Oke gedaan, 12 uur turns.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Start er maar eentje, maar wel met turns van 12 uur graag.
4quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:45 schreef remlof het volgende:
De join tijd is default gelijk aan de turn tijd, maar dacht idd dat je die apart kon instellen.
Anyway, nog 5 spelers nodig.
Je hoeft toch echt maar 2x per dag te checken om niets te missenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:19 schreef betyar het volgende:
Dit spel zuigt, mijn werk lijdt eronder.
Niet als je ook nog berichtjes stuurt en krijgt van iedereen over van allesquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hoeft toch echt maar 2x per dag te checken om niets te missen
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet als je ook nog berichtjes stuurt en krijgt van iedereen over van alles. Lijkt verdomme wel een chatbox voor de chronisch paranoïde en pathologisch leugenachtige megalomanen joh.
Jij bent Joog?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet als je ook nog berichtjes stuurt en krijgt van iedereen over van alles. Lijkt verdomme wel een chatbox voor de chronisch paranoïde en pathologisch leugenachtige megalomanen joh.
Ik ben jaloers....mijn chatbox blijft oorverdovend stil.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Misschien zit je met een paar mensen uit het noorden opgescheept?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben jaloers....mijn chatbox blijft oorverdovend stil.
Alsof ik met een stel zombies aan het spelen ben.
Ik zal je wel een bericht sturen :p Engeland en Turkije hebben vast veel te bespreken!quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben jaloers....mijn chatbox blijft oorverdovend stil.
Alsof ik met een stel zombies aan het spelen ben.
Ik kom zelf ook uit het Noorden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Misschien zit je met een paar mensen uit het noorden opgescheept?
Daar kom ik zelf ook vandaan
quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:43 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik zal je wel een bericht sturen :p Engeland en Turkije hebben vast veel te bespreken!
Wordt zeer gewaardeerd en Eng en Tur hebben idd altijd veel te bespreken....sterker nog....het eerste land wat ik een bericht heb gestuurd in dit spel was Engeland.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:43 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik zal je wel een bericht sturen :p Engeland en Turkije hebben vast veel te bespreken!
Doe je niet mee Kingsie? http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=25quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wordt zeer gewaardeerd en Eng en Tur hebben idd altijd veel te bespreken....sterker nog....het eerste land wat ik een bericht heb gestuurd in dit spel was Engeland.
Ik voel me vereerd! dacht dat je gewoon aardig wou zijn :pquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wordt zeer gewaardeerd en Eng en Tur hebben idd altijd veel te bespreken....sterker nog....het eerste land wat ik een bericht heb gestuurd in dit spel was Engeland.
Nope.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe je niet mee Kingsie? http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=25
Ik ben ook vreselijk aardig, vriendelijk, sociaal en behulpzaamquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:07 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd! dacht dat je gewoon aardig wou zijn :p
Moet je ook niet je rotzooi aan mijn kust dumpen. Kraaltjes en spiegeltjes doen het vooral goed in Afrika.quote:
Zou zelf meer aan Italië denken maar oke, je moet toch iedereen een berichie sturenquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben ook vreselijk aardig, vriendelijk, sociaal en behulpzaam, maar als ik met Turkije speel, dan is Engeland standaard mijn eerste aanspreekpartner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |