Spongeboss is 19 zei hij vandaagquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee dat is Spongeboss al kies jij maar een andere identiteit.
Oh nu opeens 19quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Spongeboss is 19 zei hij vandaag![]()
Ja ja mensenkennisquote:
is beter voor hemquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:09 schreef deadprez het volgende:
Nee spongeboss is tegenwoordig een 17jarige in een leefgroep ofzo.
So so britquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Thee met suiker en melk. Thee met suiker
. Alleen thee
.
Ja en ik zorg ervoor dat via mijn psychiater hij in de iso wordt gegooid. En anders ga ik op die snitchtoer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:09 schreef deadprez het volgende:
Ja serieusquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:09 schreef deadprez het volgende:
Wat een leugenaar is die gast. Hij had ook een auto ofzo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Spongeboss is 19 zei hij vandaag![]()
niet haten op AJquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dan had hij wel de hele tijd die [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
PI gehad
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dan had hij wel de hele tijd die [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
PI gehad
En hij kan niet eens normaal schrijven. Willekeurige hoofdletters, slechte spelling, kromme zinnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja serieusEn dan nog zijn er mensen die normaal op zijn topics reageren ik kan die kerel echt niet hebben he. Eerst doen alsof hij een ouwe lul van 40 is en nu loopt hij ineens overal stoer te doen.
nee, dat is vogeltjesdeusquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja serieusEn dan nog zijn er mensen die normaal op zijn topics reageren ik kan die kerel echt niet hebben he. Eerst doen alsof hij een ouwe lul van 40 is en nu loopt hij ineens overal stoer te doen.
Ik heb een Turkse manquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:05 schreef wickedmen het volgende:
Haha Yvonne sluit mijn topic omdat het over stinkende Turken gaat en zij een Turkse man heeft.
KLB / Extreem stinkende Turk in klas
[..]
Zou er wat achter liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |