Mooie van twitter is natuurlijk dat je niet op het klassieke zolderkamertje meer hoeft te blijven zitten h.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Ik ken niet zoveel wereldverbeteraars. In ieder geval niet het soort dat vanaf het zolderkamertje belerende boodschappen de wereld in stuurt.
Nee, maar dat doen ze in de praktijk natuurlijk wel! Als je gewoon buiten durft te komen dan maak je jezelf de illusie niet zo snel dat je door 140 karakters te tweeten naar 150 gekochte nepaccounts de wereld verandert!quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mooie van twitter is natuurlijk dat je niet op het klassieke zolderkamertje meer hoeft te blijven zitten h.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb volstrekt niets tegen homo's (zolang ze van kinderen afblijven). Ik heb ook niks tegen Japanners (zolang ze van dolfijnen afblijven). Ook heb ik niks tegen gehandicapten (zolang ze het fietspad niet versperren)
Grappige is wel weer dat je door de beperking van 140 tekens wordt uitgedacht zo kernachtig als mogelijk is te formuleren. Daarnaast gaat het bij dit medium uiteraard om het netwerk van bekenden, semi-bekenden en niet bekenden die je betrekt in je wereldverbeteraaarsplannen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, maar dat doen ze in de praktijk natuurlijk wel! Als je gewoon buiten durft te komen dan maak je jezelf de illusie niet zo snel dat je door 140 karakters te tweeten naar 150 gekochte nepaccounts de wereld verandert!
Dan moet je dat beter uitleggen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat me dan ook niet om alle spleetogen, maar specifiek om de spleetogen die het nodig vinden om intelligente zeezoogdieren als broodbeleg te gebruiken.
Stoer man, onverschilligheidquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dolfijnen, koeien, varkens, honden. Het enige wat ik zie is potentieel BBQ materiaal.
Dat krijg je als je gaat aapjes kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:20 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Hahaha wow dit lees ik nu:
In een aantal gevallen is bekend dat seksueel gefrustreerde dolfijnen hun lusten botvieren door mensen aan te randen waarmee ze zwemmen. Hierdoor zijn enkele zwemmers ernstig gewond geraakt.
Gevoelig man, verschilligheidquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:10 schreef highender het volgende:
[..]
Stoer man, onverschilligheid.
Ghandi is in Zuid Afrika op negerjacht geweest met het leger, hij was aan het neuken terwijl papa op sterven lag, verneukte zijn eigen kinderen door ze te verbieden een opleiding te volgen en had allerlei cultdorpjes opgericht waar hij zijn kracht teste door met naakte meisjes (ook familie leden) te gaan badderen enzo. Af en toe was het oepsie en kon hij zijn lust niet bedwingen. Daarnaast heeft hij zijn best gedaan om de Britten te stoppen in het geven van meer rechten aan de lagere kasten, omdat Arirs tenslotte betere mensen zijn en hoge kaste leden uit India dat tenslotte ook warenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Helaas beantwoorden de mensen deze onbaatzuchtigheid met haat en brute moordpartijen richting de dolfijnen. Het is een wonder dat dolfijnen ons nog steeds helpen in nood. Het zou eerder terecht zijn wanneer ze ons zouden verzuipen als ze de kans kregen. Wat dat betreft zijn het net Ghandi's.
Sinds vermoorden betekent dat je iets (een mens of een dier dus) dood.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:12 schreef Rezania het volgende:
Sinds wanneer kan je een dier vermoorden? Ik bedoel, kut voor die dolfijnen hoor, maar zijn nog steeds geen mensen.
Even zoeken op de film "The Cove" (staat volledig op youtube), dan weet je waar ze mee bezig zijn daar in Japan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:58 schreef UpsideDown het volgende:
Walvissen en zeehonden die bruut worden doodgemaakt kan je rustig vergelijken met vermoorden. Dat gaat wel even anders dan een dier gecontroleerd doden bij de slager. Als je niet weet hoe het precies gaat raad ik aan om even op internet te zoeken.
Nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Sinds vermoorden betekent dat je iets (een mens of een dier dus) dood.
Het is allebei vreselijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:10 schreef polderturk het volgende:
Bekijk deze video. Een gevangen walvis levert een doodstrijd van een half uur met een harpoen in zijn/haar lichaam. En dan wordt er gezeurd over de halalslacht, waarbij het beest binnen een minuut het bewustzijn verliest door het doorsnijden van de halsslagaders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |