Selamat Makan!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef xuryah het volgende:
Vriend kookt vandaag. Bami! Hij is indo, dus dat heeft ie wel goed geleerd van zn mama![]()
Haha dankje!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:45 schreef J03llV het volgende:
[..]
Selamat Makan!
Ben ook indoVandaag eet ik alleen lekker hollands, joepie
Vertell, niet bijgelezenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
Stemmen met de wedstrijd gaat ook weer typisch
Hahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef kanovinnie het volgende:
Stemmen met de wedstrijd gaat ook weer typisch
Dat is volgens mij wel Indonesisch, maar ik denk dat hij er sajoer lodeh bij maakt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Mironda90 het volgende:
Lekkermet gado gado? haha of is dat niet indisch (geen verstand van)
Vaderskant, ben halfbloedjequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Haha dankje!
Leuk! Van vaders of moederskant?
Lodehquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:02 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel Indonesisch, maar ik denk dat hij er sajoer lodeh bij maakt.
klinkt ook goed hahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:02 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wel Indonesisch, maar ik denk dat hij er sajoer lodeh bij maakt.
Ik vind Lodeh wel lekkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef J03llV het volgende:
[..]
Vaderskant, ben halfbloedje
[..]
LodehGeen persoonlijke favoriet
Sajoer Lodeh is een groente gerechtquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef Mironda90 het volgende:
[..]
klinkt ook goed hahaen is er dan ook speciaal vlees of is dat gewoon kip of vis ofzo? (ik ben echt een leek wat dat betreft)
Ja tempeh is ook lekker!quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:22 schreef J03llV het volgende:
Meh heb het anti lodeh gen van mn pa, zus en mams vinden het heerlijk. Ik ben daarentegrn gek op tempeh en kip smoor
Een speciale pasta, gepofte aardappelen, vis: zalm/kabeljauw, gevulde paprika's, mexicaans, iets met varkenshaas/biefstuk ik vind het altijd leuk iets lekkers te maken wat ik niet vaak eet (ik eet namelijk niet wekelijks biefstukquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef Mironda90 het volgende:
Morgen komt een vriend met dr vriend eten. Heb nog geen idee wat ik ga maken! Iemand een idee?
mmmmmmquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:30 schreef DonJames het volgende:
Mijn beste vriend op de middelbare school was een indo, vaak meegeweest naar Pasar Malams en zo. Tjendol, Es Shanghai, spekkoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |