Jij bent voorgelicht door een Afrikaanse pastoor?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Het eerste woord dat in me opkomt is bruin.
Excuses, een typfout. Ik ben niet zo goed in taal, want ik ben helaas niet opgevoed door een homostel.quote:
Wist ik toch was maar een garpjen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:46 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Excuses, een typfout. Ik ben niet zo goed in taal, want ik ben helaas niet opgevoed door een homostel.
Dat kind gaat zich zoooooo schamen als hij oh oh cherso terugkijktquote:
Nee joh, kind weet vast ook niet beter.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:49 schreef Derijketata het volgende:
[..]
Dat kind gaat zich zoooooo schamen als hij oh oh cherso terugkijkt
hoopvol dat te denken...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:49 schreef Derijketata het volgende:
[..]
Dat kind gaat zich zoooooo schamen als hij oh oh cherso terugkijkt
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:52 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kusje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:47 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Wist ik toch was maar een garpjen.![]()
Nix tegen hommos hoor.
Ik hoop dat die kerel dit keer vroeg slaaptquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:03 schreef Derijketata het volgende:
ben benieuwd wanneer Mortaxx ook hier een slotje op gaat zetten
Tijd dat ze een gaybomb op het Kremlin gooien.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:52 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, delen. Zo zijn homo's nu eenmaal.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:04 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik snap het niet wi dezen meisje de kauwgum pikken van die anderen meisjen?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Tijd dat ze een gaybomb op het Kremlin gooien.
Als je in die zaal zit moet je gewoon 2girls1cup aanzettenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij bent voorgelicht door een Afrikaanse pastoor?![]()
Kinky is oke maar poepquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je in die zaal zit moet je gewoon 2girls1cup aanzetten![]()
Natuurlijk kun je op het internet homo's vinden die aan scatplay doen
Doe ik niet, en er zijn waarschijnlijk meer hetero die het doen dan homo's.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding, maar ja om nou te zeggen dat alle homo's stront eten
Die Afrikaan uit het filmpje welquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:33 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Doe ik niet, en er zijn waarschijnlijk meer hetero die het doen dan homo's.
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die Afrikaan uit het filmpje wel
Oke ik ga al weg danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 03:21 schreef Targaryen het volgende:
Mooi mooi, heerlijk die homoseksualiteit.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 03:44 schreef GTAnoob het volgende:
ik ben streng christelijk opgevoed en volgens bijbel heb here jezus gezegt dat homos naar hel gaan want god vind slecht dat ze op elkaar vallen en is daar dan kwaat over
dus converteer naar hetro dan ga je naar hemel
Je vergeet voorzetsels, je verraadt waar je vandaan komt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 03:44 schreef GTAnoob het volgende:
ik ben streng christelijk opgevoed en volgens bijbel heb here jezus gezegt dat homos naar hel gaan want god vind slecht dat ze op elkaar vallen en is daar dan kwaat over
die twee gaan naar helquote:
Converteer jij eerst eens naar de juiste taal hierquote:Op vrijdag 24 januari 2014 03:44 schreef GTAnoob het volgende:
Masturberen ook nietquote:
jij gat helquote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Converteer jij eerst eens naar de juiste taal hier
Je bent te doorzichtig een kloon, en dus grappig.quote:
ik heb een koude douche nodig nu!quote:Op zondag 26 januari 2014 19:42 schreef jogy het volgende:
Even een koude douche tussendoor gooien hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
In een spoiler jaquote:Op zondag 26 januari 2014 19:42 schreef jogy het volgende:
Even een koude douche tussendoor gooien hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staan de zoenende vrouwen in een spoiler? Nee.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:21 schreef Woods het volgende:
Homo'sIk vind zowel vrouwen als homoemancipatie een beetje doorgeschoten. Nu doet iedereen alsof het 'normaal' is
[..]
In een spoiler ja![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:21 schreef Woods het volgende:
Homo'sIk vind zowel vrouwen als homoemancipatie een beetje doorgeschoten. Nu doet iedereen alsof het 'normaal' is
De mate van homonegativiteit wordt sterk bepaald door alle demografische kenmerken (zie tabel 3.4.2). Homonegativiteit is relatief hoog onder de 18 jaar, bij jongeren met een Turkse of Marokkaanse achtergrond, bij zeer christelijke en islamitische jongeren en bij lager opgeleide jongeren.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:21 schreef Woods het volgende:
[..]
In een spoiler ja![]()
![]()
![]()
Definieer "normaal"?quote:Op zondag 26 januari 2014 23:21 schreef Woods het volgende:
Zie hier de vooroordelen, omdat men homo's niet als normaal beschouwd ben je een van de genoemde doelgroepen. Volledige nonsens, ik heb mijn eigen standpunten over homofilie en ik ga niet als de kudde in Nederland mee dat we homo's als normaal moeten beschouwen.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De mate van homonegativiteit wordt sterk bepaald door alle demografische kenmerken (zie tabel 3.4.2). Homonegativiteit is relatief hoog onder de 18 jaar, bij jongeren met een Turkse of Marokkaanse achtergrond, bij zeer christelijke en islamitische jongeren en bij lager opgeleide jongeren.
http://www.rutgerswpf.nl/content/seks-onder-je-25e-2012
Maak jij eens een filmpje met een andere man.quote:
haha homoquote:Op maandag 27 januari 2014 16:41 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maak jij eens een filmpje met een andere man.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:21 schreef Woods het volgende:
[..]
In een spoiler ja![]()
![]()
![]()
Lekkere bron ookquote:Op maandag 27 januari 2014 11:53 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
De mate van homonegativiteit wordt sterk bepaald door alle demografische kenmerken (zie tabel 3.4.2). Homonegativiteit is relatief hoog onder de 18 jaar, bij jongeren met een Turkse of Marokkaanse achtergrond, bij zeer christelijke en islamitische jongeren en bij lager opgeleide jongeren.
http://www.rutgerswpf.nl/content/seks-onder-je-25e-2012
haha neequote:
Is dat niet inherent aan zaken die nog niet volledig geaccepteerd en zelfs niet getolereerd zijn, dat je de neiging hebt die extra te benadrukken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:07 schreef doge het volgende:
Niks tegen mensen van hetzelfde geslacht die van elkaar houden, wel tegen mensen die het nodig vinden om een seksuele oriëntatie te hypen en zich gedwongen voelen zichzelf tegenover iedereen te bewijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |