Jij bent voorgelicht door een Afrikaanse pastoor?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Het eerste woord dat in me opkomt is bruin.
Excuses, een typfout. Ik ben niet zo goed in taal, want ik ben helaas niet opgevoed door een homostel.quote:
Wist ik toch was maar een garpjen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:46 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Excuses, een typfout. Ik ben niet zo goed in taal, want ik ben helaas niet opgevoed door een homostel.
Dat kind gaat zich zoooooo schamen als hij oh oh cherso terugkijktquote:
Nee joh, kind weet vast ook niet beter.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:49 schreef Derijketata het volgende:
[..]
Dat kind gaat zich zoooooo schamen als hij oh oh cherso terugkijkt
hoopvol dat te denken...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:49 schreef Derijketata het volgende:
[..]
Dat kind gaat zich zoooooo schamen als hij oh oh cherso terugkijkt
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:52 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kusje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:47 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Wist ik toch was maar een garpjen.![]()
Nix tegen hommos hoor.
Ik hoop dat die kerel dit keer vroeg slaaptquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:03 schreef Derijketata het volgende:
ben benieuwd wanneer Mortaxx ook hier een slotje op gaat zetten
Tijd dat ze een gaybomb op het Kremlin gooien.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:52 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, delen. Zo zijn homo's nu eenmaal.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:04 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik snap het niet wi dezen meisje de kauwgum pikken van die anderen meisjen?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Tijd dat ze een gaybomb op het Kremlin gooien.
Als je in die zaal zit moet je gewoon 2girls1cup aanzettenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:42 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij bent voorgelicht door een Afrikaanse pastoor?![]()
Kinky is oke maar poepquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je in die zaal zit moet je gewoon 2girls1cup aanzetten![]()
Natuurlijk kun je op het internet homo's vinden die aan scatplay doen
Doe ik niet, en er zijn waarschijnlijk meer hetero die het doen dan homo's.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook niet mijn ding, maar ja om nou te zeggen dat alle homo's stront eten
Die Afrikaan uit het filmpje welquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:33 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Doe ik niet, en er zijn waarschijnlijk meer hetero die het doen dan homo's.
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die Afrikaan uit het filmpje wel
Oke ik ga al weg danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |