Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Eindelijk, heeft echt lang geduurdquote:
Ja, daarna ging het snel bergafwaartsquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat eerste (?) topic van hem was wel cool idd.
Heb je dit rottige gedrocht ook weer hoor.quote:
Ja damn ziet er altijd beter uit op tv dan dat het smaakt, klootzakken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die Nutella-reclame dat ze zo die pasta over dat stukje stokbrood smeren.
Lief dagboek,quote:
Ja ik ga om 9 uur sporten dus kijk hem sowieso daarvoor nogquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Eindelijk, heeft echt lang geduurd
En daarom baal ik stiekem ook dat ik uitgerekend MORGEN moet werken![]()
![]()
En in het weekend nooit echt tijd voor om chill te kijken, dus wordt waarsch pas zondagavond![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb je dit rottige gedrocht ook weer hoor.
Hij is wel een tijdje stil nu, en spongeboss is ineens zeer aanwezigquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ja, daarna ging het snel bergafwaarts
jupquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als die dingen in de Bonus zijn snijd ik ze gewoon standaardquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Had vandaag 2 liefde & passiebroden gehaald, de ceréales en de boule beurre. Was vergeten om te vragen of ze 'm konden snijden, dus heb dat zelf moeten doen. Wel lekker brood, met gezouten roomboter en belegen kaas.
Maar ik denk dat het net wat anders in elkaar zit. Zo logisch is het nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:28 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hij is wel een tijdje stil nu, en spongeboss is ineens zeer aanwezig
Mensen lopen ook zo te bashen op mensen die foto's van hun food posten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Had vandaag 2 liefde & passiebroden gehaald, de ceréales en de boule beurre. Was vergeten om te vragen of ze 'm konden snijden, dus heb dat zelf moeten doen. Wel lekker brood, met gezouten roomboter en belegen kaas.
Wat was dat eerste topic dan? Kan me namelijk alleen maar kuttopics herinneren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wil je een solidariteitsban?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:28 schreef Zaktabak het volgende:
Duurt wel lang voordat ik ook moet geloven aan een ban. Vanmiddag was het nog een regen aan bans..
Een blijkbaar legendarisch topic. Is met 2 stemmen (idioot stemsysteem wel) toch "Het beste topic van 2013" geworden. Helaas ging Roadtrip snel verkondigen dat hij ook "De beste user van 2013" was.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat was dat eerste topic dan? Kan me namelijk alleen maar kuttopics herinneren.
Ja klopt! Ben benieuwd of ze haar laten dood gaan of niet... En idd niet spoileren neequote:Op donderdag 23 januari 2014 22:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik ga om 9 uur sporten dus kijk hem sowieso daarvoor nogBen benieuwd wel want gaat over Katherine
Zal niet spoileren![]()
Wel al twee nieuwe afleveringen van The Originals geweestDaniel Gilles
Ja iddquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mensen lopen ook zo te bashen op mensen die foto's van hun food posten.
Ik vind het super leuk juist, beetje inspiratie op doen enzo. En dan heb ik niet over die crappy flut foto's van hun ingezake broodje frikandel, maar gewoon, nice food.
Ging gisteren instagrammen op ''healthyfood'' enz en kwam echte lekkere shit tegen jonge. Heb zostraks banaanpannenkoekjes gebakken voor morgen op werkEn scrambled egg en 1 gekookt eitje om mee te nemen
kkquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lief dagboek,
hoink was de beste toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:31 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Een blijkbaar legendarisch topic. Is met 2 stemmen (idioot stemsysteem wel) toch "Het beste topic van 2013" geworden. Helaas ging Roadtrip snel verkondigen dat hij ook "De beste user van 2013" was.
Nee, voor jou niet neequote:Op donderdag 23 januari 2014 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja idd. Healthy food hoeft dan niet per se, maar niks mis met foto's van lekker eten
.
Heb echt al sinds de eerste aflevering waar hij inzat een harde crush op hemquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja klopt! Ben benieuwd of ze haar laten dood gaan of niet... En idd niet spoileren nee
Ja jeeeeeeeeeej eindelijk iemand die Elijah ook diggt!!!!!!![]()
Ik vind hem echt zoooo aantrekkelijk, vooral in deze serie, ook mede door z'n rol gewoon. Maar lees op internet altijd alleen maar shit over Damon, Stefan of Klaus. Nooit over hem. [ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |