Zo kan je het noemen... Maar tja, in feite moeten deadprez en BozeHaas dat dan ook krijgen als je het hele groep gelijk weg wilt sturen. Maar ik wil nu absoluut niet zo'n faggot zijn om ze aan te geven. Ik bedoel er ook mee dat je ook wel even bezig bent met mensen die "niet geband zijn". Dus een solidariteitsban hoeft niet hoor.quote:
Wat is TVD?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb echt al sinds de eerste aflevering waar hij inzat een harde crush op hem![]()
Vond het ook gewoon echt kut dat hij maar zo weinig terug kwam in TVD en toen in TO was hij de eerste paar afleveringen ook weer dood dus schoot niet op
Maar nu is hij lekker aanwezig
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop niet dat Katherine doodgaatVind haar wel grappig.
veer pls. Je wil dat alleen maar omdat je het anders in 2014 nog niet door hebtquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHA please DM het mij even van tevorenKan ik met je meelachen
ewa mattiequote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mensen lopen ook zo te bashen op mensen die foto's van hun food posten.
Ik vind het super leuk juist, beetje inspiratie op doen enzo. En dan heb ik niet over die crappy flut foto's van hun ingezake broodje frikandel, maar gewoon, nice food.
Ging gisteren instagrammen op ''healthyfood'' enz en kwam echte lekkere shit tegen jonge. Heb zostraks banaanpannenkoekjes gebakken voor morgen op werkEn scrambled egg en 1 gekookt eitje om mee te nemen
I like this shit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hjb domme pool ibahesj soepvergiet ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
mobiel FOK!kenquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
veer pls. Je wil dat alleen maar omdat je het anders in 2014 nog niet door hebt
Hahaha jaaaa leuk! Maar ik vind Klaus ook z'n charme zeker wel hebben hoor. Sowieso veel lekkertjes in TVD. Want ik vind Tyler ook een lekkertje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Heb echt al sinds de eerste aflevering waar hij inzat een harde crush op hem![]()
Vond het ook gewoon echt kut dat hij maar zo weinig terug kwam in TVD en toen in TO was hij de eerste paar afleveringen ook weer dood dus schoot niet op
Maar nu is hij lekker aanwezig
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoop niet dat Katherine doodgaatVind haar wel grappig.
Verveel me.quote:
ah beezemquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zo kan je het noemen... Maar tja, in feite moeten deadprez en BozeHaas dat dan ook krijgen als je het hele groep gelijk weg wilt sturen. Maar ik wil nu absoluut niet zo'n faggot zijn om ze aan te geven. Ik bedoel er ook mee dat je ook wel even bezig bent met mensen die "niet geband zijn". Dus een solidariteitsban hoeft niet hoor.
Zag mijn pi? Niet zo serieusquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zo kan je het noemen... Maar tja, in feite moeten deadprez en BozeHaas dat dan ook krijgen als je het hele groep gelijk weg wilt sturen. Maar ik wil nu absoluut niet zo'n faggot zijn om ze aan te geven. Ik bedoel er ook mee dat je ook wel even bezig bent met mensen die "niet geband zijn". Dus een solidariteitsban hoeft niet hoor.
Ja Klaus is gewoon zwaar charismatisch. Tyler is wel lekker ja, maar vind hem irritant. Zijn neef gvd weet je die nogquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha jaaaa leuk! Maar ik vind Klaus ook z'n charme zeker wel hebben hoor. Sowieso veel lekkertjes in TVD. Want ik vind Tyler ook een lekkertje.
wat is dezequote:Op donderdag 23 januari 2014 22:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik ga hardop stuk hier omdat je het helemaal verkeerd opvatquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hjb domme pool ibahesj soepvergiet ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor stierenkl
Nee.quote:
Niemand gezien daar gaat deze shit te snel voor.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HAHAHAHA ik ga hardop stuk hier omdat je het helemaal verkeerd opvat![]()
![]()
Ik bedoelde het helemaal niet zo!!!
Snap het achteraf wel door de ''
'' maar ik bedoelde eigenlijk meer gewoon omdat je een jongen bent en die meestal alles wat los en vast zit kunnen opvreten
![]()
Ga nog steeds hardop gewoon hier
beterquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:37 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
kom zo op pc kan ik sneller meedoen lobi
Jaaaaaaaaaa Mason ofzo heette die toch? Dat was ook al zo'n nice guy iddquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja Klaus is gewoon zwaar charismatisch. Tyler is wel lekker ja, maar vind hem irritant. Zijn neef gvd weet je die nog![]()
Ik hossel iedereen de moeder ofzo als ik zou willen en geen pikstraf van mijn vriendin zou krijgen enzo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:36 schreef Dashington het volgende:
[..]
Yoo Pharkus, kun jij beetje hosselen?
2,5 maandquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
NS hè, voor die mensen is 9/11 nog maar 3 jaar geleden.
en mij niet he slet wie ben jijquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:37 schreef Dashington het volgende:
[..]
Inderdaad never moet je snitchen. Ik ben blij dat prez op vrije voeten is.
Hoink was inderdaad "de beste user" met best veel stemmen. Anderzijds had Roadtrip (die toen inmiddels al uit was gegroeid naar een kuttroll) met een topic uit de periode dat hij nog wel te pruimen was, de award "het beste topic" op zijn naam. Echter nam die lul dat aan als de titel "de beste user" terwijl hij toch echt slechts het beste topic had.quote:
Ja maar die ging wel echt snel dood. Jammer, ze hadden een bad ass karakter avn hem moeten maken dan had ik er meer aan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa Mason ofzo heette die toch? Dat was ook al zo'n nice guy idd![]()
En op zich was Alaric ook niet verkeerd, alleen die keek soms een beetje duffig
Mij vergetenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
ditquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
en mij niet he slet wie ben jij
Waar hebben jullie het over?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maar die ging wel echt snel dood. Jammer, ze hadden een bad ass karakter avn hem moeten maken dan had ik er meer aan.
Hmm Alaric vond ik sowieso ok wel chill. En Jeremy groeit ook goed op
hier trouwens leuk:
http://www.buzzfeed.com/j(...)ost-shocking-moments
Lezen zemel. Geef jullie juist niet aanquote:
Ja precies. Mijn categorie was toch het belangrijkste.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoink was inderdaad "de beste user" met best veel stemmen. Anderzijds had Roadtrip (die toen inmiddels al uit was gegroeid naar een kuttroll) met een topic uit de periode dat hij nog wel te pruimen was, de award "het beste topic" op zijn naam. Echter nam die lul dat aan als de titel "de beste user" terwijl hij toch echt slechts het beste topic had.
oh nee oke dacht al dat ik je moest klappenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Lezen zemel. Geef jullie juist niet aan
Ja, Jeremy is ook buffed ineens hequote:Op donderdag 23 januari 2014 22:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maar die ging wel echt snel dood. Jammer, ze hadden een bad ass karakter avn hem moeten maken dan had ik er meer aan.
Hmm Alaric vond ik sowieso ok wel chill. En Jeremy groeit ook goed op
hier trouwens leuk:
http://www.buzzfeed.com/j(...)ost-shocking-moments
hij doet het niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:39 schreef Crip het volgende:
Dit is zo'n liedje dat ik stiekem leuk vind maar niemand wil laten merken.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LkihXCqigCo
[/youtube]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |