Apart....zeker weten dat er niet iets aan de hand is oid?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Net als met de meet. Hij zet het op poten en is verdwenen.....
Haha, wel mooi zo'n grote samenwerking.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Het was nog best veel moeite om alle neuzen dezelfde richting in te krijgen. Volgens mij wordt dit gewoon een heel lang spel.
Wat gerommel met zijn gezondheid geloof ik. Niet heel ernstig dacht ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Apart....zeker weten dat er niet iets aan de hand is oid?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:40 schreef 99.999 het volgende:
Ach, dit perspectief is ook wel aardig. Had alleen zargon eerder af moeten maken weet ik nu
Ik wilde mijn commentaar bewaren tot achteraf, maar even kort dan maar...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:28 schreef 99.999 het volgende:
Ik zit wel in beetje in de hoek waar de klappen vallen momenteel
Ik had je gewoon af moeten maken toen ik de kans had weet ik nuquote:Op woensdag 29 januari 2014 07:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde mijn commentaar bewaren tot achteraf, maar even kort dan maar...
Ik had weinig keus, jij bent te snel te machtig geworden. Dat is op zich niet het probleem, omdat je wel gunt; het echte probleem was dat ik geen ademruimte meer had. Het komt door Oekraïne, trouwens, waarom jij in die hoek zit. Leg ik later wel uit.
Nee, wat je had moeten doen is beter coördineren aangezien jij de machtigste bent (was,quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik had je gewoon af moeten maken toen ik de kans had weet ik nu.
Maar ach, ook wel weer mooi dit.
Reya was rond het weekend even niet zo actief, hij moest met o.a. mij bier drinken en had daarbij de nodige reistijd. Dat maakt het lastigquote:Op woensdag 29 januari 2014 07:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, wat je had moeten doen is beter coördineren aangezien jij de machtigste bent (was,). Ik typte bijna een heel verhaal eruit, toch maar gewist... Uitleg komt later,
.
Ik doe wel een nabeschouwing zoals Kingstown..
Nu nog steeds niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Reya was rond het weekend even niet zo actief, hij moest met o.a. mij bier drinken en had daarbij de nodige reistijd. Dat maakt het lastig.
Verslavend kutspel is het.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:28 schreef jogy het volgende:
refresh, refresh, refresh, refresh. Dat is wat ik bijna de hele dag doe op die kutsite.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, vooral als je in de verkeerde chat je tactische ideeën ten toon spreidt
Van mij?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Het was in een verkeerde privéchat
Ik vond het al zo vreemd. Heb jij dat gedaan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, anders had je het wel gelezen hè?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, vooral als je in de verkeerde chat je tactische ideeën ten toon spreidt
Start er maar eentje, maar wel met turns van 12 uur graag.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:25 schreef Krediax het volgende:
Ik zit nu in één potje, iemand zin om nog een spel te spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |