Dat, en tamagoquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die met komkommer is zeker een aanrader, ik hou ook niet van vis Bos
Gezoete omeletquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet maar wel andere
der mag dan niet teveel ei inzitten want dat vindt m'n maag niet leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
Je kan het ook beiden in één doen natuurlijk
[ afbeelding ]
Je kan gewoon zien hoeveel ei er in zit, het is geen magisch iets of zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
der mag dan niet teveel ei inzitten want dat vindt m'n maag niet leuk.
ja dat welquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan gewoon zien hoeveel ei er in zit, het is geen magisch iets of zo.
Barbaarquote:
Een van mijn favo'squote:
Die lijkt me ook wel lekker, kan ze ook met wortel aanradenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
Je kan het ook beiden in één doen natuurlijk
[ afbeelding ]
sashimiquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Doe mij maar gewoon rauwe visof garnalen in welke vorm dan ook
ow ja garnalen, die lust ik ook wel met een klodder Bicky Dressing en gemalen kaas.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
heb jij naast Art Garfunkel gewoond ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik krijg wel altijd jeugdsentiment als ik Art op TV zie, maar goed ik heb volgens mij al ontelbare keren gezegd dat Art en ik zo'n 100 meter van elkaar hebben gewoond/zijn opgegroeid.
Trevquote:
wie is de snolquote:
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:42 schreef crv het volgende:
[..]
heb jij naast Art Garfunkel gewoond ?
dus als ik een goudvis voor je koop eet je die zo op .... Dealquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |