abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135847626

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_135847763
Als ik kick op chinese vrouwen. Heb ik dan yellow fever?
  donderdag 23 januari 2014 @ 14:28:11 #3
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_135849272
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:44 schreef Hero_on_socks het volgende:
Ik heb mezelf nu voor het eerst op een echte datingsite gezet, namelijk RP. Is kijken of dit mij bevalt.

Hiervoor had ik namelijk Tinder en op zich wel aardig wat matches waarmee ik contact had, maar zodra ik dan een telefoonnummer had en we begonnen te appen leek het wel of ik elke minuut zowat moest vertellen wat ik aan het doen was. Dat was bijna bij elke dame waarvan ik een telefoonnummer had. Sommigen reageerden ook gewoon niet meer als er bijv. een paar uur tussen zat ofzo. :{. Ik voer liever fatsoenlijke gesprekken, maar dat lijkt niet te kunnen met vrouwen op Tinder. Dan maar RP waarbij ik gewoon fatsoenlijk lange berichten kan tikken eerst en er niet elke minuut wordt gevraagd wat je aan het doen bent. :P
Sorry, wordt niks op deze manier
pi_135849405
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef Tarbot het volgende:
Als ik kick op chinese vrouwen. Heb ik dan yellow fever?
Nee, je neemt blijkbaar genoegen met iedere spleet.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_135853543
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:28 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Sorry, wordt niks op deze manier
Haha.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_135858993
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:44 schreef STING het volgende:

[..]

Seriously, houden jullie zo je eigen ego een beetje kunstmatig hoog ofzo? :')
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik dacht ook al! Als iemand constant spelfouten maakt, dan kan ik er inkomen dat je niet heel enthousiast meer bent, maar dat 'instant blokken' om die zin deed me glimlachen en ik vroeg me af hoe enorm aantrekkelijk deze meneer wel niet moest zijn om zich dit te kunnen veroorloven. Bezoekje aan zijn FoBo bracht geen uitsluitsel, dus ik hou het er maar op dat het arme meisje gedisst is door mr. Universe.
:|W HET WAS EEN GRAPJUUUHHH. Zie PI

Misschien moet ik MissGump maar een datevoorstel doen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_135859215
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef habitue het volgende:

[..]

[..]

Geeeelukkig.
pi_135859447
quote:
9s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:41 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nu wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God-ver-domme. :'(
Haha :D

Wanneer je dat studium hebt bereikt moet je je afvragen of datingsites nog wel het juiste medium is :P .
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_135859655
Silenus, de manhoer van datingland _O_
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:27:00 #10
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_135859766
Okcupid berichtjes systeem is gebroken bij mij ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_135860651
Ik denk dat dit een teken is dat Silenus al véél te lang op die sites rondhangt, ouwe datingbrontosaurus dat 'ie is.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 23 januari 2014 @ 19:05:37 #12
418139 WilhelmusVanNassau
Ben ick van Duytschen bloet
pi_135861017
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk dat dit een teken is dat Silenus al véél te lang op die sites rondhangt, ouwe datingbrontosaurus dat 'ie is.
:D
"Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
pi_135862559
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef habitue het volgende:

[..]

[..]

Die date wordt gegarandeerd kansloos!

qua humor ;)
Why do dishes when you can do daiquiris?
  donderdag 23 januari 2014 @ 20:07:36 #14
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135864074
Loopt de tijd van het lid zijn van een datingsite hier nogal uiteen of valt dat wel mee? :)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 23 januari 2014 @ 20:19:16 #15
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_135864664
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 20:07 schreef INViCTuS het volgende:
Loopt de tijd van het lid zijn van een datingsite hier nogal uiteen of valt dat wel mee? :)
Denk't wel :P ik ben maar 1 keer voor 3 maanden lid geweest en hang hier ruim 1,5 jaar later nog steeds rond :')
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 23 januari 2014 @ 20:22:05 #16
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_135864811
Mijn abbo loopt binnenkort af ;)
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_135866893
Denk het ook wel ja. De eerste keer dat ik een account op een datingsite aanmaakte was in 2005. Ondertussen zijn we diverse sites, tientallen dates en onder andere een relatie van bijna zeven jaar verder ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_135869491
Ook suf altijd, mensen die je op RP een interesse berichtje sturen, terwilj je geen full member bent :')
Ik had haar notabene een paar maanden geleden al bij haar eerste interesse berichtje m'n emailadres gegeven, toen ik zo'n 3 dagen gratis membership access had gekregen door in te loggen :7

[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 23-01-2014 21:40:48 ]
pi_135871997
Gewoon even kwijt zijn; waarom voeren die mutsen op Paiq eerst een heel gesprek om je vervolgens zomaar te verwijderen. Als ze het nou even aangaven oke, maar nee niks. Bij wie gebeurt dat vaker?

Lalala en doooorrrr
een tangerine is gewoon een mandarijn met kapsones
pi_135872248
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:12 schreef JCPepino het volgende:
Gewoon even kwijt zijn; waarom voeren die mutsen op Paiq eerst een heel gesprek om je vervolgens zomaar te verwijderen. Als ze het nou even aangaven oke, maar nee niks. Bij wie gebeurt dat vaker?

Lalala en doooorrrr
Waarom moeten ze het even aangeven? :')

Je bent ook na heel een gesprek nog steeds een vreemde voor ze en was blijkbaar dus niet interessant genoeg.

Deal with it :*
pi_135872313
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:12 schreef JCPepino het volgende:

Lalala en doooorrrr
Zodra de foto's zichtbaar zijn geworden bedoel je?
pi_135872561
Jaja ik begrijp dat ik dan niet interessant genoeg danwel mooi ben. Maar je hebt toch een gesprek gevoerd.... in het echt loop je toch ook niet zomaar weg?

@STING; ja soms, soms nadat het allang zichtbaar is
een tangerine is gewoon een mandarijn met kapsones
  donderdag 23 januari 2014 @ 22:27:16 #23
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_135872794
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef JCPepino het volgende:
Jaja ik begrijp dat ik dan niet interessant genoeg danwel mooi ben. Maar je hebt toch een gesprek gevoerd.... in het echt loop je toch ook niet zomaar weg?

Dat maakt Paiq voor de meesten zo relaxed _O_

Ik vind het ook niks, niet omdat ik weggeklikt word, maar omdat ik zelf te kieskeurig ben :')
Eerst foto's, dan praten, net zoals je in het echt ook eerst naar iemand's uiterlijk/gedrag kijkt :)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_135872932
quote:

Nee, en in het echt zit je ook niet ongegeneerd scheten te laten en verveeld in je neus te baggeren terwijl je in gesprek bent. Welcome to tha interwebzzz....

Een hoop mensen hebben er wat moeite mee om direct te zijn en te zeggen dat ze je foto's niks vinden of dat je een saaie gesprekspartner bent, dat is alles. Ik zou er niet te lang bij stil blijven staan.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_135873214
quote:

Ik heb niet gezegd dat je niet mooi bent of een interessant persoon kan zijn. Je bent alleen op dat moment niet interessant voor haar. 2 totaal verschillende dingen :)

Dat is het lullige van datingsites. Ze besparen je de verplichte beleefdheid waar je IRL zo'n last van hebt.

Nogmaals, ik snap je punt maar het is niet anders :*

#wittesokken #AVNZMG #yeswecan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')