een hutje waar dagelijks een busje van de hornbach langs komtquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar bij het introduceren deden ze alsof je met een groep mensen op een soort hutje op de hei moest overleven.
Is helemaal niet zo.
Ga werken bij de Mac ofzo pauper.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Oh chill, er is alweer normaal volk. Nieuwe mensen, bah. Went fully auti.
Enfa?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:58 schreef Dashington het volgende:
[..]
Ga werken bij de Mac ofzo pauper.
Oké.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:58 schreef Dashington het volgende:
[..]
Ben er nog hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Toen ik begon te posten hield het ineens opquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Neequote:Op donderdag 23 januari 2014 21:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar bij het introduceren deden ze alsof je met een groep mensen op een soort hutje op de hei moest overleven.
Is helemaal niet zo.
Nouja, ik had al een heel mooi Caribisch gebied in gedachten enzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ergens bij een waterval, laat mij
Hahaha, aan de hand van m'n KLB-topic? KLB / Ik haat mijn kutleven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:58 schreef Dashington het volgende:
[..]
Hmmm, wel lekker warm + genoeg " exotisch " vreten om je heen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:58 schreef Robophatt het volgende:
Nouja, ik had al een heel mooi Caribisch gebied in gedachten enzo
Doe nou niet, debieltje.quote:
Hoezo heb je nu al een banquote:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietstquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:58 schreef Dashington het volgende:
[..]
Debieltjequote:Op donderdag 23 januari 2014 21:58 schreef Dashington het volgende:
[..]
Haal servetje binnen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Ja kijk bij Madagaskar als ze die strandtent hebbenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hmmm, wel lekker warm + genoeg " exotisch " vreten om je heen.
Slim.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
te warmquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kijk bij Madagaskar als ze die strandtent hebbenZou ik ook wel doen denk ik.
Zou elke dag krab/kokosnoot eten. En af een toe een local.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kijk bij Madagaskar als ze die strandtent hebbenZou ik ook wel doen denk ik.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef Marie30 het volgende:
Wie moet je eigenlijk doen om in die OP te geraken?
Op het moment mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef Marie30 het volgende:
mur en mijquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef Marie30 het volgende:
Chai en Gridlok.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef Marie30 het volgende:
Het is toch ook niet echt slim om nu een berg kloons te gaan maken, je ban wordt er alleen maar langer op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef Dashington het volgende:
J
[..]
Jij opent toch echt de aanval.
Trio is optioneel. ~wtf edit :SSSquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chai en Gridlok.
En gianni en Mur.
Jij bent zo'n belachelijk type dat van kou houdtquote:
Ook wel gewoon vis denk ik. En fruitquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou elke dag krab/kokosnoot eten. En af een toe een local.
Wie zegt dat ik Enfa ben?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is toch ook niet echt slim om nu een berg kloons te gaan maken, je ban wordt er alleen maar langer op.
Hoezo sta ik er dan nog niet in :s :squote:
Chai doe ik nog wel, voor de anderen bedank ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chai en Gridlok.
En gianni en Mur.
Zou passen als ik laatste zou trekken, fucking ravage.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Combineren mag met lootjes trekken.
fakaquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
Welk cijfer zou je haar geven? Op een schaal van 1-10?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:02 schreef Dashington het volgende:
[..]
Chai doe ik nog wel, voor de anderen bedank ik.
ik heb het gewoon snel wam en zweet dan te veelquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:01 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jij bent zo'n belachelijk type dat van kou houdtKan ik niet accepteren.
Hoogpraat, alsof ik jou zou doen met je skere bakkes ;squote:Op donderdag 23 januari 2014 22:02 schreef Dashington het volgende:
[..]
Chai doe ik nog wel, voor de anderen bedank ik.
Op basis van de plaatjes die ik heb gezien, toch zeker een 7,5.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Welk cijfer zou je haar geven? Op een schaal van 1-10?
Thee is breder dan de gemiddelde kerel, dus als je alleen daar naar kijkt gaat het misschien nog welquote:
Rook een pittoe met mij, dan ben je zo om.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoogpraat, alsof ik jou zou doen met je skere bakkes ;s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |