abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 januari 2014 @ 22:47:08 #61
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_136031196
Al die smiley aids. Godverdomme zeg. :') _O_
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_136031205
Ik kreeg na het lezen van dit topic 450 volgelingen aan mijn deur, dat was echt fantastisch.
pi_136033796
quote:
18s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:32 schreef Oversight het volgende:
:? en vrijheiheid OM vrijheidsontnemende, opzettelijk beledigende, aantoonbaar onjuiste en absoluut haatzaaiende pamfletten verspeiden bijvoorbeeld?
Foto van een pamflet dat jij net hebt gekregen dat al die elementen bevat.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 28 januari 2014 @ 01:54:08 #64
19194 Oversight
◢◤
pi_136038460
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:47 schreef zeefje het volgende:
Al die smiley aids. Godverdomme zeg. :') _O_
O+
◢◤
  dinsdag 28 januari 2014 @ 02:07:49 #65
19194 Oversight
◢◤
pi_136038596
:{ Feiten en omstandigheden:

:{ Een groep verdachten die zich verenigen, duidelijk met de intentie, hun samenwerking openlijk en publiekelijk te verkondigen en te verspreiden,

:{ waarbij zij aangeven dat het hun stellige overtuiging is dat er massamoorden en totale vernietiging van de mensheid zullen gaan plaatsvinden, en daarmee openlijk dreigen,

:{ met de duidelijke intentie en enig doel mij onder bedreiging als volgeling van bovenstaand geweld te laten meedoen met uitvoerende handelingen,

:{ en dat mede financieel mogelijk te maken,

:{ daarmee mij onder dreiging van onafwendbaar geweld medepichtig te maken aan de groep verdachten.

:{ Helderder en simpeler kan ik m niet maken, en nu bevat ie geloof ik alle relevantie elementen van het bewuste strafrecht, waaraan ik dit wil toetsen..

:{ stukje achtergrond van postwijze, heel andere duscussie, maar het KAN wel in WGR, als jullie me maar willen verstaan.

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:47 schreef .PRISM het volgende:
Ik kreeg na het lezen van dit topic 450 volgelingen aan mijn deur, dat was echt fantastisch.
}:| Welke held formuleert nou even gewoon welke:

;) "Strafbare menselijke gedragingen er hier gebeuren, die voorafgaand aan het plegen van die gedragingen, door de wetgever strafbaar waren gesteld, bij wijze wet voorzien."

_O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:* Kom op juristen, doe nou eens echt je ding hier ?

[ Bericht 9% gewijzigd door Oversight op 28-01-2014 10:34:19 ]
◢◤
  dinsdag 28 januari 2014 @ 02:19:19 #66
19194 Oversight
◢◤
pi_136038652
quote:
6s.gif Op maandag 27 januari 2014 23:31 schreef bijdehand het volgende:
Foto van een pamflet dat jij net hebt gekregen dat al die elementen bevat.
:O Dit

:') ..... Echt!
◢◤
pi_136039034
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 02:19 schreef Oversight het volgende:

[..]

:O Dit

:') ..... Echt!
Nope, geen pamflet. Kan je wel grappig doen, maar je helpt je eigen, toch al waardeloze, topic om zeep.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_136039780
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:51 schreef Oversight het volgende:
_O- Nee, man .....

:')

:{

-O- Het is nu ook wetenschappelijk bewezen.

(8> De promovendus Emanuel Rutten kwam onlangs in het nieuws, omdat hij een nieuw argument had gepresenteerd voor het bestaan van God. Zelfs de website van The New York Times pikte het op. Aan de Vrije Universiteit werd een debat georganiseerd, waarbij er uitgebreid kon worden ingegaan op zijn argumentatie.

O-) Ruttens argument kan als volgt worden geparafraseerd:
Uitgangspunt is dat het fundamenteel onmogelijk is om zeker te weten dat God niet bestaat, gepaard aan het principe dat als de waarheid van een uitspraak noodzakelijk onkenbaar is, die uitspraak onwaar moet zijn. Oftewel, in de taal van de logica:

1. Voor alle p geldt dat als p noodzakelijk onkenbaar is, dan is p noodzakelijk onwaar
2. De propositie ‘God bestaat niet’ is noodzakelijk onkenbaar
3. Ergo: ‘God bestaat niet’ is noodzakelijk onwaar
4. Ergo: het is noodzakelijk waar dat God bestaat

:N ‘De Belgische filosoof Lieven Decock kreeg geen voet tussen de deur.

O-) Een van zijn stellingen om Ruttens argument proberen te weerleggen luidde: ‘Veronderstel een nabije mogelijke wereld waarin Dante Vergilius en vervolgens Beatrice tot in de Hemel volgt, maar waar het in tegenstelling tot de huidige wereld donker is, en waar de cherubijnen en serafijnen aan Dante getuigen dat ze (op basis van het Angelische vermogen God te kennen en te weten waar Zijn plaats is in de kosmos) weten dat God afwezig is.’ Volgens Decock is op basis hiervan de tweede premisse van Rutten (‘God bestaat niet is noodzakelijk onkenbaar’) onwaar. Dit werd door Rutten verworpen. Hij vroeg zich af hoe engelen kunnen bestaan zonder God, dus waar hebben we het over? Ruttens argument bleef in de discussie overeind.

:N Ook theoloog Maarten Wisse kreeg geen voet tussen de deur, hij meende een rekenfout te zien. Hij probeerde vergeefs de premisses onderuit te halen, met behulp van noodzakelijke werelden, waarvan in een ervan God bestond, maar in de andere niet. Wisse vond de discussie op zich van belang omdat het over God ging en nog wel vanuit wetenschappelijke hoek. Ik kreeg de indruk dat je in de God van Wisse gewoon moet geloven, dat wetenschappelijk bewijs niet noodzakelijk is.’

}:| Fuck, ik ga er echt zeker aan, begin steeds banger te worden..
Dan zou ik er gewoon aan toegeven. Bekeer jezelf. Scheelt ook weer een dag op FOK! rondhangen.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 08:57:11 #69
19194 Oversight
◢◤
pi_136039996
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 06:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nope, geen pamflet. Kan je wel grappig doen, maar je helpt je eigen, toch al waardeloze, topic om zeep.
:|W Kutnewbie, lees je in.
◢◤
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:03:52 #70
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_136040098
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 02:07 schreef Oversight het volgende:
Gratis zeker :{w
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:11:06 #71
19194 Oversight
◢◤
pi_136040191
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 08:39 schreef Ridocar het volgende:

Dan zou ik er gewoon aan toegeven. Bekeer jezelf. Scheelt ook weer een dag op FOK! rondhangen.
:( Dat is goftedomme nog wel het ergste punt in heel het f*cking verhaal jah?.

-O- Zodra ik weet dat het waar is, dan ben ik,

}:| volgens het huidige strafrecht,

:{w op z'n allerminst wel moreel verplicht,

:( Om aangifte te doen van de dan tastbaar geworden wetenschap,

}:| over de massamoorden en totale vernietiging van de mensheid.

-O- Kut, waterdicht volgens mij...
◢◤
pi_136040222
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:25 schreef Oversight het volgende:

[..]

:') Ja,... maar....

:@ Dan ben je afhankelijk van hoe de opsporingsambtenaar in kwestie,

:{w als het al niet een politievrijwilliger is die aangifte opneemt,

:? aankijkt tegen jouw verhaal,

8)7 en OF en HOE hij/ zij, hoe goed bedoeld ook,

-O- dat kan plaatsen binnen het strafrechtelijke kader?

_O- En daar gaat het mis, geloof me, ik kan het weten.

:') Been there, done that.
Dan mag je bij me langskomen :9 . Al werkte ik een tijd terug in je woonplaats, inmiddels niet meer :P

Maar de opsporingsambtenaar bepaalt dat strafrechtelijke kader niet, natuurlijk. :) (die vervolgt immers niet)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:15:12 #73
19194 Oversight
◢◤
pi_136040254
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:03 schreef Mark het volgende:
Gratis zeker :{w
:{w Lul niet, ik heb 4 jaar lang Vife_Horizons bij de hand genomen en geduldig en zorgvuldig en kundig begeleidt door heel zijn Fok! WRG-modopleiding, en hij geeft jullie onder mijn leiding kundig sturing, dus mag je er best eens ff wat voor terugdoen jah!

}:| WGR schrijft zichzelf niet hoor, lui kutkreng.
◢◤
pi_136040260
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:11 schreef Oversight het volgende:

[..]

:( Dat is goftedomme nog wel het ergste punt in heel het f*cking verhaal jah?.

-O- Zodra ik weet dat het waar is, dan ben ik,

}:| volgens het huidige strafrecht,

:{w op z'n allerminst wel moreel verplicht,

:( Om aangifte te doen van de dan tastbaar geworden wetenschap,

}:| over de massamoorden en totale vernietiging van de mensheid.

-O- Kut, waterdicht volgens mij...
Nee. Volgens het strafrecht is er geen verplichting om aangifte te doen, en al helemaal geen morele verplichting. Je praat poep, met je pseudojuridische geblaat.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:18:34 #75
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_136040311
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:15 schreef Oversight het volgende:
kundig begeleidt
:W
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:23:46 #76
19194 Oversight
◢◤
pi_136040416
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:13 schreef Five_Horizons het volgende:

Dan mag je bij me langskomen :9 . Al werkte ik een tijd terug in je woonplaats, inmiddels niet meer :P
|:( No way, echt?

:@ Komtptie nu pas mee
quote:
Maar de opsporingsambtenaar bepaalt dat strafrechtelijke kader niet, natuurlijk. :) (die vervolgt immers niet)
:X mompelt iets over KMAR die idbewijs inneemt op schiphol, en weigert noodpaspoort te verstrekken

:( Aangifte doen was een hel.

:') Letterlijk commentaar OvJ, "hier ga ik mijn vingers niet aan branden"

-O- Sta je dan, in je recht, "maar niet zeiken over grondwet 1 hoor..."

:{w Ook daar geen route naar toetsing dus.

}:| Schijterds.
◢◤
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:24:42 #77
19194 Oversight
◢◤
pi_136040431
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:18 schreef Mark het volgende:

[..]

:W
;)
◢◤
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:29:04 #78
19194 Oversight
◢◤
pi_136040507
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:15 schreef DonJames het volgende:

[..]

Nee. Volgens het strafrecht is er geen verplichting om aangifte te doen, en al helemaal geen morele verplichting. Je praat poep, met je pseudojuridische geblaat.
:? Euhh, ergens iets met medeplichtigheid en redelijk aantoonbare wetenschap en kennis, danwel al dan niet in vereniging faciliteren medemogelijk maken en/of ondersteunen of voorbereiden, ofwel het mede doen "plegen" van strafbare feiten, voorafgaand aan het plegen van genoemd strafbaar feit ?
◢◤
pi_136040652
quote:
18s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 08:57 schreef Oversight het volgende:

[..]

:|W Kutnewbie, lees je in.
Ah schelden, de eerste tekenen van een onwetende die een discussie verliest. Bravo, bravo.
pi_136040662
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:29 schreef Oversight het volgende:

[..]

:? Euhh, ergens iets met medeplichtigheid en redelijk aantoonbare wetenschap en kennis, danwel al dan niet in vereniging faciliteren medemogelijk maken en/of ondersteunen of voorbereiden, ofwel het mede doen "plegen" van strafbare feiten, voorafgaand aan het plegen van genoemd strafbaar feit ?
Slechts voor een aantal zware misdrijven moet je aangifte doen, en een morele verplichting kan per definitie niet opgenomen worden in een wet.

En hou nou eens op met dat "juridische" taalgebruik, je slaat de plank nogal mis. Als je wil dat mensen serieus ingaan op je posts zou ik maar eens normaal (passend bij jouw niveau) gaan schrijven en die smileys achterwege laten.
pi_136040720
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:36 schreef DonJames het volgende:

[..]

Slechts voor een aantal zware misdrijven moet je aangifte doen, en een morele verplichting kan per definitie niet opgenomen worden in een wet.

En hou nou eens op met dat "juridische" taalgebruik, je slaat de plank nogal mis. Als je wil dat mensen serieus ingaan op je posts zou ik maar eens normaal (passend bij jouw niveau) gaan schrijven en die smileys achterwege laten.
Zie je hier wel vaker op fok. Moeilijke, juridische woorden begrijpen waaruit blijkt dat de definitie hen onbekend is en zich dan verschuilen achter scheldwoorden, duimzuigerij en 'onwetendheid' van de ander.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:50:41 #82
19194 Oversight
◢◤
pi_136040950
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ah schelden, de eerste tekenen van een onwetende die een discussie verliest. Bravo, bravo.
*; OP heul de resft van Fok! is de vertaling hier:

;) Lees je in, het is allemaal al eerder gezegd en gedaan, en ik val in herhalingen zo.

:') Five .... hellup....
◢◤
pi_136041044
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:50 schreef Oversight het volgende:

[..]

*; OP heul de resft van Fok! is de vertaling hier:

;) Lees je in, het is allemaal al eerder gezegd en gedaan, en ik val in herhalingen zo.

:') Five .... hellup....
Ja, je valt in herhaling met je gebrabbel. Haal er maar een mod bij :')
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:55:58 #84
19194 Oversight
◢◤
pi_136041065
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:36 schreef DonJames het volgende:

[..]

}:| Aanstaande massamoord en totale vernietiging van alles dat leeft.

:') Overtredingen, misdrijven, algemene bepalingen, zucht.
◢◤
pi_136041124
Nou, het geklaag over smileys heeft niet zoveel zin. Daar wordt dit topic verder niet beter van. Aan de andere kant slaat schelden ook nergens op, dus wat mij betreft gaan we het gewoon over de inhoud hebben en niet over de vorm. :)

Als jullie lelijk tegen elkaar willen gaan doen, dan doen jullie dat maar via PM/DM, dan heb je de keuze om de ander te blokkeren. Heb je last van die topic? Niet doen. Slecht voor je O+ , gewoon klikken op 'stop volgen' en naar MyAT gaan. :)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_136041227
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:58 schreef Five_Horizons het volgende:
Nou, het geklaag over smileys heeft niet zoveel zin. Daar wordt dit topic verder niet beter van. Aan de andere kant slaat schelden ook nergens op, dus wat mij betreft gaan we het gewoon over de inhoud hebben en niet over de vorm. :)

Als jullie lelijk tegen elkaar willen gaan doen, dan doen jullie dat maar via PM/DM, dan heb je de keuze om de ander te blokkeren. Heb je last van die topic? Niet doen. Slecht voor je O+ , gewoon klikken op 'stop volgen' en naar MyAT gaan. :)
Dat zal ik dan maar eens doen, aangezien TS zo te zien helemaal geen inhoudelijke discussie wenst. Waarom het topic dan open mag blijven snap ik even niet, maar ik ben er al wel klaar mee.

*stopt volgen*
pi_136041264
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:01 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dat zal ik dan maar eens doen, aangezien TS zo te zien helemaal geen inhoudelijke discussie wenst. Waarom het topic dan open mag blijven snap ik even niet, maar ik ben er al wel klaar mee.

*stopt volgen*
Ik doe mee. Inhoudelijk gaan wordt meteen afgestraft door TS :')
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:12:29 #88
19194 Oversight
◢◤
pi_136041472
quote:

[..]

*stopt volgen*
-O- kort door bocht flauw, kijk nou ff mee zal m opnieuw formuleren, wil dit echt graag weten.
◢◤
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:36:37 #89
19194 Oversight
◢◤
pi_136042206
-O- Opnieuw en zo helder en letterlijk mogelijk geformuleerd, met enige kennis van strafrecht:

:{ Feiten en omstandigheden:

:{ Een groep verdachten die zich verenigen, duidelijk met de intentie, hun samenwerking openlijk en publiekelijk te verkondigen en te verspreiden,

:{ waarbij zij aangeven dat het hun stellige overtuiging is dat er massamoorden en totale vernietiging van de mensheid zullen gaan plaatsvinden, en daarmee openlijk dreigen,

:{ met de duidelijke intentie en enig doel mij onder bedreiging als volgeling van bovenstaand geweld te laten meedoen met uitvoerende handelingen,

:{ en dat mede financieel mogelijk te maken,

:{ daarmee mij onder dreiging van onafwendbaar geweld medepichtig te maken aan de groep verdachten.

:{ Helderder en simpeler kan ik m niet maken, en nu bevat ie geloof ik alle relevantie elementen van het bewuste strafrecht, waaraan ik dit wil toetsen..

:{ stukje achtergrond van postwijze, heel andere duscussie, maar het KAN wel in WGR, als jullie me maar willen verstaan.

[..]

}:| Welke held formuleert nou even gewoon welke:

;) "Strafbare menselijke gedragingen er hier gebeuren, die voorafgaand aan het plegen van die gedragingen, door de wetgever strafbaar waren gesteld, bij wijze wet voorzien."

◢◤
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:40:00 #90
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_136042327
quote:
*stopt volgen*
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')