Kan ook zijn dat iemand hem succes wenst met de casting/procedure?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Heb mijn bronnen en zie de onderste comment :-)
Mijn gevoel zegt dat Lotje haar wel leuk zal vinden (obvious) maar het kan ook een bedreiging voor haar zijn. Wil de groep ene 2e Lotje, of willen ze een extra zwever, en kunnen die daarmee een meerderheid in beslissingen forceren? Het zal nog eens best spannend kunnen worden wie er mag blijven. Al hoop ik allebei want Harold moet toch vervangen worden lijkt me.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef IPA het volgende:
[..]
Ben benieuwd op welke termijn hij er weer uitgekickt word.
Beetje als Lotte. geen hoge hakken, lekker lomp af en toe, maar toch erg liefquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die tattoos en het feit dat ze niet van hakken houdt zijn minpunten. Jammer dat ze een tuintype is, want ze heeft een lekker bekkie
zou een mooie van JdM zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef Marenda het volgende:
Komt er geen vervanger voor Harold dan?
Baas!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:10 schreef Burner82 het volgende:
Hakim: ja, maar sna...
Rienk: ja, snap ik. Ik snap wat wij bedoelen
Zonder topic, geen TTquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:08 schreef rokkutsaains het volgende:
Ik heb de entree van deze twee speelgoedfabrikanten gemist.
Kwamen ze in een trapauto of op een hobbelpaard?
Ik hoop dat ze Ruud#2 onderschatten qua "beloofde intriges"quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat Lotje haar wel leuk zal vinden (obvious) maar het kan ook een bedreiging voor haar zijn. Wil de groep ene 2e Lotje, of willen ze een extra zwever, en kunnen die daarmee een meerderheid in beslissingen forceren? Het zal nog eens best spannend kunnen worden wie er mag blijven. Al hoop ik allebei want Harold moet toch vervangen worden lijkt me.
En Laura op super Marioquote:
quote:
op wie zal hij ZIJ stem inzetten..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |