Op die manier, dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:21 schreef Grifte het volgende:
Er was toen niets mis met Kuyt nee. Denk dat De Don bedoelt dat met geld in kas we hem op 35-jarige leeftijd nog even zouden belonen met een vet contract zodat hij hier kan uitbuiken.
Volgens mij hadden meer clubs belangstelling om Hahn transfervrij over te nemen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Anders was hij wel door een andere club opgepikt dan Dordrecht toch?
Je kan wel zien wie de TT verzonnen heeft inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je kan wel zien wie de TT verzonnen heeft inderdaad.
Dit is toch helemaal geen jodentt. Ik had ook altijd lastig kunnen zeggen, maar dat zou gelogen zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:40 schreef DonRaja het volgende:
Oh fijn, krijgen we 2 ziljoen posts met: jodentt![]()
Ah, Ado en Utrecht inderdaad volgens VI. Dat hij keeper is bij Jong Oranje wist ik nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij hadden meer clubs belangstelling om Hahn transfervrij over te nemen.
Verder is hij niet voor niets keeper van Jong Oranje lijkt mij.
Hij komt toch bij jullie vandaan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ah, Ado en Utrecht inderdaad volgens VI. Dat hij keeper is bij Jong Oranje wist ik niet
Klopt, volgens mij niet verder gekomen dan Jong Ajax en toen transfervrij naar Dordrecht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij komt toch bij jullie vandaan?
Vorig jaar nog kansloos verlorenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch helemaal geen jodentt. Ik had ook altijd lastig kunnen zeggen, maar dat zou gelogen zijn
Laatste 3 seizoenen:quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch helemaal geen jodentt. Ik had ook altijd lastig kunnen zeggen, maar dat zou gelogen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |