Sorry, wordt niks op deze manierquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:44 schreef Hero_on_socks het volgende:
Ik heb mezelf nu voor het eerst op een echte datingsite gezet, namelijk RP. Is kijken of dit mij bevalt.
Hiervoor had ik namelijk Tinder en op zich wel aardig wat matches waarmee ik contact had, maar zodra ik dan een telefoonnummer had en we begonnen te appen leek het wel of ik elke minuut zowat moest vertellen wat ik aan het doen was. Dat was bijna bij elke dame waarvan ik een telefoonnummer had. Sommigen reageerden ook gewoon niet meer als er bijv. een paar uur tussen zat ofzo.. Ik voer liever fatsoenlijke gesprekken, maar dat lijkt niet te kunnen met vrouwen op Tinder. Dan maar RP waarbij ik gewoon fatsoenlijk lange berichten kan tikken eerst en er niet elke minuut wordt gevraagd wat je aan het doen bent.
Nee, je neemt blijkbaar genoegen met iedere spleet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef Tarbot het volgende:
Als ik kick op chinese vrouwen. Heb ik dan yellow fever?
Haha.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:28 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Sorry, wordt niks op deze manier
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Seriously, houden jullie zo je eigen ego een beetje kunstmatig hoog ofzo?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht ook al! Als iemand constant spelfouten maakt, dan kan ik er inkomen dat je niet heel enthousiast meer bent, maar dat 'instant blokken' om die zin deed me glimlachen en ik vroeg me af hoe enorm aantrekkelijk deze meneer wel niet moest zijn om zich dit te kunnen veroorloven. Bezoekje aan zijn FoBo bracht geen uitsluitsel, dus ik hou het er maar op dat het arme meisje gedisst is door mr. Universe.
Geeeelukkig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef habitue het volgende:
[..]
[..]HET WAS EEN GRAPJUUUHHH. Zie PI
Misschien moet ik MissGump maar een datevoorstel doen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nu wel.HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God-ver-domme.![]()
Wanneer je dat studium hebt bereikt moet je je afvragen of datingsites nog wel het juiste medium is.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik denk dat dit een teken is dat Silenus al véél te lang op die sites rondhangt, ouwe datingbrontosaurus dat 'ie is.
Die date wordt gegarandeerd kansloos!quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef habitue het volgende:
[..]
[..]HET WAS EEN GRAPJUUUHHH. Zie PI
Misschien moet ik MissGump maar een datevoorstel doen.
Denk't welquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:07 schreef INViCTuS het volgende:
Loopt de tijd van het lid zijn van een datingsite hier nogal uiteen of valt dat wel mee?
Waarom moeten ze het even aangeven?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:12 schreef JCPepino het volgende:
Gewoon even kwijt zijn; waarom voeren die mutsen op Paiq eerst een heel gesprek om je vervolgens zomaar te verwijderen. Als ze het nou even aangaven oke, maar nee niks. Bij wie gebeurt dat vaker?
Lalala en doooorrrr
Zodra de foto's zichtbaar zijn geworden bedoel je?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:12 schreef JCPepino het volgende:
Gewoon even kwijt zijn; waarom voeren die mutsen op Paiq eerst een heel gesprek om je vervolgens zomaar te verwijderen. Als ze het nou even aangaven oke, maar nee niks. Bij wie gebeurt dat vaker?
Lalala en doooorrrr
Dat maakt Paiq voor de meesten zo relaxedquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef JCPepino het volgende:
Jaja ik begrijp dat ik dan niet interessant genoeg danwel mooi ben. Maar je hebt toch een gesprek gevoerd.... in het echt loop je toch ook niet zomaar weg?
@STING; ja soms, soms nadat het allang zichtbaar is
Nee, en in het echt zit je ook niet ongegeneerd scheten te laten en verveeld in je neus te baggeren terwijl je in gesprek bent. Welcome to tha interwebzzz....quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef JCPepino het volgende:
Jaja ik begrijp dat ik dan niet interessant genoeg danwel mooi ben. Maar je hebt toch een gesprek gevoerd.... in het echt loop je toch ook niet zomaar weg?
Ik heb niet gezegd dat je niet mooi bent of een interessant persoon kan zijn. Je bent alleen op dat moment niet interessant voor haar. 2 totaal verschillende dingenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef JCPepino het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |