http://www.powned.tv/nieu(...)zelfmoord_na_on.htmlquote:Een dolfijn heeft zelfmoord gepleegd nadat Japanse vissers haar kind meegenomen hadden. Het kalfje van de dolfijn was een zeer zeldzame albino.
Het voorval vond plaats bij de beruchte Taiji Cove, waar ieder jaar honderden dolfijnen samen worden gebracht en vermoord. Na de ontvoering van het beest zagen activisten van Sea Shepherd hoe de moederdolfijn op zoek ging naar haar kind.
Vervolgens namen de activisten waar hoe de dolfijn onder water ging en niet meer boven kwam. Dit is volgens NineMSN een vaker waargenomen manier voor dolfijnen om zelfmoord te plegen.
Ook in gevangenschap is regelmatig waargenomen dat dolfijnen zelfmoord plegen, onder andere door simpelweg niet meer boven water te komen om te ademen of door hun hoofd tegen een muur aan te slaan.
Jaaa hoooooooorquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:10 schreef LXIV het volgende:
zijn er verhalen genoeg van dolfijnen die mensen in tijden van nood ter zijde stonden en het leven redden. Bijvoorbeeld schipbreukelingen die door dolfijnen weer veilig aan land gebracht werden. Of mensen die bedreigd werden door haaien, waarop een groep dolfijnen deze mensen in bescherming namen door de haaien te verwarren door snel langs ze te zwemmen totdat de mensen gered werden.
Op die manier kun je Hiroshima ook goedkeuren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:12 schreef Rezania het volgende:
Sinds wanneer kan je een dier vermoorden? Ik bedoel, kut voor die dolfijnen hoor, maar zijn nog steeds geen mensen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:12 schreef Rezania het volgende:
Sinds wanneer kan je een dier vermoorden? Ik bedoel, kut voor die dolfijnen hoor, maar zijn nog steeds geen mensen.
Ik was het met je eens tot ik dit las. #racistquote:
Goeie brongquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
http://www.dolphins-world.com/Dolphins_Rescuing_Humans.html
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Op die manier kun je Hiroshima ook goedkeuren.
quote:
Oh ja. Omdat ze van een afwijkend ras zijn, zijn ze zielig en is het opeens niet meer erg dat ze zeezoogdieren vermoorden, maar moeten we begrip tonen. #simpelequote:Op donderdag 23 januari 2014 20:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik was het met je eens tot ik dit las. #racist
Niet alle ''spleetogen'' vermoorden dolfijnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:14 schreef LXIV het volgende:
[..]
Oh ja. Omdat ze van een afwijkend ras zijn, zijn ze zielig en is het opeens niet meer erg dat ze zeezoogdieren vermoorden, maar moeten we begrip tonen. #simpele
Nee, dat zijn mensen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:15 schreef jatochneetoch het volgende:
Dolfijnen staan juist bekend als psychopathische wezens die voor plezier met opzet andere dieren pijn doen en en andere dolfijnen/dieren verkracht/vermoorden.
Er zijn inderdaad mensen die dat doen, maar niet zoveel. Er zijn heel veel dolfijnen die dat doen.quote:
Ja vast. Ben jij soms zelf een Japanner dat je zo'n irrationele haat hebt jegens deze prachtige dieren?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:15 schreef jatochneetoch het volgende:
Dolfijnen staan juist bekend als psychopathische wezens die voor plezier met opzet andere dieren pijn doen en en andere dolfijnen/dieren verkracht/vermoorden.
Nee, en ook niet alle Marokkanen roven tasjes. Wat is je punt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet alle ''spleetogen'' vermoorden dolfijnen.
Nee maar ik kijk vaak natuurdocumentaires, en dan weet je dat de schattigheid van de dolfijnen schijn bedriegt is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja vast. Ben jij soms zelf een Japanner dat je zo'n irrationele haat hebt jegens deze prachtige dieren?
O, ik lees nu dat ze super intelligent zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:18 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Nee maar ik kijk vaak natuurdocumentaires, en dan weet je dat de schattigheid van de dolfijnen schijn bedriegt is.
Misschien zijn ze getraumatiseerd door alle wreedheid die Japanners op ze uitoefenen en leven ze dat op vissen e.d. uit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:18 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Nee maar ik kijk vaak natuurdocumentaires, en dan weet je dat de schattigheid van de dolfijnen schijn bedriegt is.
Pijn doen voor eigen plezier schijnt wel echt te zijn.quote:
https://www.google.com/se(...)ial&client=firefox-aquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:19 schreef Laura.b het volgende:
[..]
O, ik lees nu dat ze super intelligent zijn. Ik geloof niet in dieren die elkaar verkrachten trouwens, vind dat je rare dingen zegt.
Mensen die hun moraal op wetgeving baserenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:12 schreef Rezania het volgende:
Hahaha wow dit lees ik nu:quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:20 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ial&client=firefox-a
Eerst homo's, nu Japanners. Waar is je volgende digitale kruistocht tegen, gehandicapten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien zijn ze getraumatiseerd door alle wreedheid die Japanners op ze uitoefenen en leven ze dat op vissen e.d. uit.
Niet dat iedereen intelligent moet zijn maar wat een domme opmerking. Lees jouw zin eens hardop.....quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:15 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet, zo lijkt het alsof een dolfijn kan denken ofzo.
Nee, op de definitie van het woord moorden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:20 schreef highender het volgende:
[..]
Mensen die hun moraal op wetgeving baseren[ afbeelding ]
Dus, dolfijn is gewoon weggezwommen en Sea Shepard is 'm uit het oog verloren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:10 schreef LXIV het volgende:
Vervolgens namen de activisten waar hoe de dolfijn onder water ging en niet meer boven kwam.
Vind het wel meevallen/quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:20 schreef Prospos het volgende:
[..]
Niet dat iedereen intelligent moet zijn maar wat een domme opmerking. Lees jouw zin eens hardop.....
Dat je niet alle ''spleetogen'' onder een kam moet scheren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, en ook niet alle Marokkanen roven tasjes. Wat is je punt?
Ik heb volstrekt niets tegen homo's (zolang ze van kinderen afblijven). Ik heb ook niks tegen Japanners (zolang ze van dolfijnen afblijven). Ook heb ik niks tegen gehandicapten (zolang ze het fietspad niet versperren)quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerst homo's, nu Japanners. Waar is je volgende digitale kruistocht tegen, gehandicapten?
Het gaat me dan ook niet om alle spleetogen, maar specifiek om de spleetogen die het nodig vinden om intelligente zeezoogdieren als broodbeleg te gebruiken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat je niet alle ''spleetogen'' onder een kam moet scheren.
Wikiquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:21 schreef Rezania het volgende:
Nee, op een van de definities van het woord moorden.
quote:Soms wordt het ook gebruikt in een context die volgens de juridische betekenis van het begrip moord strikt genomen niet juist is. Zo wordt ook het doden van dieren, zeker als dat op een brute of sadistische wijze geschiedt, vaak moord genoemd.
Daarvoor moet-ie twitteren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:23 schreef Waaghals het volgende:
nou nu er een topic op fok over is, zal deze misstand weldra de wereld uit zijn
Ja, maar als je dit echt onder de aandacht van mensen wil brengen dan zorg je ervoor dat je 1.000 volgers hebt en je minimaal 1.000 mensen all over the world volgt, en dan kan je net als miljoenen Nederlanders proberen de wereld te veranderen door te twitteren...quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zit short op twitter, dus ik gebruik het zo weinig mogelijk!
Ik geloof niet in Twitter. Er wordt wel wat getwittert, maar er is bijna niemand die dat leest. Het is vooral een zend-medium, zonder al te veel luisteraars. Binnen 5 jaar is het failliet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar als je dit echt onder de aandacht van mensen wil brengen dan zorg je ervoor dat je 1.000 volgers hebt en je minimaal 1.000 mensen all over the world volgt, en dan kan je net als miljoenen Nederlanders proberen de wereld te veranderen door te twitteren...
Nee, maar wat ik bedoel te zeggen is dat de wereldverbeteraars op twitter zitten tegenwoordig...quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik geloof niet in Twitter. Er wordt wel wat getwittert, maar er is bijna niemand die dat leest. Het is vooral een zend-medium, zonder al te veel luisteraars. Binnen 5 jaar is het failliet.
Ok. Ik ken niet zoveel wereldverbeteraars. In ieder geval niet het soort dat vanaf het zolderkamertje belerende boodschappen de wereld in stuurt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar wat ik bedoel te zeggen is dat de wereldverbeteraars op twitter zitten tegenwoordig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |