Met zo'n username moet je het wel snappen, toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:22 schreef Spongeboss het volgende:
Psycholoog geprobeerd? Kan je best helpen maar tip 1 is om iets te gaan ondernemen. En jezelf los te maken van alle dingen die jou tegenhouden de obstakels als het ware.
Wat jou nu nekt is de sociale druk, daar moet je vanaf.
Jij was toch gebanned?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:29 schreef eend112 het volgende:
je hebt werk, een vriend EN je buurmeisje is southern belle
valt allemaal wel mee dus he
Inderdaad, je hebt meer bereikt dan de gemiddelde FOK!ker niet zo janken dus.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:29 schreef eend112 het volgende:
je hebt werk, een vriend EN je buurmeisje is southern belle
valt allemaal wel mee dus he
waarom zou ik gebanned zijnquote:
On topicquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:42 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ben jij Spongebob?
Serieuze vraag..
Hij kan altijd nog een doos als holodeck gebruiken, kan die wel 10 gewillige buurmeisjes nemen.. En wellicht voor die achterlijke maat van m ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:44 schreef LXIV het volgende:
Lueken topic.
Verder gewoon altijd blijven lachen en doen alsof er niks aan de hand is! Hehehehehe
quote:
Bedoelen jullie nu mij? Of is er ook nog een andere Spons op dit forum?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:42 schreef Cinderellaaa het volgende:
Ben jij Spongebob?
Serieuze vraag..
Nee ik bedoelde de tekenfilm Spongebob, aangezien hij diep in de zee in een ananas woontquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Bedoelen jullie nu mij? Of is er ook nog een andere Spons op dit forum?![]()
Want ik heb hem zelfs advies gegeven!
Oh mijn excuses,quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:50 schreef Cinderellaaa het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde de tekenfilm Spongebob, aangezien hij diep in de zee in een ananas woont
En dan wordt TS opgepakt en veroordeeld voor mishandeling en aanranding, puik plan verder.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:04 schreef Ratsnest89 het volgende:
Neem ontslag en ga een opleiding doen. Stomp de baas na werktijd op de parkeerplatz in elkaar. Pak je buurmeid op de bek. Vraag je een staatsexamen aan, dat haalt iedereen.
Jij wilt niet weten hoe pijnlijk dit kusje moet zijn geweest. Heel zijn leven lang krijgt hij nooit ook maar een beetje aandacht en nu krijgt hij een kusje van jou. De kans dat jij ooit een topic van hem sluit of gesloten heb is 5%. Het is dus zomaar mogelijk dat hij nu iets speciaals voor je voelt, maar dan dat slotje.... Dan is zijn hart gebroken..quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:13 schreef Marie30 het volgende:
Komt wel goed. Je bent ook nog maar tweeëntwintig. Als je onrealistische verwachtingen hebt van het leven dan ga je altijd teleurgesteld zijn. Neem het zoals het komt, je hebt helaas geen andere keuze.
Wel een kusje van mij voor jou
Lol, as if... Ontopic terug.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten hoe pijnlijk dit kusje moet zijn geweest. Heel zijn leven lang krijgt hij nooit ook maar een beetje aandacht en nu krijgt hij een kusje van jou. De kans dat jij ooit een topic van hem sluit of gesloten heb is 5%. Het is dus zomaar mogelijk dat hij nu iets speciaals voor je voelt, maar dan dat slotje.... Dan is zijn hart gebroken..
Of hij leest ergens dat je getrouwd bent of een vriend hebt... Arme ts...
TS heeft nu al meer bereikt dan de meeste sponzen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten hoe pijnlijk dit kusje moet zijn geweest. Heel zijn leven lang krijgt hij nooit ook maar een beetje aandacht en nu krijgt hij een kusje van jou. De kans dat jij ooit een topic van hem sluit of gesloten heb is 5%. Het is dus zomaar mogelijk dat hij nu iets speciaals voor je voelt, maar dan dat slotje.... Dan is zijn hart gebroken..
Dit is de eckte reactie op dit topiquequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:14 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |