er moet bier gedronken worden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ja zaterdag heb je wat anders te doen he JJH
Zeggen ze ja. Flink watquote:
dat doe ik ieder weekendquote:
kijk wel ff. Geen idee nog hoe die zaterdag loopt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeggen ze ja. Flink wat![]()
Overigens hebben ze daar niet zo spannend veel te eten geloof ik. Al moet die Flammkuchen wel even geprobeerd worden natuurlijk.
waar ga je naar toe?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:21 schreef JJH het volgende:
[..]
kijk wel ff. Geen idee nog hoe die zaterdag loopt.
gezelligquote:
ik ook voor julliequote:
Nou da's nog maar de vraagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:34 schreef JJH het volgende:
[..]
komen in ieder geval een boel leuke mensen.
jij gaat dus nietquote:
tuurlijk wel. Maar ik hoor dat eendje wel ging en toen weer niet en toen weer wel ???quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Maar ik hoor dat eendje wel ging en toen weer niet en toen weer wel ???
En dan nog, is eendje wel "leuk"? je weet het niet he
Heel veel mensen denken de werkelijkheid ver voorbijquote:
eendje liep te trollen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Maar ik hoor dat eendje wel ging en toen weer niet en toen weer wel ???
En dan nog, is eendje wel "leuk"? je weet het niet he
Smaakt matig btw. Net als dolfijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:50 schreef crv het volgende:
[..]
dus als ik een goudvis voor je koop eet je die zo op .... Deal
Shit, kan ik weer niet de stad in. Bang om FOK!ers tegen te komen.quote:
Nee, maar misschien typt iedereen nu wel met condoomquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm. Je weet wat ik met "veilig" bedoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |