als je 3 keer je savegame bent kwijtgeraakt, dan wordt je vanzelf gefrustreerdquote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoe is jouw totale ervaring tot nu toe met Bf4? Ik zie namelijk veel gemengde emoties, veel die het spel verafschuwen tot op het bot, de ander die het spel de hemel in prijst.
Zitten er echt zoveel bugs in het spel, of is het meer de meute die de meute napraat?
Waarom ben je ermee gekapt dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
BF4 vorige week gekocht, gister gespeeld en gisteravond te koop aangeboden
Terwijl BF3 een van mijn favorieten is
Sinds deze maand prima, heb geen crash meer gehad iig.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoe is jouw totale ervaring tot nu toe met Bf4? Ik zie namelijk veel gemengde emoties, veel die het spel verafschuwen tot op het bot, de ander die het spel de hemel in prijst.
Zitten er echt zoveel bugs in het spel, of is het meer de meute die de meute napraat?
Lags, map, algehele indruk van gameplay, graphicsquote:
dat is toch normaal bij onderhoud aan de servers?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:07 schreef rene90 het volgende:
Iemand van jullie ook gejank dat er onderhoud is aan de ps servers? Kan niet online nu.
Mwah, kunnen ze tegenwoordig het niet zo regelen dat ze onderhoud hebben aan bepaalde servers en je dan via een andere server wel online kan?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:11 schreef Poit het volgende:
[..]
dat is toch normaal bij onderhoud aan de servers?
http://nl.playstation.com(...)ari-2014-vanaf-1830/quote:Op maandag 27 januari 2014 20:07 schreef rene90 het volgende:
Iemand van jullie ook gejank dat er onderhoud is aan de ps servers? Kan niet online nu.
Is dat niet wat extreem voor af en toe onderhoud? OK het is nogal een ongelukkig tijdstip, dit zou ook 's nachts kunnen ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mwah, kunnen ze tegenwoordig het niet zo regelen dat ze onderhoud hebben aan bepaalde servers en je dan via een andere server wel online kan?
's nachts val je weer Amerika lastig hequote:Op maandag 27 januari 2014 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat niet wat extreem voor af en toe onderhoud? OK het is nogal een ongelukkig tijdstip, dit zou ook 's nachts kunnen ofzo.
Ohja...en die zijn groter en huilen harder. Goed punt.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
's nachts val je weer Amerika lastig he
Midden op de dag lijkt me inderdaad ook het beste. Rond 12 uur ofzo, is het midden in de nacht in Amerika en hier werken de meesten.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohja...en die zijn groter en huilen harder. Goed punt.
Midden op de dag? Wie hebben er dan last van? Do we even care?
Het is blijkbaar meer van hetzelfde.quote:
was toch vorige week al bekend??quote:Op maandag 27 januari 2014 20:07 schreef rene90 het volgende:
Heb je Killzone: Shadow Fall?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:26 schreef Jimbo het volgende:
Allejezus wat ben ik slecht in BF4 zegom te janken
Jep, daar is het nog ergerquote:Op maandag 27 januari 2014 21:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je Killzone: Shadow Fall?
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Yourgamezone heeft PS4 voorraad pas in februari/maart
[..]
oh gutteke
Wut??quote:Op maandag 27 januari 2014 21:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zodra dr xim4 er is maak ik jullie allemaal kapot [/grotesmurf modus]
zn mouse input dingquote:
merk Ximquote:
Uitloggen en dan kiezen voor een ander profielquote:Op maandag 27 januari 2014 22:43 schreef Tallie1982 het volgende:
Hoe kan ik meer dan 1 profiel aanmaken op mijn ps4?
Hmmmm Ik ga deze ook maar aanschaffen. Morgen komt Killzone ook binnen. Maar dit lijkt me leuker.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef RRuben het volgende:
voor iedereen die BF4 nog moet spelen of gaat kopen: dit is zo ongeveer hoe je eerste potje eruit gaat zien![]()
ik heb ook allebei en bf is idd veel leuker (met name de mp).quote:Op dinsdag 28 januari 2014 01:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Hmmmm Ik ga deze ook maar aanschaffen. Morgen komt Killzone ook binnen. Maar dit lijkt me leuker.
Het ligt er maar net aan waar je zin in hebt imo, de mp van Killzone is compleet anders dan die van BF.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 07:59 schreef RRuben het volgende:
[..]
ik heb ook allebei en bf is idd veel leuker (met name de mp).
Je mocht mijn killzone ook wel overnemen
Die geluidsbug heb ik standaard bij ieder nieuw potje.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:55 schreef Rossdale het volgende:
Battlefield is gewoon topDe enige bug die ik nog krijg is dat heel af en toe het geluid wegvalt aan het begin van een nieuwe map. Maar wanneer je respawnt is dat weer gefixt.
Lag of crashes zijn geen issue meer
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:43 schreef Idanue het volgende:
Is BF4 multiplayer een beetje te doen als console noob of zal ik iedere 10 seconden dood op de grond liggen?
Veel plezier!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:49 schreef Idanue het volgende:
Ok dan sla ik de SP over en ga direct door naar MP, hij is aan het installeren.
Ja BF4 is meesterlijk met 64 spelers, behoorlijk chaotisch af en toe maar wel heerlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef RRuben het volgende:
voor iedereen die BF4 nog moet spelen of gaat kopen: dit is zo ongeveer hoe je eerste potje eruit gaat zien![]()
valt wel mee, het enige andere is misschien abilities ofzo en andere look natuutlijk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 08:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan waar je zin in hebt imo, de mp van Killzone is compleet anders dan die van BF.
Test range is inderdaad erg handig, kan ik eindelijk leren hoe ik met helikopters moet vliegen want dat lukt me nog steeds niet. Ik crash al bij het opstijgen. Vandaar ook mijn psn naam Crashtestnlquote:Op dinsdag 28 januari 2014 09:57 schreef rene90 het volgende:
Test range oefenen kan geen kwaad, ik heb daar ook eerst even rond gehangen.
Erm, 24 spelers, geen voertuigen, andere classes, gadgets.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:12 schreef RRuben het volgende:
[..]
valt wel mee, het enige andere is misschien abilities ofzo en andere look natuutlijk.
Geen totale vernietiging van gebouwen en landschapquote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Erm, 24 spelers, geen voertuigen, andere classes, gadgets.
En vooral, geen aim-assist!
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:21 schreef VulpX het volgende:
Nieuwe inFamous gameplay:
Awesomesauce, neon powers!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |