Dan ga ik jouw hartje stelenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, een boefje...dat schrijf ik toch.
Elke user heeft een eigen kleur bij jou?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel verwarrend. Faxie zijn posts zijn die dezelfde kleur als die van mijn kloon.
Moet ik even denken iedere keer of ik wel goed ben ingelogd.
Nee, alleen vriendjes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Elke user heeft een eigen kleur bij jou?
Ow dan moet het hier ook mogelijk zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan alleen als je lief bent.
Ik weet niet of je net zo lief bent als ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan moet het hier ook mogelijk zijn
Fax is heul lief.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je net zo lief bent als ik.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je net zo lief bent als ik.
quote:
Ik heb hem nog nooit anders meegemaakt.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit anders meegemaakt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit anders meegemaakt.
Nou Fax, probeer het eens zou ik zeggen.quote:
Zal niet lukkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Nou Fax, probeer het eens zou ik zeggen.
Met die kleurtjes niet?quote:
quote:
Ben bang van wel Fax.quote:
Ow dan zal ik je maar niet hosselenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]Die zijn wel tof ja.
[..]
Ben bang van wel Fax.
Ik ben niet te hosselen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dan zal ik je maar niet hosselen
Dat heb ik al geprobeerdquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:33 schreef FL_Freak het volgende:
Fax misschien moet je eens single vrouwen gaan hosselen.
Hopelijk zit je warm....quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
En nu een kwartier wachten tot ik naar de goede kant van de waal word getransporteerd
Nee, en het is idd verdomd koud!quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hopelijk zit je warm....
Fokking koud buiten
Wat doe je?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoi mensen.![]()
Ik vind m'n werk best leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat doe je?Ze rijdt van Groningen naar Maastrigt met 2 kratten bier, gewoon, omdat het kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Sucks to be youquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had net sjans van een kassameisje bij de AH. Helaas was ze niet mooi
Die hoopte op een flinke fooiquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sucks to be you
Ik met 1 van de kapsters van vanmiddag, en die was wel mooi
Ze knipte nieteens, ze mocht alleen nog wassen enzo.. Maar dat deed ze dan wel goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die hoopte op een flinke fooi
En reageer eens op de app!![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Die hoopte op een flinke fooi
Dan nog willen ze een fooi, gij pedoquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze knipte nieteens, ze mocht alleen nog wassen enzo.. Maar dat deed ze dan wel goed
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sucks to be you
Ik met 1 van de kapsters van vanmiddag, en die was wel mooi
Daarom help ik het even oplevenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He VA. Het is hier net dood
Sjans is sjansquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
Je weet het verschil niet tussen zelf flirten en geflirt worden?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:49 schreef Laura.b het volgende:
Waarom flirt je als ze toch niet mooi is
Ze wordt nooit geflirt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet het verschil niet tussen zelf flirten en geflirt worden?
Hai, lang geledenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:49 schreef Laura.b het volgende:
Waarom flirt je als ze toch niet mooi is
Blijkbaar niet, vind ik ook niet zo gek trouwensquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze wordt nooit geflirt?
Ken d'r verder nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, vind ik ook niet zo gek trouwens
Crackquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter neem je leuke mensen mee. Zoals Crack.
Maar jullie hebben het niet de hele tijd over seks hier dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beter neem je leuke mensen mee. Zoals Crack.
Dat kan geregeld worden hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jullie hebben het niet de hele tijd over seks hier dus
Nee, gaat hier meestal over auto's.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar jullie hebben het niet de hele tijd over seks hier dus
Zou het in de PTA sc over seks gaan dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, gaat hier meestal over auto's.
Leugensquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken d'r ook niet, en op haar uiterlijk afgaand hoef ik dat ook niet
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet dat ze een vriend heeft he?
Dude, of je leest even waar ik het over hebquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leugens![]()
Ziba geen lekker ding vinden
quote:
stuur eens picsquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ah okay. Ook leukquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, gaat hier meestal over auto's.
Waarom zou ik pics maken van iemand die niet aantrekkelijk is?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
stuur eens pics
[..]
ah okay. Ook leuk
Over laura.b/ziba, toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dude, of je leest even waar ik het over heb_
Hoe weet jij hoe ik eruitzie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik moet de eerste nog tegenkomen die mij geen lekkerding vindt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leugens![]()
Ziba geen lekker ding vinden
Ow wachtquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dude, of je leest even waar ik het over heb_
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik moet de eerste nog tegenkomen die mij geen lekkerding vindt.
Dan hebben wij elkaar nog nooit ontmoet blijkbaarquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Leuke praat, maar dan wil ik wel eerst een foto zienquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over laura.b/ziba, toch?
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zou je datenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:59 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, hahaha. Nee, zit natuurlijk een kern van waarheid in
Jij hebt tenminste nog sjans, en als ze wel mooi was had je dan een move gemaakt?quote:
Ik sta in de top400 johquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog 40 posts en ik sta in de top 500
Ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog sjans, en als ze wel mooi was had je dan een move gemaakt?
Nee hij wil gewoon in je broekje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:01 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Snap ik, maar jij date wel snel volgens mij. Of niet?
Ik date bijna nooitquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:01 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee totaal niet zelfsquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:01 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Zeg jij nou maar niksquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee hij wil gewoon in je broekje.
Ik ga met mijn kloon verder straks.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik sta in de top400 joh
Lolquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga met mijn kloon verder straks.
Ahh! Dacht ik (met de chicks van deze SC, zeg maar). Er zit alleen 10 jaar verschil tussen ons, beetje veel.quote:
Ik zeg niksquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
Ik sta in de top 100, maar goed ik heb ook geen leven
succesquote:
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:03 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ahh! Dacht ik (met de chicks van deze SC, zeg maar). Er zit alleen 10 jaar verschil tussen ons, beetje veel.![]()
Ik weet. Ik masturbeer er regelmatig opquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
succes
Tevens veel fijns in je fobo
Fijn om te wetenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet. Ik masturbeer er regelmatig op
Succesquote:
Redheadsquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet. Ik masturbeer er regelmatig op
Kan ook zijn dat mannen denken dat ze geen kans makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:04 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Kan ook.
Geen enkele man maakt een move bij mij, betekent dat ik lelijk ben he
Ditquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat mannen denken dat ze geen kans maken
Beide zijn eigenlijk wel een beetje raar. 3 of 6 weken. Normaal is week, 4 weken of maandquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
GodverdegodverSalaris binnen, maar is maar van 3 weken ipv 6
Naja. Ik was sinds vandaag bezig met iemand en heb ik het verprutst door verlegen te zijn. Ik ben nooit verlegen. haha.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat mannen denken dat ze geen kans maken
Ha, toch nog gelukt. Feli!quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb net een nieuwe bril gekocht.
Gewoon je tieten laten zien, werkt altijdquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:08 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Naja. Ik was sinds vandaag bezig met iemand en heb ik het verprutst door verlegen te zijn. Ik ben nooit verlegen. haha.
My Goodness, my Guiness.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nijmegen
Mijn hart, mijn ziel, mijn zaligheid.
Ik ben er weer
Klopt, 4 weken is normaal, maar in december werd ik ook maar uitbetaald voor 3 weken ivm kerstquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beide zijn eigenlijk wel een beetje raar. 3 of 6 weken. Normaal is week, 4 weken of maand
Verlegenheid is een bitchquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:08 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Naja. Ik was sinds vandaag bezig met iemand en heb ik het verprutst door verlegen te zijn. Ik ben nooit verlegen. haha.
Snap je de term 'verlegen' wel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon je tieten laten zien, werkt altijd
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom verf ik mijn haar ook altijd rood
Eh, was een grapjequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snap je de term 'verlegen' wel?
Lekkerquote:
WTFquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, 4 weken is normaal, maar in december werd ik ook maar uitbetaald voor 3 weken ivm kerst
Dezequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe weet jij dat nu weer?quote:![]()
First person shooter zeker, one shoot a million killsquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
First person shooter zeker, one shoot a million kills
Zal wel een rotzooi zijn dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
Huuuu ze hebben de action omgegooid
Ik heb daar zo'n hekel aan héquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ze hebben niet meer at je wil?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe is het met de prikkels?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In mijn hoofd ja... kon niks terug vinden.... huuuuu
/autist
En tegen de tijd dat je kunt wennen gooien ze de zaak weer om?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/autist
Waar was je naar opzoek?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
/autist
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DezeIk zeg maar wat hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Hoe weet jij dat nu weer?![]()
Gheghequote:Op donderdag 23 januari 2014 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het hipstergehalte valt wel mee overigens. Daar is het montuur niet te vierkant en groot voor
Mooie vrouw laat ik staan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer ga jij dat mokkel uit de OP halen?
Ach het is al weer bijna weg en het is maar in Delfzijlquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee toch? Is die witte meuk alweer gesignaleerd?!?
In het Noordenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee toch? Is die witte meuk alweer gesignaleerd?!?
Gelukkig maar. Ik werd al benauwd, vieze witte glibberbende. Bah!quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach het is al weer bijna weg en het is maar in Delfzijl
Het zou ook over sperma kunnen gaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:31 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik werd al benauwd, vieze witte glibberbende. Bah!
Wtf jij ook al?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mooie vrouw laat ik staan.
En ik zit op mobiel.. Beetje lastig er een lekkere vent in te zetten.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou ook over sperma kunnen gaan
Dat zou toepasselijker zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Secondelijm en nog een paar troepjes
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou ook over sperma kunnen gaan
Eindelijk!quote:
Als je komt en alles ziet wit dan kom je wel erg veelquote:
Wie dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekkere kerels genoeg al in het topic toch?
Tussen VA en mij zijn er zat leuke kerels hier.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekkere kerels genoeg al in het topic toch?
Dat is sowieso al een ramp om te vinden bij de actionquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Secondelijm en nog een paar troepjes
Het staat me wel goed, al zeg ik het zelfquote:
Ja maar nouhouuuuu ze hadden alles omgegooidquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is sowieso al een ramp om te vinden bij de action
[..]
Het staat me wel goed, al zeg ik het zelf
Op echte sneeuw?quote:
Rucphen dacht ik ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij Roosendaal zit toch zo'n baan?
Dat zou niet uit moeten makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb jou niet ontmoet dus ga ik daar niet over oordelen
Tijgerquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar nouhouuuuu ze hadden alles omgegooid
En ik had wel een leuke kassajongenveelste jong ....
hoe jong is jong?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar aangezien wintersport niet in mijn budget zit zal het wel zo'n indoor ski-dinges worden.quote:
Deze baan?quote:
Die is wel coolquote:
Blijft, voor mijn gevoel, toch nep.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar aangezien wintersport niet in mijn budget zit zal het wel zo'n indoor ski-dinges worden.
18/19quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoe jong is jong?
En Bon Nochi iedereen
Nee t voelt verdomd echt aanquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijft, voor mijn gevoel, toch nep.
Welke veer?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Trek jezelf ff die veer uit je reet of zal ik het doen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat is ook nog een optie jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Rucphen dacht ik ja.
Maar wilde eerst achter de vlieger proberen
sja dat maakt voor mij weinig uit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Blijft, voor mijn gevoel, toch nep.
hmsssss.... 22 kan naar mijn idee nog prima... 18/19 ach je voelt er niks vanquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
18/19
Weet ik het. Kan het niet zo inschatten.
Tot je 'm doet.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmsssss.... 22 kan naar mijn idee nog prima... 18/19 ach je voelt er niks van
hoezo dat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot je 'm doet.
Eerste keer er over was met uitleg. 2de keer was vol gaan. Halverwege lag mijn lunch in de bosjes.
ja.... en op ijs is helemaal ontofquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Of je nou op echte sneeuw valt. of op kunst sneeuw. Doet allebei pijn
Je lichaam protesteert dan en dan ga je kotsenquote:
Dat geloof ik best jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tot je 'm doet.
Eerste keer er over was met uitleg. 2de keer was vol gaan. Halverwege lag mijn lunch in de bosjes.
Ja dat ken ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja.... en op ijs is helemaal ontof
Omdat ik na een paar hindernissen vol gas gaan over mijn nek ging.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je lichaam protesteert dan en dan ga je kotsen
We hebben het toch over een stormbaan? Daar heb ik nog nooit van gekitst ondanks een lichaam die bang was en weigerde....quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je lichaam protesteert dan en dan ga je kotsen
ow... gewoon omdat hardlopers dat ook wel eens hebben?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat ik na een paar hindernissen vol gas gaan over mijn nek ging.
Dat wil ik ook nog eens een keer doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, ik moet toch een krukje zien te fixen. Guitar Hero Drums vanaf de bank is niet erg prettig voor m'n rug
Dat kun je denk ik wel vergelijken. Over de grens gaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ow... gewoon omdat hardlopers dat ook wel eens hebben?
En na het kotsen vrolijk verder gaan.quote:
Had je daarna daar nog wel trek in?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En na het kotsen vrolijk verder gaan.
Want na het voltooien van de baan stond er een rijsttafel klaar.
Mag wel hopen dat je er iets van voeltquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmsssss.... 22 kan naar mijn idee nog prima... 18/19 ach je voelt er niks van
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Had je daarna daar nog wel trek in?
Met 18/19 cm mag ik hopen van wel jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag wel hopen dat je er iets van voelt
Als ik niks voel, doet ie zijn werk niet goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mag wel hopen dat je er iets van voelt
Roosendaal/Ruchpen is toch gelijk aan de jongens van het KCT?quote:
Das groot zat jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met 18/19 cm mag ik hopen van wel ja
Ik vind het prima hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog eens een keer doenDrummen op de spelcomputer
Ik vraag me trouwens af of er toch een verhouding zit tussen de afstand van onderkantpalm/begin pols tot t topje van de middelvinger en een penerquote:
Bierkratje op z'n kant.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, ik moet toch een krukje zien te fixen. Guitar Hero Drums vanaf de bank is niet erg prettig voor m'n rug
Er is nog nooit een verband aangetoond tussen lichaamsafstanden en penisgrootte.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of er toch een verhouding zit tussen de afstand van onderkantpalm/begin pols tot t topje van de middelvinger en een pener
Nee. Je moet gewoon geluk hebben...quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of er toch een verhouding zit tussen de afstand van onderkantpalm/begin pols tot t topje van de middelvinger en een pener
Ik mis de meetresultaten.... de volgende keer dat ik de mogelijkheid heb... zal ik t eens metenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is nog nooit een verband aangetoond tussen lichaamsafstanden en penisgrootte.
Zou kunnen kloppenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Roosendaal/Ruchpen is toch gelijk aan de jongens van het KCT?
Goeden vraag welquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoe jong ben je dat je blijkbaar nog nooit op een kratje hebt gezeten???quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verdomme, dat is nog niet eens een heel gek idee
* Vinniiee bierkratje pakt....
Hmm... tot nu toe klopte mijn theorie wel aardig... maar nogmaals... niet gemeten en dus niet zeker wetenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee. Je moet gewoon geluk hebben...
Welke Fok!kers stellen zich beschikbaar?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik mis de meetresultaten.... de volgende keer dat ik de mogelijkheid heb... zal ik t eens meten
Maar waar begint de onderkant van je handpalm?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Denk het niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
21, maar ik drink sindskort pas bier eigenlijk. En dat was eigenlijk nog van de tap ook.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:54 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hoe jong ben je dat je blijkbaar nog nooit op een kratje hebt gezeten???
Kunnen ze goed mee meppen op den bipsenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar Fok!ers hebben sowieso a big one ... en grote handen
Goed bezig Vinquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
21, maar ik drink sindskort pas bier eigenlijk. En dat was eigenlijk nog van de tap ook.
begin pols....quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar waar begint de onderkant van je handpalm?
Ik heb nog nooit iemand met zulke grote handen gezien andersquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar Fok!ers hebben sowieso a big one ... en grote handen
auto's lijkt me nogal wiedes..... voeten,neuzen en oren zijn volgens mij wel in verhouding met elkaar ...quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk het niet.
Net zoals neuzen, voeten, oren, auto's en wat nog niet meer.
Siquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kunnen ze goed mee meppen op den bipsen
Goed hoor en met jou?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aldo, hoe is het met je meisje?
Mwoah beetjequote:
Volgens mij moet de dienstplicht weer worden ingevoerd. Jonge mannen missen essentiele vaardigheden. Welke minister gaat daarover en wat is zijn/haar emailadres?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
21, maar ik drink sindskort pas bier eigenlijk. En dat was eigenlijk nog van de tap ook.
Overdrijven is echt mannelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand met zulke grote handen gezien anders
Dan ook voor vrouwenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Volgens mij moet de dienstplicht weer worden ingevoerd. Jonge mannen missen essentiele vaardigheden. Welke minister gaat daarover en wat is zijn/haar emailadres?
Ik vergat er even bij te zeggen dat ik "normaal" altijd whisky drinkquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Volgens mij moet de dienstplicht weer worden ingevoerd. Jonge mannen missen essentiele vaardigheden. Welke minister gaat daarover en wat is zijn/haar emailadres?
VoornaamAchternaam, zeg maar Voornaam.quote:
Regenachtigquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:57 schreef AldoTheApache het volgende:
Mwoah beetjehoe is het bij jou?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Koken, schoonmaken and what not?
Geen commentaarquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jamaar, kratjes zijn overal handig voor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vergat er even bij te zeggen dat ik "normaal" altijd whisky drink
Ik zal t de volgende x met pen aangevenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dat is geen specifiek punt
Prima. Vind het alleen jammer dat ze niet meer zo vaak online is nu je terugbent.quote:
Over wie heb je het?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima. Vind het alleen jammer dat ze niet meer zo vaak online is nu je terugbent.
Strijken zeker nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:58 schreef AldoTheApache het volgende:
Precies, je kan er ook bierflesjes mee open makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jamaar, kratjes zijn overal handig voor.
En dan moet ik het gelijk gaan meten zeker?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zal t de volgende x met pen aangeven
Huh hij heeft met een Fokster?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima. Vind het alleen jammer dat ze niet meer zo vaak online is nu je terugbent.
Hennis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
oe... eeeeeen jonkiiiiiiiiiiiiiiequote:Op donderdag 23 januari 2014 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
VoornaamAchternaam, zeg maar Voornaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |