Uiteraard wel....al was het alleen maar om je te bewijzen dat je prima met mij een bondgenootschap aan kan gaan.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof je mij zou accepteren als medespeler
Met je password-protected spellen.
Dat is juist het mooie.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:40 schreef Kingstown het volgende:
dat je m'n bloed wel kan drinken en voor geen meter vertrouwd, staat daar voor mij geheel los van.
Betyar heeft al 3 keer in Turkije gezeten en daar werd hij niet echt vrolijk van.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef Krediax het volgende:
En wrm wilt Betyar geen turkije zijn? is toch leuk joh
Ah, dit wist ik niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef Kingstown het volgende:
4) Als A naar B gaat, B naar C en C naar A, dan blijft alles staan waar het staat en gaat geen enkele zet door.
Voorbeeld: Als Ven naar Tyr speelt, Tyr naar Tri en Tri naar Ven, dan blijft Ven in Ven staan, Tyr in Tyr en Tri in Tri.
Hopelijk kan deze info de 1 of ander van dienst zijn.
Heb ik het tenminste niet voor niets neergetypt.quote:
Wat je als basis aan kunt houden is dat een aanval alleen slaagt als je daadwerkelijk een numerieke meerderheid hebt Alle complexe situaties komen uiteindelijk toch weer neer op die basisregel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:33 schreef jogy het volgende:
Dit is inderdaad narigheid die je gewoon vaak genoeg moet doen voor je er een beetje feeling mee krijgt.. En dan ook niet vergeten dat wanneer je een zet hebt ingesteld deze eerst moet saven voor je een berichtje stuurt
(Dat is mijn stommiteit iig)
Een fleet die zich bevindt in Spain (sc) kan dus niet naar Mid-Atlantic Ocean?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:00 schreef Kingstown het volgende:
2) Er zijn 3 gebieden met een nc (northcoast) en een sc. (southcoast) (Pet, Spain en Bul). Voor legers maakt dat niet uit, maar voor vloten wel. Je kunt niet met een vloot die aan een sc (southcoast) staat naar een zee (of een aan zee liggend gebied) gaan die aan de nc (northcoast) van dat land grenst.
Jawel....want Spain (sc) grenst aan de MAO....net als Spain (nc ) trouwens.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een fleet die zich bevindt in Spain (sc) kan dus niet naar Mid-Atlantic Ocean?
Kingstown, geldt dit voor alle units of alleen voor army?quote:
Dat geldt voor alle units.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kingstown, geldt dit voor alle units of alleen voor army?
Als je een army en fleet van plaats wil verwisselen, botst en faalt zoiets?
Je kunt idd vanaf Spa (sc )naar Marseille, want dat grenst aan elkaar.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:05 schreef Krediax het volgende:
De zuid kust van spanje is dus gewoon alles tot er een nieuwe provincie is, dus je kan vanaf de zuid kust naar Marseille? Of loop het maar tot de golf van lyon?
Convoy telt niet als support.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:37 schreef Krediax het volgende:
Telt convoy eigenlijk ook als support of is dat dan maar gewoon één aanval?
Dat waren wel ongeveer mijn vragen denk ik zo
Een unit kan maar 1 actie per beurt uitvoeren, dus convoyeren plus supporten met dezelfde unit in 1 beurt is onmogelijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:37 schreef Krediax het volgende:
Telt convoy eigenlijk ook als support of is dat dan maar gewoon één aanval?
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
Nog een spel en als die klaar is stop ik ermee. Het beheerst mijn denken.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
Je moet alleen wel scherp blijven Betje....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:02 schreef betyar het volgende:
Het is redelijk verslavend moet ik zeggen.
Pfffff........quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:09 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je moet alleen wel scherp blijven Betje....
Dat klopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:02 schreef betyar het volgende:
Het is redelijk verslavend moet ik zeggen.
Dat zei je zaterdag op de meet al ja.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
Dan had je maar moeten komen Betquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:23 schreef betyar het volgende:
Was Paper op de meet? Ik dacht dat ie me voor de gek hield!
Het was u, maar dan met een licht Amsterdams accent. Dat was overigens wel een stuk beter aan te horen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:23 schreef betyar het volgende:
Was Paper op de meet? Ik dacht dat ie me voor de gek hield!
Een belediging tot op het bot!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Het was u, maar dan met een licht Amsterdams accent. Dat was overigens wel een stuk beter aan te horen.
Kop boven het maaiveld en zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:28 schreef 99.999 het volgende:
Ik zit wel in beetje in de hoek waar de klappen vallen momenteel
Die heeft vrijspelquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:40 schreef 99.999 het volgende:
Ach, dit perspectief is ook wel aardig. Had alleen zargon eerder af moeten maken weet ik nu
Die hoek is speciaal voor u geschapen....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:28 schreef 99.999 het volgende:
Ik zit wel in beetje in de hoek waar de klappen vallen momenteel
Net als met de meet. Hij zet het op poten en is verdwenen.....quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:00 schreef Kingstown het volgende:
Waar is de aanstichter van dit alles gebleven btw?
Het was nog best veel moeite om alle neuzen dezelfde richting in te krijgenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:40 schreef 99.999 het volgende:
Ach, dit perspectief is ook wel aardig. Had alleen zargon eerder af moeten maken weet ik nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |