SWEAT IS FAT CRYINGquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het gewoon snel wam en zweet dan te veel
fatty for life
hahaha kkquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef Dashington het volgende:
[..]
[..]
Op basis van de plaatjes die ik heb gezien, toch zeker een 7,5.
oh weet denk ik al wie je bentquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef Dashington het volgende:
[..]
Rook een pittoe met mij, dan ben je zo om.
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chai en Gridlok.
En gianni en Mur.
Zal wel moeten, ik kom in tijdstekort andersquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maak er een groeps dingetje van, dan regelt iemand anders dat wel
Chai be likequote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef Dashington het volgende:
[..]
[..]
Op basis van de plaatjes die ik heb gezien, toch zeker een 7,5.
Challenge accepted.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef Dashington het volgende:
[..]
Rook een pittoe met mij, dan ben je zo om.
Pussyvetquote:
Gewoon dacht dat dat zijn reactie zou zijn. Hij wil mij pas neuken nadat hij 3 weken met mij opgesloten zit in een kasteel of zo. Op het punt dat je het letterlijk overal op kan zeg maar.quote:
Zou er wat achter liggen?quote:
Serieus altijd gedacht dat het een schaap was in je UI tot ik er nu eens goedo p ging lettenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:05 schreef VeerEli het volgende:
Hee, waarom staat mijn UI in de OP stil?
Is trouwens m'n oude UI nog
Is goed voor je, wordt je wat fitter van.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:05 schreef VeerEli het volgende:
Morgen voor het eerst sinds een half jaar ofzo m'n nest uit om 6 uur![]()
gequote zodat yvonne je anus weer naar buiten kan lazeren Dquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:05 schreef Dashington het volgende:
[..]
Je boy Enfa, shiiii ik ben hot.
Okquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen beetje tieten voelen is ok.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:05 schreef Dashington het volgende:
[..]
Je boy Enfa, shiiii ik ben hot.
Wil je bevestiging dat ik Enfa ben? Kom maar op dm ga ik je alle hoeken laten zien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon dacht dat dat zijn reactie zou zijn. Hij wil mij pas neuken nadat hij 3 weken met mij opgesloten zit in een kasteel of zo. Op het punt dat je het letterlijk overal op kan zeg maar.
Haha watquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Serieus altijd gedacht dat het een schaap was in je UI tot ik er nu eens goedo p ging letten
Hahaha stomquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:05 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Serieus altijd gedacht dat het een schaap was in je UI tot ik er nu eens goedo p ging letten
Haha ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:05 schreef wickedmen het volgende:
Haha Yvonne sluit mijn topic omdat het over stinkende Turken gaat en zij een Turkse man heeft.
KLB / Extreem stinkende Turk in klas
[..]
Zou er wat achter liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |