Hij loopt er gelukkig niet mee te koopquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef alors het volgende:
Sander weer met zijn tapijtlegverhalen
Ga je naar Hongarije of ga je met het vliegtuig?quote:
Pas maar op of je bent er straks geweest!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga je naar Hongarije of ga je met het vliegtuig?
Krijg toch de Buda-pest met je woordgrappen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga je naar Hongarije of ga je met het vliegtuig?
Dat is toch gewoon een marketingstunt? A la dronken Anouk etc?quote:
Volgens mij is hij serieus, hij is echt raar hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een marketingstunt? A la dronken Anouk etc?
True, maar dit ligt er te dik bovenop. Met die bodyguards enzquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is hij serieus, hij is echt raar hoor
Ik ga alleen als Will and The People ook komen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het ook 3fm presents rock werchter dit jaar?
Crystal Fighters. Birdy. Imagine Dragons. Passenger!!!
Ja. Kutzooi man.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik deze zomer maar niet naar een festival gaquote:
Ik heb nog stille hoop op Pukkelpop.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze zomer maar niet naar een festival gaArcade Fire tussen de pauperzooi op Pinkpop... misschien is dat Down the Rabbit Hole toch wel wat.
Pukkelpop, dat jaar met My Bloody Valentine daar was zo'n brute lineupquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik heb nog stille hoop op Pukkelpop.
Jij bent toch bij BKS geweest?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pukkelpop, dat jaar met My Bloody Valentine daar was zo'n brute lineup
Was niet zo aangekleed bij de stages zelf en de nachten schenen kut te zijn (maar heb zelf niet op de camping geslapen). Maar voor een eerste jaar was het prima (en natuurlijk een fantastische lineup, Portishead en Sigur Rós achtereen)quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij bent toch bij BKS geweest?
Is dat wat?
Ok. Klinkt goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was niet zo aangekleed bij de stages zelf en de nachten schenen kut te zijn (maar heb zelf niet op de camping geslapen). Maar voor een eerste jaar was het prima (en natuurlijk een fantastische lineup, Portishead en Sigur Rós achtereen)
Eten was duur maar wel écht goed, en de ruimte tussen de stages was leuk. Goed festival in potentie, maar de lineup valt me toch nog niet zo geweldig nu, hoewel ook wel weer echt léuke dingen
Je vergeet NERD. Foei.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Faith no More, Placebo, Kraftwerk, dEUS, My Bloody Valentine, Them Crooked Vultures, Deftones, Beirut, Wilco, Bon Iver, Opeth, Klaons, Dinosaur Jr, Eagles of Death Metal, Maximo Park, Jesus Lizard, Grizzly Bear, And so I watch you from afar, Enter Shikari, Jon Hopkins, Metric, Get Up Kids, Temper Trap, Delphic, Peaches, Black Angels, Ladyhawke, Big Pink, Gang Gang Dance, Fever Ray, A Place to Bury Strangers, Bloody Beetroots, Blood Red Shoes
En blijkbaar speelde Zombie Nation daar ook
De waarheid over 'gangsta' Wibiquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is hij serieus, hij is echt raar hoor
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
De waarheid over 'gangsta' Wibi
NERD heb ik niet eens zoveel mee, hoewel leuk. Heb wel meer aardige dingen laten liggen. Florence vergat ik inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je vergeet NERD. Foei.
En Florence and The Machine
Godverdommequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt een topshowquote:
Hij doet altijd leuk meequote:Op donderdag 23 januari 2014 17:15 schreef alors het volgende:
Hahaha weer die gast klierenKaboutertjes
Prima liedje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Pandaplint het volgende:
Wat wordt I see Fire ineens weer vaak gedraaid. Heeft Wilbert weer concertkaartjes geregeld?
Manmanman. Konden de goede artiesten niet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Het mot maarquote:
Het is een turn muts die kan shinen met een vriendje op de nationale pop zender bij haar clic van turndozenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet pikken als vriendin
Sowieso elke keer na de seks horen:quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou dat echt niet pikken als vriendin
En ze is slomo-operator!!11quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is een turn muts die kan shinen met een vriendje op de nationale pop zender bij haar clic van turndozen
Tuurlijk pikt ze het dan
quote:De Mega Top 5 van donderdag 23 januari,
5. U2 - Ordinary Love
4. George Ezra - Budapest
3. Timber/Kesha - Timber
2. Gers - Dankbaarheid
1. Pharrel - Happy
Cat Stevens, titel ben ik ff kwijt maar er zat een vrouwennaam inquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:26 schreef fh101 het volgende:
Welk nummer was dat nou dat Sander en Coen allebei zo mooi vonden? Rond kwart voor 6 vandaag op de radio.
Weet je, ik vind het zo erg niet dat die "artiesten" er allemaal staan, ik vind het meer verontrustend dat het publiek trekt en fans heeftquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ed Sheeran op Pinkpop. Je verwacht het niet.
Zie m'n voorgaande post...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Pandaplint het volgende:
Wat wordt I see Fire ineens weer vaak gedraaid. Heeft Wilbert weer concertkaartjes geregeld?
I see FIREquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ed Sheeran op Pinkpop. Je verwacht het niet.
Thanks! Dan was het Sad Lisa geloof ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Cat Stevens, titel ben ik ff kwijt maar er zat een vrouwennaam in
De vraag wordt door de platenmaatschappijen en micromanagers gecreëerd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Weet je, ik vind het zo erg niet dat die "artiesten" er allemaal staan, ik vind het meer verontrustend dat het publiek trekt en fans heeft
En door van die vrolijke blije huppelkutjes beantwoordquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De vraag wordt door de platenmaatschappijen en micromanagers gecreëerd.
Amy Winehouse, Jimi Hendrix, Kurt Cobain... allemaal artiesten die te jong zijn dood gegaan...quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
lol justin bieber is opgepakt omdat ie onder invloed van drank en pillen ging straatracen
BAAS
Grappie natuurlijk, deze knuppel is hard op zijn retour
Klopt, die hoorde ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:52 schreef fh101 het volgende:
[..]
Thanks! Dan was het Sad Lisa geloof ik
Mooi hequote:
Laat maarquote:
Ja, ook zo lullig dat je die weer verliest danquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Top!![]()
Dat scheelt weer een bitchfight
Dat duurt alsnog 8 jaar hè, ik hoop dat Bieber al veel eerder in de vergetelheid raakt...quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Amy Winehouse, Jimi Hendrix, Kurt Cobain... allemaal artiesten die te jong zijn dood gegaan...
Als Justin Bieber het op z'n 27ste begeeft, zal't me echt aan m'n reet roesten
Hij past wel in het rijtjequote:Op donderdag 23 januari 2014 20:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Amy Winehouse, Jimi Hendrix, Kurt Cobain... allemaal artiesten die te jong zijn dood gegaan...
Als Justin Bieber het op z'n 27ste begeeft, zal't me echt aan m'n reet roesten
Ik zag een paar uur geleden zo'n showbizz hommo van SBS het allemaal analyseren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
lol justin bieber is opgepakt omdat ie onder invloed van drank en pillen ging straatracen
BAAS
Grappie natuurlijk, deze knuppel is hard op zijn retour
Waarom zoveel aandacht naar zo'n mongoolquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zag een paar uur geleden zo'n showbizz hommo van SBS het allemaal analyseren.
Die clip ookquote:
Dat ego van jou blaas ik omver door een rietjequote:Op donderdag 23 januari 2014 21:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, ook zo lullig dat je die weer verliest dan
Ga je naar Hongarije, of ga je met het vliegtuig?quote:
Als je kan blazen op het formaat rietje, kan je er vast ook op zuigenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ego van jou blaas ik omver door een rietje
Ik ga met de auto en ik rijd via Gerlos.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga je naar Hongarije, of ga je met het vliegtuig?
Doe d'r de groetenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:21 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ga met de auto en ik rijd via Gerlos.
wt is dezequote:Op donderdag 23 januari 2014 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
De Leffe Blondjes gaan er goed in vanavond
Donderdag is de nieuwe vrijdagquote:
Vast wel!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je kan blazen op het formaat rietje, kan je er vast ook op zuigen
Je wilt niet weten hoe blij dat mij maaktquote:
Kun je eindelijk je krulrietjes gebruiken!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe blij dat mij maakt
Dejavu.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ga je naar Hongarije, of ga je met het vliegtuig?
SBSquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zag een paar uur geleden zo'n showbizz hommo van SBS het allemaal analyseren.
Ik wacht nog ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wacht nog even 2 minuten
Ik heb een geile babe voor je
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wacht nog ook
damnik word met de dag triester
zou ik doen! en er dan meteen een liedje over schrijven zodat ik hoor voor benquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Taylor Swift
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zou ik doen! en er dan meteen een liedje over schrijven zodat ik hoor voor ben
"She probably took the noassatall pill"...quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Taylor Swift
[ afbeelding ]
slaap lekker!quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"She probably took the noassatall pill"...
Verder wel een prima lichaam
Dank u, nou kan ik lekker slapen
Trusten broederquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"She probably took the noassatall pill"...
Verder wel een prima lichaam
Dank u, nou kan ik lekker slapen
ik eerst! mag jij daarna nog een beetje in de lauwwarme yoghurt roeren als je daar zin in hebt. zo ben ik dan ook wel weerquote:
slaap lekker wolfjequote:Op donderdag 23 januari 2014 23:28 schreef wolfrolf het volgende:
Enter mijn vriendin die helemaal perfect is, dus![]()
Nu ga ik ook ... slapen!
Hoi Pinoquote:
Veel plezier. Ik ga zo pitten (lees: nog 2 uur op whatsapp hangen)quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:31 schreef Pino112 het volgende:
Zo, WIDM maar eens terugkijken.
Tot over een uur
Have fun.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:31 schreef Pino112 het volgende:
Zo, WIDM maar eens terugkijken.
Tot over een uur
Omdat Atzegod de telefoon niet opnam.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Have fun.
Waarom was Roos boos? (haha, dat rijmt)
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Atzegod de telefoon niet opnam.
Jorien Renkema. Doet die 3fm dj-school dinges. Mag nu haar eerste uitzending doen als invalsterquote:
RTV Emmenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jorien Renkema. Doet die 3fm dj-school dinges. Mag nu haar eerste uitzending doen als invalster
[ afbeelding ]
Leuke kop wel!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jorien Renkema. Doet die 3fm dj-school dinges. Mag nu haar eerste uitzending doen als invalster
[ afbeelding ]
FM nergens last van.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:35 schreef CrashO het volgende:
Alleen dat geluid klappert steeds
Wordt dat aangestuurd door de DJ of een losse technicus?
quote:
quote:
Alleen toffe wijven die daar gezeten hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:54 schreef Pino112 het volgende:
Ze heeft ook op Windesheim gezeten
[ afbeelding ]
Zou toch wel raken.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen toffe wijven die daar gezeten hebben
Dan heeft ze een streep veur op miequote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Geboren in H'berg, dus ook op Vechtdal gezeten. Klinkt totaal niet zo eigenlijk.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan heeft ze een streep veur op mie
wat is dat met Hardenberg en radio DJ'squote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Geboren in H'berg, dus ook op Vechtdal gezeten. Klinkt totaal niet zo eigenlijk.
Kan ze ook de broertjes de Boer nadoen en en Prins Bernhard?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/21834quote:
Eens.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/21834
3FM geeft veel te veel lessen in 'Hoe draai ik een plaat compleet naar de tering'.
Wilbertgod.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Eens.
Hier is toch geen verklaring voor?
Jawel. De micromanager vindt Happy de beste(!) nummer 1 hit ooit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:38 schreef Bronson het volgende:
[..]
Eens.
Hier is toch geen verklaring voor?
I know.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Jawel. De micromanager vindt Happy de beste(!) nummer 1 hit ooit.![]()
De DJ's hebben sinds het nieuwe beleid geen ene fuck meer te zeggen over de playlist op wat vrije keuzes na.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:42 schreef Pino112 het volgende:
De DJs zeggen ook dat Happy nog niet verveelt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:49 schreef SilentChaos het volgende:
Toch mooi dat dit een stuk beter is dan die crappy hitjes die U2 uitbrengt
Ik heb echt helemaal niks met u2quote:
Het hele jaar kerstmuziekquote:SKY RADIO LANCEERT DRIE NIEUWE THEMAZENDERS
Sky Radio lanceert drie nieuwe themazendersSky Radio is is drie nieuwe themazenders gestart. Sky Radio Hits, Sky Radio 90’s én Sky Radio Lounge zijn gelanceerd in de nieuwe app van de non-stop zender. Sky Radio NL en Sky Radio Events zijn daarmee komen te vervallen. De themazender met kerstmuziek blijft wel en is voortaan het hele jaar door te beluisteren.
Sky Radio Hits is ook meteen via de digitale ether DAB+ te beluisteren en vervangt daarmee Sky Radio Lovesongs. Via de app blijft de themazender met muziek over de liefde wel te horen.
In de nieuwe app is het mogelijk om de muziekkeuze aan te passen. "Als exclusieve feature kun je aangeven of je een track vaker wilt horen, juist niet meer wilt horen of even wilt skippen als je er op dat moment geen zin in hebt. Sky Radio leert zo de muzieksmaak van de gebruiker kennen", laat de zender weten.
Wie wil dat nou.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:10 schreef Pino112 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)nieuwe-themazenders/
[..]
Het hele jaar kerstmuziek![]()
Lekker met 32 graden in de zomer, op het strand kerstliedjes luisterenquote:
Sowiesoquote:
Brr Caneiquote:
niks mis met een borrel op de ochtend. Onderbuurman deed dat ook altijd, ging ik de deur uit naar werk, zat hij met een glas in z'n hand. Hij kwam dan ook wel net terug uit de nachtdienstquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sowieso
Als het sociaal geaccepteerd zou zijn en niet zo slecht voor je, zou ik het doen
Nee, ik moest op zakenreis naar China. Maar ik moest om een of andere reden ook een hamster meenemen. Liep helemaal uit de klauwen.quote:
Ik zuip bijna alle zwak alcoholische dranken, vooral vrouwendrankenquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, ik moest op zakenreis naar China. Maar ik moest om een of andere reden ook een hamster meenemen. Liep helemaal uit de klauwen.
twitter:Domien twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 11:53:34Mensen, mensen, mensen. Kippenvel tot achter in m’n nek door de nieuwe single van @Elbow, ‘New York Morning’. reageer retweet
Ehm ik moest dus naar China voor een meeting. Om onduidelijke redenen moest ik ook een hamster meenemen. In het vliegtuig ik een stoel en mijn hamster een stoel. In China aangekomen meeting gehad. Hamster op tafel alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Lunch was linke soep aangezien mijn hamster voor eten werd aangezien door die Chinezen. Heb hem nog een keer tussen de eetstokjes van een Chinees weg moeten kapen. Toen terug naar Nederland. Maar op Schiphol hadden we een probleem...quote:
Welke best of cd van Toto is de beste?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:54 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 24-01-2014 om 11:53:34Mensen, mensen, mensen. Kippenvel tot achter in m’n nek door de nieuwe single van @Elbow, ‘New York Morning’. reageer retweet
Allemaal.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welke best of cd van Toto is de beste?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ehm ik moest dus naar China voor een meeting. Om onduidelijke redenen moest ik ook een hamster meenemen. In het vliegtuig ik een stoel en mijn hamster een stoel. In China aangekomen meeting gehad. Hamster op tafel alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Lunch was linke soep aangezien mijn hamster voor eten werd aangezien door die Chinezen. Heb hem nog een keer tussen de eetstokjes van een Chinees weg moeten kapen. Toen terug naar Nederland. Maar op Schiphol hadden we een probleem...
Mijn hamster had bolletjes geslikt.![]()
Ik had het kunnen weten aangezien mijn hamster ineens het formaat van een voetbal had![]()
Dus mijn hamster werd ingerekend. Vervolgens nog zo'n dramatische gevangenis scene met mijn hamster
[ afbeelding ]
Ik was dus compleet onschuldig en mijn hamster kreeg 20jaar cel.![]()
En toen werd ik wakker
(ik heb geen eens een hamster)
Dan doe ik wel een willekeurige...quote:
Waarom per se een best of dan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan doe ik wel een willekeurige...
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter als ze helemaal niet komt.
Ik kan nu 2,5 uur genieten van Toto. Vind ik genoeg.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:08 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man. ZO erg is het ook weer niet. Liever dit dan Bingo Ekdom
Wat is daar meequote:
Ben je een beetje verbitterd?quote:
Wel het beste liedje van Nielson.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je het over razende apenaids hebt ja.
Ik breek stuk voor stuk alleen maar vrouwenharten, dat weet je tochquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben jou toch nog ?
Ik weet niksquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik breek stuk voor stuk alleen maar vrouwenharten, dat weet je toch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |