Me to, hoop dat het beter is als gisteren!quote:
En de after-mathquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:31 schreef Dotteke het volgende:
O het koeien schelden zal wel komen, heb ik op de stream gemist!
uhhhhhh hoe heet ze ook weer uhhhhhhhhhhh en kijkt die boer aan zo van hellupppppp me dan!quote:
En dan niét bij Hakim en Vanassah?quote:
Volgens mij slaan ze een fiks aantal dagen over. Ineens is er de dame aan de foon van de oh zo toffe SONY EXPERIA.quote:
Iets?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef Dotteke het volgende:
O de klatsers van Hakim, jammer koe iets harder moeten doen![]()
Wanneer was dat dan, gisteren liepen ze nog 10 dagen achter of niet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef beequeen het volgende:
W s
[..]
Volgens mij slaan ze een fiks aantal dagen over. Ineens is er de dame aan de foon van de oh zo toffe SONY EXPERIA.
WIlde het nog netjes houden,quote:
Billy kán niet normaal doen. Niet tegen mensen, niet tegen koeien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:41 schreef Aspergermeisje het volgende:
Als ze nou eens niet zo hard zouden schreeuwen, dan zouden die koeien al een stuk rustiger zijn.
Word zo moe van dat mens bah!quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Billy kán niet normaal doen. Niet tegen mensen, niet tegen koeien.
Ze hebben deze week de SONY EXPERIA ontvangen. Een dag of 4 daarvoor had Hakim contact met die dame.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
Wanneer was dat dan, gisteren liepen ze nog 10 dagen achter of niet?
Ja, die houdt zijn mond niet, geweldig zoals hij steeds tegen haar in gaat!quote:
Dat is dan weer wel leukquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Billy wordt lekker gedist door de voice-over
Ruud is dan tenminste nog normaal tegen koeien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig, ben ik niet de enige die dat dacht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk geen streams, maar ik heb allang een hekel aan haar hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:43 schreef NoNickOne het volgende:
Goed zo regie, zorg maar dat heel Nederland een tering hekel krijgt aan Billy!
Wel iets ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Jimmy? Dan lopen ze toch ineens een stuk in?
Ze zouden misschien vrijdag toch al internet krijgen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben deze week de SONY EXPERIA ontvangen. Een dag of 4 daarvoor had Hakim contact met die dame.
Dag van de opname?quote:
Ja..quote:
Foei, je mag geen kut zeggen van Billyquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:44 schreef yvonne het volgende:
Ik versta keer op keer kut ,die stroomboer.
Ja en Jimmy ging 17-1 Utopia in, dat komt zo.quote:
Niet alleen jij hoor. Ik snap er geen moer meer van.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:45 schreef Dotteke het volgende:
Ze zouden misschien vrijdag toch al internet krijgen?
Ben besef van tijd helemaal kwijt ha ha
Zes dagen geleden nog maar? Voor mijn gevoel zit hij er al langer. Dat krijg je er van. Je gevoel voor tijd raakt in de warquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel iets ja.
Jimmy ging zes dagen geleden Utopia in.
Zijn ze het idd geval met ons eens dat er niet veel te beleven valt daar in Utopiaquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en Jimmy ging 17-1 Utopia in, dat komt zo.
Gisteren waren we nog bij 14-1 (vertrek Lindy).
Ze slaan dus 3 dagen over?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:46 schreef Gert het volgende:
ZSSSSSSSSSSSSSSSSsssssssssssss is leukerquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:44 schreef yvonne het volgende:
Ik versta keer op keer kut ,die stroomboer.
Ze knippen maar willekeurig wat beelden om interessante TV te maken. Zal wel tussen de 10 en 5 dagen verschil blijven hangen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:46 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet alleen jij hoor. Ik snap er geen moer meer van.
Die was toch eergisteren al we ja zou best kunnen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Misschien vandaag ook vertrek harold
Beam me up Scotty.quote:
Je mag nooit meer raden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:49 schreef yvonne het volgende:
Gaan ze nou uit wanhoop de boel maar wat knippen en plakken? Paniekvoetbal
Ze gaan er wat sneller doorheen in ieder geval. Ik hoef ook geen dagverslag, ze moeten wmb gewoon de interessante beelden / verhaallijntjes uitzenden en daarbij zo dicht mogelijk op NU zitten.quote:
Echt niet.quote:
Maar het laat wel zien dat er eik geen kloten gaande is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:50 schreef Gert het volgende:
Ze gaan er wat sneller doorheen in ieder geval. Ik hoef ook geen dagverslag, ze moeten wmb gewoon de interessante beelden / verhaallijntjes uitzenden en daarbij zo dicht mogelijk op NU zitten.
Ja, want de anderen hebben nergens last van natuurlijk. Alleen Billy heeft het moeilijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:51 schreef Mascleta het volgende:
Wat wil Billy nou? Medelijden en begrip van de anderen?
Zelfs de koeien worden gestoordquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, want de anderen hebben nergens last van natuurlijk. Alleen Billy heeft het moeilijk.
Jij kijkt toch ook streams zo af en toe?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:53 schreef yvonne het volgende:
Oh heerlijk zoals ze Billy neerzetten.
quote:
Vindt je, ben zelf niet zo gecharmeerd van kale mannen!quote:
Zou toch leuk zijn als ze paar miljoen winnenquote:
Ik lag me rot als die tent geen code heeftquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Meespelen met de postcode loterij
Jaja, maar zo geknipt en met die voice over, prachtigquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij kijkt toch ook streams zo af en toe?
Ja dat is prachtig, maar die voice over maakt alles goed, lach me rot om die man.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaja, maar zo geknipt en met die voice over, prachtig
Stukken beter dan gisteren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef Gert het volgende:
Deze uitzending zit, na de sof van gisteren, toch wel weer heel strak in elkaar. Goede voice-over-teksten, goede keus van beelden, beeld en geluid oké, een muziekje op het juiste moment en GEEN GEJANK
Jij denkt dat ome Sjon gek is?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Soury het volgende:
Ik lag me rot als die tent geen code heeft
Eens!quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef Gert het volgende:
Deze uitzending zit, na de sof van gisteren, toch wel weer heel strak in elkaar. Goede voice-over-teksten, goede keus van beelden, beeld en geluid oké, een muziekje op het juiste moment en GEEN GEJANK
Mee eensquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef Gert het volgende:
sstt roep dat nu niet te hard!quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef Gert het volgende:
Het scheelt echt wie het maakt hoor, er zitten echt klunzen tussen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef Gert het volgende:
Dadelijk Lotte nog, bij Jimmy... of dat wordt naar morgen getroken.quote:
Ik moet nu al lachen om de muziekquote:
Ik denk Billeke zo nog! Boer Klaver?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Dadelijk Lotte nog, bij Jimmy... of dat wordt naar morgen getroken.
Das het enige voordeel. Ik vind het nog steeds naadje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef Gert het volgende:
Uhuh. Deze kwaliteit moet constanter. Dit is echt 10x beter dan gisteren!quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het scheelt echt wie het maakt hoor, er zitten echt klunzen tussen.
Die zal je aan je piemel hebbenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:59 schreef Mascleta het volgende:
Die Billy, wat een mens is dat joh!
Ben je lief met koeien?quote:
Billy?quote:
Soury!quote:
Dat is het ergste niet, Je zou er maar in één huis mee moeten leven.quote:
Ze zit meer voor lulquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:01 schreef beequeen het volgende:
Billyboy is echt kewl. Ze zit er voor de koe en niet voor zichzelf.
He luves herequote:Op donderdag 23 januari 2014 20:02 schreef Gert het volgende:
De voice over (tekstschrijver) is echt op de hand van Billy
Uierquote:
Noem jij Billy nou kopkaas?quote:
quote:
Wel duurzaamquote:
Gert, hou op zeg. Over 3 dagen is het weer anders.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:02 schreef Gert het volgende:
De voice over (tekstschrijver) is echt op de hand van Billy
Tot toen toe hè! Maar zo'n beetje als dit kan wel.quote:
Als het aan billy ligt 3 minutenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gert, hou op zeg. Over 3 dagen is het weer anders.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:04 schreef Mascleta het volgende:
Jimmy zal wel alleen zijn binnenkomst zijn. Voorstellen enzo morgen.
vandaag?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:05 schreef Dotteke het volgende:
En dat was het voor vandaag, over naar de stream wachten op de twee nieuwe
Zou er trouwens eens voor Harold in komen nog
Mensen rennen er nog eerder uitquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:05 schreef Gert het volgende:
Hmm, morgen dus pas Jimmy's introductie. Dat is morgen 7 dagen geleden. Ze moeten nog wel even een inhaalslag maken.
Oeps sorry had ik een spoiler moeten zettenquote:
Het hek is al in beeld, ze komen er zo aan..quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:05 schreef Dotteke het volgende:
En dat was het voor vandaag, over naar de stream wachten op de twee nieuwe
Zou er trouwens eens voor Harold in komen nog
Oke ga me blik op de stream werpenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Het hek is al in beeld, ze komen er zo aan..
Nicequote:Op donderdag 23 januari 2014 20:08 schreef Dotteke het volgende:
http://www.utopiatv.nl/news/detail/1713/jouw-mening-telt
Morgen is de introductie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
Met een beetje moeite kunnen ze de introductie en vertrek van Jimmy in één aflevering proppen.
Dat zeker jaquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:08 schreef Dotteke het volgende:
http://www.utopiatv.nl/news/detail/1713/jouw-mening-telt
Blijft SBS 6 en is natuurlijk gewoon een stukje sluikreclame die ze uiteraard door ome Mol betaald krijgen en niet van hun geld afgaat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:17 schreef jatochneetoch het volgende:
Leuke uitzending, maar waarom de fuck gaan ze mee doen met een loterij
Omdat sponsorquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:17 schreef jatochneetoch het volgende:
Leuke uitzending, maar waarom de fuck gaan ze mee doen met een loterij
Eerst iedereen zeuren dat het te kort is, en nu is het weer te langquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:52 schreef freaky40 het volgende:
Was een leuke uitzending maar wederom wéér te lang...
Zat zojuist de herhaling te kijken, wat doen al die mensen van Vodafone, Hornbach etc. toch ongelooflijk populair met die kandidaten blehquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij slaan ze een fiks aantal dagen over. Ineens is er de dame aan de foon van de oh zo toffe SONY EXPERIA.
Te achterlijk voor woorden inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:46 schreef Paul het volgende:
Die Postcode Loterij reclame erin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!! ______________!!!
Tsja, als ze dat nou ook eens zónder camera's deden als het gewone klootjesvolk belt...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zat zojuist de herhaling te kijken, wat doen al die mensen van Vodafone, Hornbach etc. toch ongelooflijk populair met die kandidaten bleh
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Te achterlijk voor woorden inderdaad.
15 Idealisten gaan samen een voor hén ideale samenleving opbouwen, dus hoe pakken ze dat aan?
Ze gaan loten kopen bij de grootste brievenbusvervuiler van Nederland.![]()
![]()
Er moet wel geld worden verdiend hè. Product placement?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:46 schreef Paul het volgende:
Die Postcode Loterij reclame erin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!! ______________!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |