echt aan de feiten en omstandigheden. Daar kun je nu nogal weinig over zeggen, zo.
Hoezo? TS heeft beschreven wat er is gezegd, dan is nu van belang of hij er redelijkerwijs vanuit mag gaan dat die bedreiging zich ook zal manifesteren. Wat natuurlijk niet zo is.
pi_136125865
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:08 schreef DonJames het volgende:

[..]

Hoezo? TS heeft beschreven wat er is gezegd, dan is nu van belang of hij er redelijkerwijs vanuit mag gaan dat die bedreiging zich ook zal manifesteren. Wat natuurlijk niet zo is.
Ik heb het over jouw bewering over die geuite zinnen. :)
pi_136140876
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:40 schreef Five_Horizons het volgende:
Hoezo? Als iemand me bedreigt, hoef ik dat niet te geloven, maar toch het zekere voor het onzekere nemen door aangifte te willen doen.
Als TS daar hetzelfde over denkt moet 'ie maar aangifte doen. Ik hou 'm niet tegen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_136161187
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:31 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Als TS daar hetzelfde over denkt moet 'ie maar aangifte doen. Ik hou 'm niet tegen.
Daar gaat het topic toch over? TS is bang dat deze aangifte óf niet in behandeling wordt genomen en wat hij kan doen om ervoor te zorgen dat de OvJ toch tot vervolging overgaat.
pi_136161301
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:21 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Daar gaat het topic toch over? TS is bang dat deze aangifte óf niet in behandeling wordt genomen
Aangezien TS' geval blijkbaar niet vaak voorkomt kan hij het alleen weten door daadwerkelijk aangifte te doen.
quote:
en wat hij kan doen om ervoor te zorgen dat de OvJ toch tot vervolging overgaat.
Overtuigend zijn. Dat is nog steeds geen garantie, maar als TS werkelijk vreest voor zijn gezondheid/leven zou dat niet moeilijk moeten zijn.
pi_136161315
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:34 schreef Ridocar het volgende:

Overtuigend zijn.
Jij kent TS duidelijk niet :')
pi_136161342
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:35 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Jij kent TS duidelijk niet :')
Alleen adhv zijn pohi. Nee, ik ken TS niet zo goed.
  zondag 2 februari 2014 @ 11:47:51 #129
19194 Oversight
◢◤
pi_136232704
*O* Five heeft het als altijd heel helder in beeld.

:{ Als je probeert alle meningen uit het verhaal te verwijderen dan zijn we een stap vooruit.

:{ Waar het hier om gaat, is wat we nu eigenlijk in dit land met elkaar hebben afgesproken in wetten en aanvullende regelgeving, en wie er, in welk moment van een strafrechtelijke vervolging, besluiten neemt die een dusdanige impact op de vervolging hebben, dat de vervolging uiteindelijk zelf helemaal niet plaatsvind.

:{ Niet omdat de feiten en omstandigheden onvoldoende bewijs voor het aantonen van een strafbare menselijke gedraging opleverden, maar door de persoonlijke mening van verschillende ambtenaren, die op verschillende momenten in het vervolgingstraject een rol spelen.

;) Die zou ik graag proberen uit te sluiten voor de volgende stap.
◢◤
  maandag 3 februari 2014 @ 09:58:13 #130
19194 Oversight
◢◤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')