abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135855004
Heb het idee dat sommige jongens echt op me neerkijken, alleen omdat ik kleine borsten heb (70aa). Ik vind mijn lichaam prima, al is dit een minpuntje. Heb een slank lijf en het past er gewoon bij. Ik vind het alleen wel echt stom als anderen me hierover in het openbaar bekritiseren en mensen er commentaar op leveren..

Voorbeeld:
Ik kom net van de sportschool vandaan, best pissig omdat een of andere gast die tegenover me stond te trainen met een vriend zei 'Ik snap echt niet waarom sommige meiden een bh dragen als ze niks hebben' .. niet dat hij alles was, hij was best wel kort. Maar goed, dat mensen dat zomaar doen vind ik vervelend.

Mijn vraag: ik snap dat sommige jongens kleine borsten echt niet mooi vinden, maar hoe moet ik nou met zulk openbaar kritiek omgaan?
pi_135855054
Kleine borsten :9~
pi_135855133
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef Juweeltje_ het volgende:
Mijn vraag: ik snap dat sommige jongens kleine borsten echt niet mooi vinden, maar hoe moet ik nou met zulk openbaar kritiek omgaan?
Negeren of zorgen voor een goede backfire.
pi_135855211
Ok en dan nu serieus, dat soort mensen moet je gewoon lekker negeren of een opmerking terug maken over lengte ofzo.
-XOXO-
pi_135855227
Wat een sukkel, zoiets zeg je gewoon niet.
Trek het je niet aan.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_135855257
boeit nix

gr gr vrouwenkenner
pi_135855273
Gewoon lekker negeren die kritiek.. Die lui die dat zeggen zijn sowieso je aandacht niet waard :9
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_135855289
Volgende keer backfiren met: "Ik snap niet dat jij een onderbroek draagt, er zit toch helemaal niets"
Of: "Ik snap niet dat jij een hoofd hebt, er zit toch niets in"
pi_135855318
quote:
Heb het idee dat sommige jongens echt op me neerkijken, alleen omdat ik kleine borsten heb (70aa). Ik vind mijn lichaam prima, al is dit een minpuntje. Heb een slank lijf en het past er gewoon bij. Ik vind het alleen wel echt stom als anderen me hierover in het openbaar kritiseren en mensen er commentaar op leveren..

Voorbeeld:
Ik kom net van de sportschool vandaan, best pissig omdat een of andere gast die tegenover me stond te trainen met een vriend zei 'Ik snap echt niet waarom sommige meiden een bh dragen als ze niks hebben' .. niet dat hij alles was, hij was best wel kort. Maar goed, dat mensen dat zomaar doen vind ik vervelend.

/care-en. Alsof je zelf enige vorm van zeggenschap hebt over wat je van de spreekwoordelijke moeder natuur hebt gehad. En er zijn mensen die daar niet mee om kunnen gaan en er wat aan laten doen (zowel voor zichzelf of wellicht zelfs alleen om wat anderen er van vinden..), en het is aan jou om te bepalen 'waar je bij wilt horen'.

Heb zelf ook niet echt bestaande tetten. En ja, dat is soms klote als je ziet wat er voor leuks te krijgen is qua kleding dat voor mensen mét tetten echt geschikt is, maar voor mensen zonder de sneuheid zelve is. Het is niet anders, of wel, maar dan moet je er cosmetisch aan laten sleutelen.

Wil je dat niet? Dan gewoon /care-en.
Ja doei.
pi_135855345
negeren, doe geen moeite om ze aandacht te geven
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_135855346
negeren, niks meer niks minder
Just when I thought I was out... they pull me back in.
  Redactie Frontpage donderdag 23 januari 2014 @ 16:39:55 #12
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_135855356
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef dekilo het volgende:
Wat een sukkel, zoiets zeg je gewoon niet.
Trek het je niet aan.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_135855376
Ik vind kleine borsten juist erg mooi en geil.

Je had gewoon hardop moeten zeggen in de sportschool, die kleine dildo vond je anders wel erg fijn in je reet :D
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_135855382
quote:
Heb het idee dat sommige jongens echt op me neerkijken, alleen omdat ik kleine borsten heb (70aa). Ik vind mijn lichaam prima, al is dit een minpuntje. Heb een slank lijf en het past er gewoon bij. Ik vind het alleen wel echt stom als anderen me hierover in het openbaar bekritiseren en mensen er commentaar op leveren..

Voorbeeld:

Tegenantwoord:
Ik snap niet dat sommige mannen in de sportschool staan als ze zo klein zijn
Zou alles zo klein zijn bij hem?

Kortom: niks van aantrekken, mannen die dat soort opmerkingen maken zijn onzeker, hebben een laag zelfbeeld en zijn waarschijnlijk nog maagd.

Genoeg mannen die wel op kleine borsten vallen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:41:14 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135855427
Dat zijn je borsten niet, dat zijn je tepels.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_135855510
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef Dven het volgende:
Dat zijn je borsten niet, dat zijn je tepels.
Leuke grap, Dven.
pi_135855535
Ja boeien.
pi_135855684
Niet reageren.

En wees niet bang om hier even pics te posten ter geruststellende beoordeling
pi_135855734
Je gebruikt al de term "minpuntje" in je OP. Helemaal verkeerd, er is nl helemaal niks mis met kleine borsten. Dat er klootzakken rondlopen die denigrerend doen over kleine borsten is jouw zaak niet, laat ze maar de tering krijgen. Waardeer je eigen lichaam en wees er trots op.
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:46:57 #20
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135855736
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Leuke grap, Dven.
Dankje. Ik vond hem verder niet heel grappig. Maar goed, gasten met zulke kritiek, die begroet je vriendelijk met een dumbbell op hun tandvlees.

Of grijp hem bij de lul en vraag je hardop af waarom sommige jongens nog met condooms neuken terwijl er niets om te beschermen is.

Hoe dan ook, wees grof, wees fel, wees keihard. Laat hem huilen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_135855791

Dus je hebt kleine borsten, boeiend. Als je er zelf blij mee bent dan kan niemand je ermee kwetsen. Laat zielige mannetjes maar opmerkingen maken. Kleine borsten hebben ook weer voordelen en zoals je hier ook ziet zijn er genoeg mensen die het wel mooi vinden. Niet dat dat uit zou moeten maken voor je eigen gevoel erover, maar toch.
pi_135855880
Was gewoon een eikel, niks van aantrekken en lekker negeren.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_135855958
Je zou natuurlijk gewoon rustig kunnen uitleggen waarom je een BH draagt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_135855983
Trek je er niet zoveel van aan wat zo'n loser zegt. Er is niets mis met kleine borsten. En als je er zelf (dus niet vanwege anderen) echt mee zit kan je ze natuurlijk wat laten vergroten (maar houd het dan proportioneel). Als ik jou was zou ik dat niet doen. Gewoon lekker tevreden met jezelf zijn.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_135856008
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Dankje. Ik vond hem verder niet heel grappig. Maar goed, gasten met zulke kritiek, die begroet je vriendelijk met een dumbbell op hun tandvlees.

Of grijp hem bij de lul en vraag je hardop af waarom sommige jongens nog met condooms neuken terwijl er niets om te beschermen is.

Waarom zou ze alles willen doen om zichzelf te laten kennen en op hetzelfde niveau neer te dalen?
pi_135856020
Boeiend hoe groot je borsten zijn. Of ik een meisje leuk vind of niet ligt iig niet aan haar cupmaat en er zijn ook zat mannen die de voorkeur bij kleine tetten leggen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:53:35 #27
54932 J.J.McKay
............................
pi_135856052
Waarom zou je je tot zijn niveau verlagen en er op reageren?

Over 20+ jaar staat hij weer tegenover je in de sportschool en zegt tegen dezelfde vriend:
"Ik zou willen dat mijn vrouw/vriendin zulke borsten als Juweeltje had, die van haar hangen op dr knieen..." :Y
het leuke en gezellige broertje van Sanger :D
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:54:02 #28
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135856071
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:52 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Waarom zou ze alles willen doen om zichzelf te laten kennen en op hetzelfde niveau neer te dalen?
Zelfde niveau neerdalen :') Jij laat lekker over jezelf lopen, ik pak iemand dubbel zo hard terug. Niets zo zoet als perfect uitgevoerde wraak en zo'n ventje compleet voor lul zetten in een mannelijk gebied als de sportschool.

Verschil moet er zijn.
pi_135856079
Even een kutvraag: Kan een vrouw zonder borsten ook borstvoeding geven?

OT: jongens die leuke meisjes afrekenen op de grootte van de borsten zijn losers!
pi_135856105
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef Dven het volgende:

[..]

Zelfde niveau neerdalen :') Jij laat lekker over jezelf lopen, ik pak iemand dubbel zo hard terug. Niets zo zoet als perfect uitgevoerde wraak en zo'n ventje compleet voor lul zetten in een mannelijk gebied als de sportschool.

Verschil moet er zijn.
Ergens boven kunnen staan zien als over jezelf laten lopen :')
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:55:16 #31
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135856148
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Ergens boven kunnen staan zien als over jezelf laten lopen :')
Jep. Gaat namelijk van kwaad tot erger. Gelijk aanpakken dat soort volk. Maar goed, lekker er boven staan jij. Ik trap er wel op los.
pi_135856202
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Jep. Gaat namelijk van kwaad tot erger. Gelijk aanpakken dat soort volk. Maar goed, lekker er boven staan jij. Ik trap er wel op los.
Dit zou overigens een prima combi kunnen vormen
pi_135856212
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef Waterloos het volgende:
Even een kutvraag: Kan een vrouw zonder borsten ook borstvoeding geven?

OT: jongens die afknappen op kleine borsten zijn losers!
vrouwen hebben meestal gewoon smalle melkklieren en weinig vet op hun borstkas als ze 'geen borsten' lijken te hebben. Wanneer ze zwanger zijn en kinderen krijgen, worden de klieren meestal groter (door hormonen etc) en geven ze ook gewoon melk.
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:56:49 #34
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135856223
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:56 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Dit zou overigens een prima combi kunnen vormen
:D
pi_135856241
Ieder z'n smaak, maar het is smakeloos en debiel om daar als jongen opmerkingen over te maken.

Voor de rest: negeren.
pi_135856252
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef Dven het volgende:

[..]

Een knul naar mijn hart *O*
pi_135856258
quote:

Voorbeeld:

Niks mis met kleine borsten. Laat die eikel maar praten.
pi_135856544
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:56 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

vrouwen hebben meestal gewoon smalle melkklieren en weinig vet op hun borstkas als ze 'geen borsten' lijken te hebben. Wanneer ze zwanger zijn en kinderen krijgen, worden de klieren meestal groter (door hormonen etc) en geven ze ook gewoon melk.
Praktisch gezien zijn grotere borsten dan overbodig 8)7 (net zoals grote teelballen)
pi_135856853
Gewoon lekker negeren. Dan weet die kerel niet eens of je hem wel hebt gehoord; als je iets terug gaat zeggen haalt hij daar alleen maar plezier uit.

Als je je dan toch niet kunt inhouden zou ik kiezen voor de opmerking met de dildo :P maar altijd beter gewoon te doen alsof je niks gehoord hebt. De mensen om hem heen die hem gehoord hebben zullen hem ook een broodmongool vinden, en terecht.
pi_135856997
Hoeveel DM's heb je al TS :')
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:13:36 #41
54932 J.J.McKay
pi_135857068
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:12 schreef Weissman het volgende:
Hoeveel DM's heb je al TS :')
:)
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:17:22 #42
54932 J.J.McKay
pi_135857261
Hoe oud/jong is TS eigenlijk??
(gewoon nieuwsgierig, geen dating intenties ofzo)
pi_135857376
Ik ben nu 22
pi_135857382
3 topics al over TS haar borsten...
pi_135857411
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dit negeer ik ook maar. Thanks.
pi_135857453
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
En de klacht is?
pi_135857520
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef Juweeltje_ het volgende:
Ik ben nu 22
Nou, kommop dan. Je leeft dus al een jaar of 6 á 8 bewust met je kleine jetsers! Laat ze lullen joh! En ja, het is wat royal sadness dat sommigen dat uit willen spreken.. en het is hun goed recht om zich zelf niet aangetrokken te voelen tot iemand met kleinere jetsers, da's prima, ieder z'n ding, dus gooi het gewoon op een gevalletje 'aso-gedrag'. Voorkeur is één ding, en da's prima, maar dat soort gezeik moet je gewoon boven staan!
Ja doei.
pi_135857525
TS is onzeker over haar borsten en wil hier positieve dingen horen. Dan is 1 topic toch wel genoeg?
pi_135857568
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
TS is onzeker over haar borsten en wil hier positieve dingen horen. Dan is 1 topic toch wel genoeg?
Nee, dit is een topic over openbaar kritiek op mijn lichaam. Je voegt wat mij betreft weinig toe aan het topic.
pi_135857950
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Alsof ik mezelf hoor.
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:32:05 #51
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135858009
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:23 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Nee, dit is een topic over openbaar kritiek op mijn lichaam. Je voegt wat mij betreft weinig toe aan het topic.
Eigenlijk zei hij toch niet dat hij je borsten niet mooi vindt. Maar dat hij niet snapt waarom je het nodig vindt een bh te dragen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_135858076
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:23 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Veel positieve reacties in the topic maar je kiest ervoor om alleen op de negatieve te reageren. Zijn negatieve reacties (in het echt en hier) belangrijker?
Zat van de huidige Fok! layout? Alternatief hier.
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:34:06 #53
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135858094
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef Thomas B. het volgende:
Kleine borsten :9~
en daar naar kijken :~
pi_135858126
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:33 schreef Convergence het volgende:

[..]

Veel positieve reacties in the topic maar je kiest ervoor om alleen op de negatieve te reageren. Zijn negatieve reacties (in het echt en hier) belangrijker?
Zo negatief was ik niet hoor :)
pi_135858185
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Zo negatief was ik niet hoor :)
Maar een validatie zoals de meeste reacties in dit topic was het ook niet bepaald :P
pi_135858295
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:36 schreef Convergence het volgende:

[..]

Maar een validatie zoals de meeste reacties in dit topic was het ook niet bepaald :P
Dat is waar :)

Ik snap TS wel hoor, een vriendin had dat ook in de hunkemoller. Ze wilde strapless dus vroeg ze de verkoopster of ze die in haar maat hadden. Volgens de verkoopster was dat niet nodig bij haar want kleine maat. Ze is huilend weggelopen.

Maar weet je wat het is, als je ergens een complex over hebt valt vaak alles verkeerd. Ook al bedoelen mensen het niet slecht.
pi_135858354
quote:
Ik snap echt niet waarom sommige meiden een bh dragen als ze niks hebben'
Niet lullig bedoeld, maar ik ben nou wel nieuwsgierig geworden.
pi_135858451
Wanneer mensen opmerkingen maken over de grootte van mijn borsten, en zich openlijk afvragen waarom ik een bh draag, vind ik dat gewoon ongepast; ze hebben niks met mijn ondergoed te maken. Hoop dat de meesten van jullie dit ook wel begrijpen. Geeft geen complex aan, niks (heb overigens een vriend die er tevreden mee is, ik vind dat ze goed bij mijn figuur passen).
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:43:15 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135858452
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat is waar :)

Ik snap TS wel hoor, een vriendin had dat ook in de hunkemoller. Ze wilde strapless dus vroeg ze de verkoopster of ze die in haar maat hadden. Volgens de verkoopster was dat niet nodig bij haar want kleine maat. Ze is huilend weggelopen.

Maar weet je wat het is, als je ergens een complex over hebt valt vaak alles verkeerd. Ook al bedoelen mensen het niet slecht.
Ik moet zeggen dat ik er ook niet zo bij stil sta. Maar ik kan me nu wel indenken dat je dan een beetje het idee krijgt dat je als vrouw niet meetelt omdat ze voor jouw maat geen bh's maken.
pi_135858469
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:41 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld, maar ik ben nou wel nieuwsgierig geworden.
Tepels.
pi_135858485
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:43 schreef Kola het volgende:

[..]

Tepels.
inderdaad
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:44:05 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_135858487
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:43 schreef Juweeltje_ het volgende:
Wanneer mensen opmerkingen maken over de grootte van mijn borsten, en zich openlijk afvragen waarom ik een bh draag, vind ik dat gewoon ongepast; ze hebben niks met mijn ondergoed te maken. Hoop dat de meesten van jullie dit ook wel begrijpen. Geeft geen complex aan, niks (heb overigens een vriend die er tevreden mee is, ik vind dat ze goed bij mijn figuur passen).
Ja, daar heb je gelijk in, dat het een vrij ongepaste opmerking was.
pi_135858522
quote:

[..]

Tepels.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:43 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

inderdaad
Die heb ik ook, moet ik dan ook een bh dragen?
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:45:47 #64
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135858547
quote:

[..]

Tepels.
:? een bh dragen om je tepels te verbergen ?
pi_135858584
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:45 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

:? een bh dragen om je tepels te verbergen ?
Dat is normaal, je wil niet dat je tepels doorschijnen (en ziet er ook niet gepast uit)
pi_135858585
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Eigenlijk zei hij toch niet dat hij je borsten niet mooi vindt. Maar dat hij niet snapt waarom je het nodig vindt een bh te dragen?
Dit.
Door je onderzekerheid vervorm je zijn opmerking.
pi_135858587
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:45 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

[..]

Die heb ik ook, moet ik dan ook een bh dragen?
Jij wel.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_135858641
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:46 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Dat is normaal, je wil niet dat je tepels doorschijnen (en ziet er ook niet gepast uit)
Dat hoeft bij mannen toch ook niet, en ik dacht dat het voordeel van kleine borsten juist was dat je geen bh aan hoeft?
pi_135858671
quote:
6s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:46 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Dit.
Door je onderzekerheid vervorm je zijn opmerking.
Nee, het is een ongepaste opmerking. Ik ga hier verder niet op in, mijn 'onzekerheid' 'vervormt' niks, ik ga ook geen twijfels trekken bij zijn ondergoed/kledingkeus in het openbaar..
pi_135858704
Ja, als je helemaal nergens op ingaat wat 'tegen jouw eigen dingen ingaat', waarom open je dan een topic? Dat schiet niet op, natuurlijk...
Ja doei.
pi_135858798
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:48 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Dat hoeft bij mannen toch ook niet, en ik dacht dat het voordeel van kleine borsten juist was dat je geen bh aan hoeft?
Doe niet zo naïef. Zodra mannen tepels zien bij vrouwen krijgen ze er geheid commentaar op. Ongeacht formaat borsten.
pi_135858826
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:43 schreef Juweeltje_ het volgende:
Wanneer mensen opmerkingen maken over de grootte van mijn borsten, en zich openlijk afvragen waarom ik een bh draag, vind ik dat gewoon ongepast; ze hebben niks met mijn ondergoed te maken.
Als je het ongepast vind, dan zeg je er wat van als je assertief bent, of je slikt het in als je niet assertief bent (wat emotioneel minder gezond is). Een andere keuze heb je niet.
pi_135858837
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:52 schreef Kola het volgende:

[..]

Doe niet zo naïef. Zodra mannen tepels zien bij vrouwen krijgen ze er geheid commentaar op. Ongeacht formaat borsten.
Plak er pleisters op.
pi_135858937
quote:
'Ik snap echt niet waarom sommige meiden een bh dragen als ze niks hebben'
Ik snap niet waarom mensen überhaupt zoiets zeggen. Iedereen heeft wel iets dan een ander niet zo mooi vindt, maar dat hoef je dan toch niet hardop te zeggen, lijkt me.

Er zijn genoeg jongens die het geen tiet uitmaakt hoe groot je borsten zijn. Ik zou zeggen: negeer de sukkels die er opmerkingen over maken.
pi_135859038
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:57 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom mensen überhaupt zoiets zeggen. Iedereen heeft wel iets dan een ander niet zo mooi vindt, maar dat hoef je dan toch niet hardop te zeggen, lijkt me.

Er zijn genoeg jongens die het geen tiet uitmaakt hoe groot je borsten zijn. Ik zou zeggen: negeer de sukkels die er opmerkingen over maken.
Ja maar, ze zeggen toch niet dat ze het lelijk vinden ofzo.

Ik vind het meer een ondoordachte opmerking zonder wat kwetsends te bedoelen.
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:00:19 #76
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135859049
quote:

[..]

wat voor omgeving heb jij
pi_135859078
Het zijn jongens. Die snappen gewoon niet dat dat kwetsend kan zijn voor een vrouw.
pi_135859096
Nou ja, nu ben ik sowieso zelf niet zo moeilijk over commentaar op m'n tepels/jetsers. :') kan er altijd wel om lachen :') Ik heb ook gewoon geen jetsers, feit :') Kan ik heel spastisch over gaan doen, maar meegrappen is net zo effectief, zo niet effectiever dan 'gevat terug doen'.
Ja doei.
pi_135859116
Moderators zonder jetsers :{w
pi_135859118
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja maar, ze zeggen toch niet dat ze het lelijk vinden ofzo.

Ik vind het meer een ondoordachte opmerking zonder wat kwetsends te bedoelen.
Moet haast wel ondoordacht zijn, en anders is het gewoon een eikel. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand niet doorheeft dat mensen nogal gekwetst kunnen worden door zulke opmerkingen.

Dan nog vind ik het nogal asociaal.
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:03:23 #81
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135859130
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:46 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

buiten dat je in een sportschool stond

nou en?
je hebt toch een vrouw?
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:03:44 #82
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135859137
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, nu ben ik sowieso zelf niet zo moeilijk over commentaar op m'n tepels/jetsers. :') kan er altijd wel om lachen :') Ik heb ook gewoon geen jetsers, feit :') Kan ik heel spastisch over gaan doen, maar meegrappen is net zo effectief, zo niet effectiever dan 'gevat terug doen'.
pics?
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:03:53 #83
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_135859141
beter kleinere borsten en een goed figuur dan andersom.
pi_135859165
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:03 schreef Manke het volgende:
beter kleinere borsten en een goed figuur dan andersom.
_O-

Ik zie nu een lilliputter met prachtige jetsers voor me
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:06:57 #85
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_135859208
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:04 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

_O-

Ik zie nu een lilliputter met prachtige jetsers voor me
dacht eigenlijk aan skinny en platte reet :P
pi_135859308
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:06 schreef Manke het volgende:

[..]

dacht eigenlijk aan skinny en platte reet :P
Maar je formuleerde het niet zo :P

Je vond het beter dan andersom, dus "goede borsten, klein figuur" :Y

Maar goed, smaken verschillen.
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:10:58 #87
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135859311
quote:

Niets van aantrekken, dat zijn eerstegraads klootzakken die niets waard zijn als mannen. Kleine borsten is totaal niet mis mee, en als we onszelf konden maken, dan had ik nu ook een heel gespierd lichaam met dikke gespierde borsten. :')

Als mensen dit soort dingen zeggen, maakt jou dat boos of frustreert jou dat?

Dan moeten we dit gaan uitzoeken? Waarom word ik boos? Is het omdat je denkt dat hij jou aanspreekt en jij je aangesproken voelt en dat niet leuk vindt?

Dan moeten we verder gaan: Wie zegt het, en wat zegt het? In dit geval een idioot, en hij zegt dat vrouwen die niets hebben beter geen bh kunnen dragen.

Daar je een idioot kan negeren, en zijn mening er niet toedoet zou ik me er niet al zeer over oprijten, weet dat het vervelend is. Maar idioten zul je overal hebben. Ik ben slecht in uitleggen ik ga even voor je googlen hoe ik het op zijn Stoïcijns kan uitleggen, geef me een moment terwijl ik mijn boeken erop nasla.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:19:55 #88
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135859556
Bedenk dat niet degene die ons uitscheldt of slaat ons grof behandelt, maar dat onze opvatting over die mensen dat doet, wanneer we vinden dat ze ons grof behandelen. Als iemand je ergernis opwerkt, realiseer je dan dat je overtuiging je ergernis heeft opgewerkt. Streef er daarom in de eerste plaats naar dat je je niet laat meeslepen door je indruk. Want als je er even rustig de tijd voor neemt, zul je jezelf gemakkelijk weer onder controle krijgen.

Epictetus -

Zal er meer zoeken maar moet zo eten, dus wordt vervolgd veel werk om mijn boeken door te gaan.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_135859977
Ik hou ook wel van kleine borsten moet ik zeggen... zeker liever te klein dan te groot, zit er iig vorm in ipv van die hangtieten
pi_135860177
Het gaat om het totaalplaatje. :)
pi_135860521
Je had die jonge een trap in zijn ballen moeten geven.

Verder val ik gewoon op wat vollere borsten dan cup A, maar dat is niet hetzelfde als er op neerkijken.
pi_135860552
Ik heb ook kleine borsten, geen man die daarom anders (denigrerend) tegen mij doet of mij ineens niet meer wil. :')
pi_135860603
Kleine borsten :9 :9
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_135860654
Vrouwen met kleine borsten krijgen er opmerkingen over, lees ik hier. Grapjes erover enzo. Ik maak dat nou serieus nooit mee hè. Echt nooit.
pi_135860761
quote:
11s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:56 schreef Laura.b het volgende:
Vrouwen met kleine borsten krijgen er opmerkingen over, lees ik hier. Grapjes erover enzo. Ik maak dat nou serieus nooit mee hè. Echt nooit.
Het is ook erg opvallend dat veel mannen al snel iets klein vinden, bij een cup b al zeggen dat iemand plat is slaat natuurlijk nergens op :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_135861207
quote:
11s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:56 schreef Laura.b het volgende:
Maar jij bent waarschijnlijk heel mooi O+
Dat compenseert.
pi_135861669
Ik heb ook kleine borsten.
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 23 januari 2014 @ 19:32:05 #98
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_135862277
quote:

[..]

Zodra mannen tepels zien bij vrouwen krijgen ze er geheid commentaar op.
Is dat echt jouw ervaring?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_135862458
Ik krijg altijd plaatsvervangende schaamte wanneer een mannelijke kabouter commentaar heeft op het uiterlijk van iemand anders :')
Why stay small, if you can grow big..
pi_135862827
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:32 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Is dat echt jouw ervaring?
Niet alle mannen, maar altijd zijn er wel weer een paar. Is dat zo raar? Komt iemand zonder bh naar haar werk/school dan hoor je er zeker mensen over praten. En die lollige opmerkingen; heb je het koud? hahahah enz. :') Ja infantiel maar zelfs volwassen mannen kunnen het schijnbaar niet laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')