als je 3 keer je savegame bent kwijtgeraakt, dan wordt je vanzelf gefrustreerdquote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoe is jouw totale ervaring tot nu toe met Bf4? Ik zie namelijk veel gemengde emoties, veel die het spel verafschuwen tot op het bot, de ander die het spel de hemel in prijst.
Zitten er echt zoveel bugs in het spel, of is het meer de meute die de meute napraat?
Waarom ben je ermee gekapt dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
BF4 vorige week gekocht, gister gespeeld en gisteravond te koop aangeboden
Terwijl BF3 een van mijn favorieten is
Sinds deze maand prima, heb geen crash meer gehad iig.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:22 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoe is jouw totale ervaring tot nu toe met Bf4? Ik zie namelijk veel gemengde emoties, veel die het spel verafschuwen tot op het bot, de ander die het spel de hemel in prijst.
Zitten er echt zoveel bugs in het spel, of is het meer de meute die de meute napraat?
Lags, map, algehele indruk van gameplay, graphicsquote:
dat is toch normaal bij onderhoud aan de servers?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:07 schreef rene90 het volgende:
Iemand van jullie ook gejank dat er onderhoud is aan de ps servers? Kan niet online nu.
Mwah, kunnen ze tegenwoordig het niet zo regelen dat ze onderhoud hebben aan bepaalde servers en je dan via een andere server wel online kan?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:11 schreef Poit het volgende:
[..]
dat is toch normaal bij onderhoud aan de servers?
http://nl.playstation.com(...)ari-2014-vanaf-1830/quote:Op maandag 27 januari 2014 20:07 schreef rene90 het volgende:
Iemand van jullie ook gejank dat er onderhoud is aan de ps servers? Kan niet online nu.
Is dat niet wat extreem voor af en toe onderhoud? OK het is nogal een ongelukkig tijdstip, dit zou ook 's nachts kunnen ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Mwah, kunnen ze tegenwoordig het niet zo regelen dat ze onderhoud hebben aan bepaalde servers en je dan via een andere server wel online kan?
's nachts val je weer Amerika lastig hequote:Op maandag 27 januari 2014 20:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat niet wat extreem voor af en toe onderhoud? OK het is nogal een ongelukkig tijdstip, dit zou ook 's nachts kunnen ofzo.
Ohja...en die zijn groter en huilen harder. Goed punt.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:46 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
's nachts val je weer Amerika lastig he
Midden op de dag lijkt me inderdaad ook het beste. Rond 12 uur ofzo, is het midden in de nacht in Amerika en hier werken de meesten.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ohja...en die zijn groter en huilen harder. Goed punt.
Midden op de dag? Wie hebben er dan last van? Do we even care?
Het is blijkbaar meer van hetzelfde.quote:
was toch vorige week al bekend??quote:Op maandag 27 januari 2014 20:07 schreef rene90 het volgende:
Heb je Killzone: Shadow Fall?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:26 schreef Jimbo het volgende:
Allejezus wat ben ik slecht in BF4 zegom te janken
Jep, daar is het nog ergerquote:Op maandag 27 januari 2014 21:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb je Killzone: Shadow Fall?
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:35 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Yourgamezone heeft PS4 voorraad pas in februari/maart
[..]
oh gutteke
Wut??quote:Op maandag 27 januari 2014 21:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zodra dr xim4 er is maak ik jullie allemaal kapot [/grotesmurf modus]
zn mouse input dingquote:
merk Ximquote:
Forum Opties | |