Op die manier, dan heb ik het verkeerd geinterpreteerd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:21 schreef Grifte het volgende:
Er was toen niets mis met Kuyt nee. Denk dat De Don bedoelt dat met geld in kas we hem op 35-jarige leeftijd nog even zouden belonen met een vet contract zodat hij hier kan uitbuiken.
Volgens mij hadden meer clubs belangstelling om Hahn transfervrij over te nemen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Anders was hij wel door een andere club opgepikt dan Dordrecht toch?
Je kan wel zien wie de TT verzonnen heeft inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je kan wel zien wie de TT verzonnen heeft inderdaad.
Dit is toch helemaal geen jodentt. Ik had ook altijd lastig kunnen zeggen, maar dat zou gelogen zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:40 schreef DonRaja het volgende:
Oh fijn, krijgen we 2 ziljoen posts met: jodentt![]()
Ah, Ado en Utrecht inderdaad volgens VI. Dat hij keeper is bij Jong Oranje wist ik nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij hadden meer clubs belangstelling om Hahn transfervrij over te nemen.
Verder is hij niet voor niets keeper van Jong Oranje lijkt mij.
Hij komt toch bij jullie vandaan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ah, Ado en Utrecht inderdaad volgens VI. Dat hij keeper is bij Jong Oranje wist ik niet
Klopt, volgens mij niet verder gekomen dan Jong Ajax en toen transfervrij naar Dordrecht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij komt toch bij jullie vandaan?
Vorig jaar nog kansloos verlorenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch helemaal geen jodentt. Ik had ook altijd lastig kunnen zeggen, maar dat zou gelogen zijn
Laatste 3 seizoenen:quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:41 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch helemaal geen jodentt. Ik had ook altijd lastig kunnen zeggen, maar dat zou gelogen zijn
quote:‘Deze mensen mogen zich geen Ajacied noemen en horen hier niet thuis’
Ajax heeft afstand genomen van een spandoek dat woensdagavond tijdens de bekerwedstrijd tegen Feyenoord (3-1) refereerde aan een overleden supporter van de Rotterdammers. Op het spandoek van de harde kern stond de tekst 'Onze rook is rooier dan Rooie Marck'. Daarmee werd verwezen naar een supporter die afgelopen jaar overleed aan kanker.
Ajax doet afstand van dergelijk verwerpelijk gedrag, zo benadrukt de club donderdag via de officiële kanalen. "Er hing gisteren een fantastische sfeer in een wederom volle Arena. Voor ons is dit een smet op de verder goed verlopen avond", zegt directeur marketing Edwin van der Sar. "Het overgrote deel van het publiek deed nota bene in de rust nog mee aan de actie 'Sta op tegen Kanker'."
"Ik begreep dat het een reactie was op eerdere, soortgelijke gedragingen van de Rotterdamse aanhang", vervolgt Van der Sar. "Maar dat neemt niet weg dat we dit afkeuren." Michael van Praag, KNVB-voorzitter en erepreses van Ajax, heeft Ajax opgeroepen maatregelen te nemen. Hij wil dat Ajax in de toekomst voorkomt dat dit soort spandoeken getoond kunnen worden.
“Ik ben erevoorzitter van Ajax, schaam me en distantieer me van het schandalige spandoek bij #ajafey. @ajax onwaardig, respectloos stuitend!”, twitterde Van Praag donderdagavond. “Ik roep @AFCAjax op om maatregelen tegen de spandoekmakers te nemen. Deze mensen mogen zich geen 'Ajacied' noemen. Horen niet in Arena thuis.”
Ze hadden hem paar weken geleden snel weer verwijderd, maar hij is dus weer online gekomen.quote:
Inderdaad, al was hij toen wel lang genoeg online op sociale media om opgeslagen te worden en opnieuw verspreid te worden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Ze hadden hem paar weken geleden snel weer verwijderd, maar hij is dus weer online gekomen.
Den Haag heeft geen mentale weerbaarheid dit seizoen. Ze lopen er stuk voor stuk verloren bij dit seizoen en ook de spelers met enige kwaliteit vallen tegen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:41 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
ADO is altijd kut. Zeker omdat zij in dit soort wedstrijden een strijdbare mentaliteit hebben en dat hebben wij nou niet heel erg
Aan de andere kant lopen daar bijna allemaal spelers die er geen kut van kunnen dus ja.. winnen moet gewoon.
Maar je weet hoe het gaat he, wij zijn wel Feyenoord.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Den Haag heeft geen mentale weerbaarheid dit seizoen. Ze lopen er stuk voor stuk verloren bij dit seizoen en ook de spelers met enige kwaliteit vallen tegen.
Toevallig bij ADO - Twente (3-2) geweest dit seizoen, was niets aan te merken toen. Tommie en Mikey voorop. Van een 2-0 naar 2-2, en dan nog op wilskracht een 3-2 eruit slepen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Den Haag heeft geen mentale weerbaarheid dit seizoen. Ze lopen er stuk voor stuk verloren bij dit seizoen en ook de spelers met enige kwaliteit vallen tegen.
Toen hadden ze net dat geweldige kunstgras en zaten ze in het lekkere gevoel van Vitesse. Van Duinen zijn vorm is inmiddels ook ondermaatsquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toevallig bij ADO - Twente (3-2) geweest dit seizoen, was niets aan te merken toen. Tommie en Mikey voorop. Van een 2-0 naar 2-2, en dan nog op wilskracht een 3-2 eruit slepen.
Dat het de overige wedstrijden bagger is ben ik met je eens.
Die speelt toch gewoon?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:01 schreef TN-FR het volgende:
Jammer dat die beugelsdijk geschorst is
Huh, hoezo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:01 schreef TN-FR het volgende:
Jammer dat die beugelsdijk geschorst is
Lachwekkend dat zelfs Flappie probeert terug te vallen op een 'maar hullie doen het ook' argument. Jammer, haalt de verder zeer chique reactie volledig onderuit.quote:
Wie is dat?quote:
Wel leuk, die kurk in z'n oor. Hij heeft er blijkbaar geen moeite mee om dingen in zichzelf te stoppen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is het enge spook dat Pelle moet bewaken.
Wel een grappige debiel. Ik verdenk hem ervan familie van Immers te zijn. Hagenezen he, daar is incest heel normaal.quote:
Toornstra hoort daar ook bij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een grappige debiel. Ik verdenk hem ervan familie van Immers te zijn. Hagenezen he, daar is incest heel normaal.
Het lijken me ook beide wel types die in discotheken ruzie gaan lopen zoeken eigenlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een grappige debiel. Ik verdenk hem ervan familie van Immers te zijn. Hagenezen he, daar is incest heel normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |