quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Laatst ook nog. Sinds Yvonquote:
coolquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:50 schreef Gridlok het volgende:
https://soundcloud.com/sos-bassisme/sos-bassisme-rom-jul-og-kola
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een grapje van die rooie waarschijnlijk.
daar ben ik nog nietquote:
Ik heb niemand gedwongen mijn topic te verkloten. Maar als mensen met mijn topic kloten mag ik daar melding van maken. Ik heb jullie niets misdaan nu hebben jullie een SC, en dan vinden grappige lui het nodig bij mij te komen kloten. Dat ze dan een ban krijgen tja. Kan ik niets aan doen ik wilde gewoon een normaal topic.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent echt een NSB-er weet je dat. Hier maak je je niet populair mee. Maarja, nu kun je je in ieder geval naar je UI gedragen.
Stel dat ik Argo was, dan was ik allang geband.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb effe gedropt in FB dat Spongeboss eigenlijk Argo is. En volgens mij is het nog steeds verboden te posten als je een gebande account hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef hoink581 het volgende:
Kunnen we dan ook even aankaarten dat Spongeboss een kloon is van de gebande user Argo? Dat is ook in strijd met de reglementen van Fok!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb niemand gedwongen mijn topic te verkloten. Maar als mensen met mijn topic kloten mag ik daar melding van maken. Ik heb jullie niets misdaan nu hebben jullie een SC, en dan vinden grappige lui het nodig bij mij te komen kloten. Dat ze dan een ban krijgen tja. Kan ik niets aan doen ik wilde gewoon een normaal topic.
Ik vind het hypocriet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb effe gedropt in FB dat Spongeboss eigenlijk Argo is. En volgens mij is het nog steeds verboden te posten als je een gebande account hebt.
Bans worden niet besproken, sowieso heb je al eens gekloond, kloons worden zo opgedoekt...quote:
Maakt niet uit wie je bent, gewoon optyfen met je achterlijke gedrag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik heb niemand gedwongen mijn topic te verkloten. Maar als mensen met mijn topic kloten mag ik daar melding van maken. Ik heb jullie niets misdaan nu hebben jullie een SC, en dan vinden grappige lui het nodig bij mij te komen kloten. Dat ze dan een ban krijgen tja. Kan ik niets aan doen ik wilde gewoon een normaal topic.
[..]
Stel dat ik Argo was, dan was ik allang geband.
Maar mijn 1e andere account heeft geen ban. Dus die vlieger gaat niet op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken, sowieso heb je al eens gekloond, kloons worden zo opgedoekt...
Vervelend.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:56 schreef richolio het volgende:
Bazen scJullie komen nooit meer van me af
Dus als mijn account blijf leven ben ik geen Argo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar mijn 1e andere account heeft geen ban. Dus die vlieger gaat niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |