Geen gezeik, iedereen rijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
SP aan de machtnooit meer werken en allemaal de hele dag op FOK!
Maar dat doen we nu ook alquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
SP aan de machtnooit meer werken en allemaal de hele dag op FOK!
Ik vind 'm maar een simplist.quote:
Okequote:Op donderdag 23 januari 2014 23:25 schreef alors het volgende:
Die werkloosheidscijfers zijn echt véél hoger dan dat
mn vader heeft 50 jaar een glastuinbouwbedrijf geleid, Nederlanders gaan liever op de bank zitten dan hun poten vuil te maken voor 100 euro de maand meer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:22 schreef Travel. het volgende:
[..]
Jawel. Ga die muts steunen die wilt dat men maar lekker op de bank blijft zitten
Precies, maar het bekt zo lekker over luie Nederlanders die te beroerd zijn te werken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:25 schreef alors het volgende:
Die werkloosheidscijfers zijn echt véél hoger dan dat
Het is toch zo? Je kunt mensen toch niet verplichten "vrijwilligers"werk te doen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:27 schreef Travel. het volgende:
Lol, dus omdat ze het niet willen, ach laat dan maar zitten
godverdomme, lekker hoor. nu al top showquote:
Die houding van : Nee, dat wil ik niet. Flikker toch op, ik wil ook wel eens iets niet. En als ze zich niet gedragen op hun ''vrijwilligerswerk'', dan stop je die uitkering lekker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is toch zo? Je kunt mensen toch niet verplichten "vrijwilligers"werk te doen?
Als je ze dan toch verplicht, dan zullen ze lekker gemotiveerd verschijnen zeker? Dat komt de kwaliteit wel ten goede.
Je voelt je zeker te goed om asperges te steken he!quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heel leuk om werklozen te 'straffen', maar het probleem is niet dat we niet zoeken, maar dat er niet voor elke werkloze een baan is! En niet voor elke soort werkloze (qua opleiding/werkervaring) is nu een passende vacature beschikbaar.
Hetzelfde als je mensen verplicht na een x aantal maanden uitkering verplicht zo ongeveer elke baan te accepteren, ook als dat onder je niveau en/of salarisniveau is. Daar is niemand bij gebaat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is toch zo? Je kunt mensen toch niet verplichten "vrijwilligers"werk te doen?
Als je ze dan toch verplicht, dan zullen ze lekker gemotiveerd verschijnen zeker? Dat komt de kwaliteit wel ten goede.
Passend doet er niet meer toe. De algehele tendens is tegenwoordig dat je maar meteen het allerlaagste van het laagste dat je krijgen kunt maar moet aanpakken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heel leuk om werklozen te 'straffen', maar het probleem is niet dat we niet zoeken, maar dat er niet voor elke werkloze een baan is! En niet voor elke soort werkloze (qua opleiding/werkervaring) is nu een passende vacature beschikbaar.
Over kutwerk gesproken. Ik ga nog liever bejaarden wassenquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Je voelt je zeker te goed om asperges te steken he!
Hier zijn niet eens kassen in de buurt, lijkt me best leuk werk trouwens.
Misschien leuk voor een week, maar daarvoor heb ik niet gestudeerdquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Je voelt je zeker te goed om asperges te steken he!
Hier zijn niet eens kassen in de buurt, lijkt me best leuk werk trouwens.
Bejaarden begeleiden lijkt me wel leuk op zich. Ze op het imperiaal vastbinden enzo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Over kutwerk gesproken. Ik ga nog liever bejaarden wassen
Alles om het UWV te kunnen laten roepen dat ze weer iemand aan het 'werk' hebben geholpen.. Tot een paar weken erna.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Passend doet er niet meer toe. De algehele tendens is tegenwoordig dat je maar meteen het allerlaagste van het laagste dat je krijgen kunt maar moet aanpakken.
Ookal loop je daardoor je ideale baantje mis, en gaat het eventueel ten koste van je reintegratie-activiteiten.
Klopt, Polen willen wel werken voor een loon conform de cao maar zoveel krijgen ze natuurlijk niet betaald. De Nederlandse arbeider kan nooit concurreren met Polen of andere Oost-Europeanen, omdat zij met zo'n mager loon niet kunnen voorzien in hun levensonderhoud.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
mn vader heeft 50 jaar een glastuinbouwbedrijf geleid, Nederlanders gaan liever op de bank zitten dan hun poten vuil te maken voor 100 euro de maand meer.
Tja, en dan krijg je wat Polen die wel willen werken, voor een Nederlands salaris, wat flink geld voor ze is, dus dan neem je die Polen aan.
Ze is naar Tsjernobyl op vakantie geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:31 schreef eight het volgende:
Poh, wat is victoria erop achteruit gegaan. Het lijkt wel alsof ze net een chemokuur achter de rug heeft
Ze had ook een column in de Trouw maar die is geschrapt omdat het teveel interessantdoenerij was.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:30 schreef Specularium het volgende:
Ze heeft veel rimpels in haar hoofd.
Je ziet dat ze een denker is.
Die kanalenveger heeft raak geschoten. Adriaantje!!!!!!quote:Zoontje voor Frank Evenblij
van onze redactie
AMSTERDAM -
TV-presentator Frank Evenblij is trotse vader geworden van een zoontje.
Foto: ANP Kippa
Het jochie luistert naar de naam Siem, zo maakt het programma De Social Club, waarvoor Frank werkt, bekend op Twitter.
De ex-jakhals en zijn vrouw hebben samen al een dochtertje, Bobbie.
Allememachies!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die kanalenveger heeft raak geschoten. Adriaantje!!!!!!
http://www.telegraaf.nl/p(...)rank_Evenblij__.html
Die plek bestaat nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze is naar Tjernobyl op vakantie geweest.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die kanalenveger heeft raak geschoten. Adriaantje!!!!!!
http://www.telegraaf.nl/p(...)rank_Evenblij__.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |