Negeren of zorgen voor een goede backfire.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef Juweeltje_ het volgende:
Mijn vraag: ik snap dat sommige jongens kleine borsten echt niet mooi vinden, maar hoe moet ik nou met zulk openbaar kritiek omgaan?
/care-en. Alsof je zelf enige vorm van zeggenschap hebt over wat je van de spreekwoordelijke moeder natuur hebt gehad. En er zijn mensen die daar niet mee om kunnen gaan en er wat aan laten doen (zowel voor zichzelf of wellicht zelfs alleen om wat anderen er van vinden..), en het is aan jou om te bepalen 'waar je bij wilt horen'.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef Juweeltje_ het volgende:
Heb het idee dat sommige jongens echt op me neerkijken, alleen omdat ik kleine borsten heb (70aa). Ik vind mijn lichaam prima, al is dit een minpuntje. Heb een slank lijf en het past er gewoon bij. Ik vind het alleen wel echt stom als anderen me hierover in het openbaar kritiseren en mensen er commentaar op leveren..
Voorbeeld:
Ik kom net van de sportschool vandaan, best pissig omdat een of andere gast die tegenover me stond te trainen met een vriend zei 'Ik snap echt niet waarom sommige meiden een bh dragen als ze niks hebben' .. niet dat hij alles was, hij was best wel kort. Maar goed, dat mensen dat zomaar doen vind ik vervelend.
Mijn vraag: ik snap dat sommige jongens kleine borsten echt niet mooi vinden, maar hoe moet ik nou met zulk openbaar kritiek omgaan?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef dekilo het volgende:
Wat een sukkel, zoiets zeg je gewoon niet.
Trek het je niet aan.
Tegenantwoord:quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef Juweeltje_ het volgende:
Heb het idee dat sommige jongens echt op me neerkijken, alleen omdat ik kleine borsten heb (70aa). Ik vind mijn lichaam prima, al is dit een minpuntje. Heb een slank lijf en het past er gewoon bij. Ik vind het alleen wel echt stom als anderen me hierover in het openbaar bekritiseren en mensen er commentaar op leveren..
Voorbeeld:
Ik kom net van de sportschool vandaan, best pissig omdat een of andere gast die tegenover me stond te trainen met een vriend zei 'Ik snap echt niet waarom sommige meiden een bh dragen als ze niks hebben' .. niet dat hij alles was, hij was best wel kort. Maar goed, dat mensen dat zomaar doen vind ik vervelend.
Leuke grap, Dven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef Dven het volgende:
Dat zijn je borsten niet, dat zijn je tepels.
Dankje. Ik vond hem verder niet heel grappig. Maar goed, gasten met zulke kritiek, die begroet je vriendelijk met een dumbbell op hun tandvlees.quote:
Waarom zou ze alles willen doen om zichzelf te laten kennen en op hetzelfde niveau neer te dalen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Dankje. Ik vond hem verder niet heel grappig. Maar goed, gasten met zulke kritiek, die begroet je vriendelijk met een dumbbell op hun tandvlees.
Of grijp hem bij de lul en vraag je hardop af waarom sommige jongens nog met condooms neuken terwijl er niets om te beschermen is.
Hoe dan ook, wees grof, wees fel, wees keihard. Laat hem huilen.
Zelfde niveau neerdalenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:52 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Waarom zou ze alles willen doen om zichzelf te laten kennen en op hetzelfde niveau neer te dalen?
Ergens boven kunnen staan zien als over jezelf laten lopenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Zelfde niveau neerdalenJij laat lekker over jezelf lopen, ik pak iemand dubbel zo hard terug. Niets zo zoet als perfect uitgevoerde wraak en zo'n ventje compleet voor lul zetten in een mannelijk gebied als de sportschool.
Verschil moet er zijn.
Jep. Gaat namelijk van kwaad tot erger. Gelijk aanpakken dat soort volk. Maar goed, lekker er boven staan jij. Ik trap er wel op los.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Ergens boven kunnen staan zien als over jezelf laten lopen
Dit zou overigens een prima combi kunnen vormenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Jep. Gaat namelijk van kwaad tot erger. Gelijk aanpakken dat soort volk. Maar goed, lekker er boven staan jij. Ik trap er wel op los.
vrouwen hebben meestal gewoon smalle melkklieren en weinig vet op hun borstkas als ze 'geen borsten' lijken te hebben. Wanneer ze zwanger zijn en kinderen krijgen, worden de klieren meestal groter (door hormonen etc) en geven ze ook gewoon melk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef Waterloos het volgende:
Even een kutvraag: Kan een vrouw zonder borsten ook borstvoeding geven?
OT: jongens die afknappen op kleine borsten zijn losers!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:56 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Dit zou overigens een prima combi kunnen vormen
Een knul naar mijn hartquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Jep. Gaat namelijk van kwaad tot erger. Gelijk aanpakken dat soort volk. Maar goed, lekker er boven staan jij. Ik trap er wel op los.
Niks mis met kleine borsten. Laat die eikel maar praten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef Juweeltje_ het volgende:
Heb het idee dat sommige jongens echt op me neerkijken, alleen omdat ik kleine borsten heb (70aa). Ik vind mijn lichaam prima, al is dit een minpuntje. Heb een slank lijf en het past er gewoon bij. Ik vind het alleen wel echt stom als anderen me hierover in het openbaar bekritiseren en mensen er commentaar op leveren..
Voorbeeld:
Praktisch gezien zijn grotere borsten dan overbodigquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:56 schreef Juweeltje_ het volgende:
[..]
vrouwen hebben meestal gewoon smalle melkklieren en weinig vet op hun borstkas als ze 'geen borsten' lijken te hebben. Wanneer ze zwanger zijn en kinderen krijgen, worden de klieren meestal groter (door hormonen etc) en geven ze ook gewoon melk.
Dit negeer ik ook maar. Thanks.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
3 topics al over TS haar borsten...
En de klacht is?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
3 topics al over TS haar borsten...
Nou, kommop dan. Je leeft dus al een jaar of 6 á 8 bewust met je kleine jetsers! Laat ze lullen joh! En ja, het is wat royal sadness dat sommigen dat uit willen spreken.. en het is hun goed recht om zich zelf niet aangetrokken te voelen tot iemand met kleinere jetsers, da's prima, ieder z'n ding, dus gooi het gewoon op een gevalletje 'aso-gedrag'. Voorkeur is één ding, en da's prima, maar dat soort gezeik moet je gewoon boven staan!quote:
Nee, dit is een topic over openbaar kritiek op mijn lichaam. Je voegt wat mij betreft weinig toe aan het topic.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
TS is onzeker over haar borsten en wil hier positieve dingen horen. Dan is 1 topic toch wel genoeg?
Alsof ik mezelf hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Dankje. Ik vond hem verder niet heel grappig. Maar goed, gasten met zulke kritiek, die begroet je vriendelijk met een dumbbell op hun tandvlees.
Of grijp hem bij de lul en vraag je hardop af waarom sommige jongens nog met condooms neuken terwijl er niets om te beschermen is.
Hoe dan ook, wees grof, wees fel, wees keihard. Laat hem huilen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |