Welke echte gameplay?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:26 schreef AQuila360 het volgende:
Infamous wou ik eerst wel gaan halen maar toen ik echte gameplay zag viel het me weer wat tegen.
Mjah, maar dan ga je dus uit van dat die game 60 euro waard is, dat die camera 60 euro waard is, en dat die controller 60 euro waard is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:01 schreef Santello het volgende:
[..]
Controller ¤60 + cam ¤60 + game ¤60 = 180
Ruim 80 euro voordeel
Ja zo'n filmpje dat ze een missie speelde ofzo?quote:
1-2 weken terug is er een filmpje met ongeveer 10 minuten gameplay gepost.quote:
Dat is echt onzin, in mijn ogen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:28 schreef Yi-Long het volgende:
Die game is niet geweldig, wat ik er van begrepen heb.
Ik vond de gameplay van Infamous Second Son grafisch er ook niet heel erg bijzonder uitzien, maar ik heb echt genoten van de eerste twee delen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
1-2 weken terug is er een filmpje met ongeveer 10 minuten gameplay gepost.
Ziet er aardig uit, maar niet meer dan dat. Gewoon weer 3rd person achter een mannetje die los gaat met gekke krachten en door regenpijpen warped enzo. Maar goed, ik was persoonlijk al geen fan van de eerste 2 delen, dus ik ben sowieso niet de doelgroep.
Dat kan. Ik heb de game zelf niet gespeeld dus kan er niet over oordelen, maar we kunnen rustig stellen dat niet iedereen het een geweldige gamer vind. Het is in ieder geval niet de launch-topper die Halo bijvoorbeeld destijds wel was voor de originele Xbox.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, in mijn ogen.
Zekerquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:46 schreef Jay_Snake het volgende:
Ik heb net een bestellink van Bart Smit gehad voor de ps4, maar heb zelf al een ps4. Is er iemand die ik er een plezier mee kan doen?
Dat is ook de verkeerde verwachting van de mensen die het spelen. Ten tijden van de xbox 1 viel er nog heel veel te verbeteren / innoveren aan shooters op consoles. Als ik de markt zo zijn we wel een beetje door die innovatie heen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb de game zelf niet gespeeld dus kan er niet over oordelen, maar we kunnen rustig stellen dat niet iedereen het een geweldige gamer vind. Het is in ieder geval niet de launch-topper die Halo bijvoorbeeld destijds wel was voor de originele Xbox.
Nog aanwezig?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:46 schreef Jay_Snake het volgende:
Ik heb net een bestellink van Bart Smit gehad voor de ps4, maar heb zelf al een ps4. Is er iemand die ik er een plezier mee kan doen?
Hij is reeds vergeven aan Nickskuh. Die heb ik net de link doorgestuurd per pmquote:
Gefeliciteerd en aardig van jequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Hij is reeds vergeven aan Nickskuh. Die heb ik net de link doorgestuurd per pm
Dat is dezelfde link als dat ik had binnengekregen van de BS. Geen persoonlijke/unieke mails dus (ook al beweren ze van wel), sla je slag zou ik zeggenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De link wordt al op Tweakers veelvuldig gedeeld. Bij deze voor diegene die nog een PS4 wilt.
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500gb-43099
Staat in die mail dat je met zekerheid hem morgen krijgt of is dat een schatting voordat ik zometeen toch een maand zit te wachten..quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:00 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Dat is dezelfde link als dat ik had binnengekregen van de BS. Geen persoonlijke/unieke mails dus (ook al beweren ze dat van wel), sla je slag zou ik zeggenDe voorraad zal wel snel gaan
Zoals ik in de pm al zei; Er staat voor 15u besteld, morgen in huisquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Staat in die mail dat je met zekerheid hem morgen krijgt of is dat een schatting voordat ik zometeen toch een maand zit te wachten..
Mooiquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:03 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Zoals ik in de pm al zei; Er staat voor 15u besteld, morgen in huis
Aah Halo , die matige shooter ....damn wat was dat een matige game zeg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat kan. Ik heb de game zelf niet gespeeld dus kan er niet over oordelen, maar we kunnen rustig stellen dat niet iedereen het een geweldige gamer vind. Het is in ieder geval niet de launch-topper die Halo bijvoorbeeld destijds wel was voor de originele Xbox.
Bedankt voor het delen. Besteldquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De link wordt al op Tweakers veelvuldig gedeeld. Bij deze voor de mensen die nog een PS4 willen hebben, ik heb er al een dus niet nodig.
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500gb-43099
Dat zeiden ze bij de allereerste levering op releasedag ook, uiteindelijk doen ze dat niet. Op tweakers hebben mensen al de bevestiging binnen gehad .quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Doen ze dus gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |