Nou die spinazie met omelet en op een boterham lijkt me best lekker maar die zalm past er voor mij niet echt bijquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik doe de spinazie door het ei en maak er een omelet van.
Dat dan weer op brood met een plak zalm eronder, zo ist nog wel om in te nemen![]()
Meneer I. krijgt de pieper en de gehaktbal erbij
Jawel, zalm en spinazie zijn een goede combi, met pasta of zo!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou die spinazie met omelet en op een boterham lijkt me best lekker maar die zalm past er voor mij niet echt bij
ons mama heeft het gemaakt en ze zei dat het niet zoveel werk is. het hangt ook af voor hoeveel personenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat ziet er lekker uit maar dat is me wel veel te veel werk haha, thnx!
Thuisbezorgd.nl oid??quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:03 schreef roos85 het volgende:
Ik heb zo geen puf en zin om te koken.
Maar zou eigenlijk wel moeten..
Hahahahaha hoezoooooo dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef Bamba het volgende:
Wij eten chiliDat was gisteren al de bedoeling, maar toen kwam het er niet van
ik denk bij chili altijd aan sterk gekruid eten. is dat zo of fantaseer ik er op los?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef Bamba het volgende:
Wij eten chiliDat was gisteren al de bedoeling, maar toen kwam het er niet van
Geen ideequote:
Dat kan je eigenlijk zo pikant maken als dat je zelf wil. Kwestie van doseren met de chili poederquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik denk bij chili altijd aan sterk gekruid eten. is dat zo of fantaseer ik er op los?
ik moet tegenwoordig zo uitkijken met m'n maag, kan niet te pikant eten.
in mijn geval zit er dan weinig in hihi maar bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:28 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat kan je eigenlijk zo pikant maken als dat je zelf wil. Kwestie van doseren met de chili poederWij eten 'm vrij pittig
Goed baasjequote:Op donderdag 23 januari 2014 17:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
In overleg met de baas besloten pizza te bestellen
Wat moest je daar doen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef Qwea het volgende:
MIJN GOD! Wat een drama om bij VGZ in Arnhem te komen.
Zit er nu met o.a huisartsen, verpleegkundigen e.d voor een zorgplatform e.dquote:
Das wel interessantquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit er nu met o.a huisartsen, verpleegkundigen e.d voor een zorgplatform e.d
Jij had ook al zo'n ruzie met het OV in Arnhem?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef Qwea het volgende:
MIJN GOD! Wat een drama om bij VGZ in Arnhem te komen.
Interessantquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit er nu met o.a huisartsen, verpleegkundigen e.d voor een zorgplatform e.d
ik ben blij dat je er nog/weer bent!quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:22 schreef Strega het volgende:
na 3 dagen ic en rest, een beetje aan het opknappen: het was wel even kantjeboord en spannend
Ik ben wel tester maar niet voor de NS, wel voor de Alinkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:30 schreef indaha het volgende:
Ga je de politiek in of zoof ben je mystery tester voor de NS tegenwoordig
De Alinker was mee jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:30 schreef sararaats het volgende:
Pas maar op dat de flikken je niet opsluiten.
Gaat de Alinker mee? Straks effe googlen want mobiel.
Ja, hij is geweldig! Ik ben er zó blij meequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Rewimo gebruikt een alinker? Is het wat?
Of www.thealinker.comquote:
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ik ken de website. Ik wil weten of het apparaat op zich bevalt.
Doe maar niet hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:14 schreef sararaats het volgende:
de quotes op de site zijn wel inspirerend en goed.
onthouden voor als ik ook een nieuw heupje nodig ga hebben (hopelijk niet hé)
Rustig aan maar, blij je weer te zienquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:22 schreef Strega het volgende:
na 3 dagen ic en rest, een beetje aan het opknappen: het was wel even kantjeboord en spannend
Houden zo (op die leeftijd had ik ook nog geen lastquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:23 schreef sararaats het volgende:
op dit moment werkt alles nog prima
ik ben nog maar 34
Ik moest op de link klikken om te weten wat een Alinker isquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben wel tester maar niet voor de NS, wel voor de Alinker
[..]
De Alinker was mee jaGing prima met de trein
[..]
Ja, hij is geweldig! Ik ben er zó blij meeIk ben ambassadeur en ik heb een prototype om te testen. Ik kan er afstanden mee afleggen die ik anders met moeite of zelf niet kan overbruggen. En een stuk zelfstandiger zijn en blijven dan zonder.
[..]
Of www.thealinker.com
[..]
JaAls je meer wilt weten, vraag maar
Mijn god dat is de meest oninformatieve site ook. Geen plaatje, geen uitleg. Ik moest googlen naar een plaatjequote:
Dat is logisch want hij is nog niet op de marktquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik moest op de link klikken om te weten wat een Alinker is![]()
![]()
Klopt, dat is bewust omdat hij nog op de markt moet komenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn god dat is de meest oninformatieve site ook. Geen plaatje, geen uitleg. Ik moest googlen naar een plaatje
Maar waarom hebben ze een plaatje van een ondergaande zon op de site en geen plaatje van het ding?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is logisch want hij is nog niet op de markt
ow maar ik zag al een plaatjequote:Op donderdag 23 januari 2014 20:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, dat is bewust omdat hij nog op de markt moet komenDat gaat binnenkort gebeuren.
Om het ontwerp te beschermen. Patenten en zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
Maar waarom hebben ze een plaatje van een ondergaande zon op de site en geen plaatje van het ding?
Aha. Wel jammer als je eigen site geen plaatjes heeft maar er wel al renderingen zijn te vinden buiten de site om. Beetje contraproductief me dunkt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, dat is bewust omdat hij nog op de markt moet komenDat gaat binnenkort gebeuren.
Renderingen? Ik weet alleen van 1 of 2 foto's die te vinden zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
Aha. Wel jammer als je eigen site geen plaatjes heeft maar er wel al renderingen zijn te vinden buiten de site om. Beetje contraproductief me dunkt.
Maar, maar, en dit dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Om het ontwerp te beschermen. Patenten en zo.
Ja, dat is zo'n fotoquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
Maar, maar, en dit dan?
[ afbeelding ]
Ach, het zal wel.
Okee op die (loop)fietsquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is logisch want hij is nog niet op de markt
Maar ja ik snap dus niet dat ze dit wel vrijgeven en vervolgens geen info op hun eigen site zettenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n fotomaar dat is een van de weinige die erop staan.
Je zit dus als het ware en je loopt tegelijk. Maar kan je dan bijvoorbeeld ook makkelijk winkels binnen, of stap je er dan vanaf? Lijkt me namelijk niet makkelijk keren ergens in een supermarkt ofzo met zo´n ding.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat is zo'n fotomaar dat is een van de weinige die erop staan.
Valt heel erg mee. Als je er met een rolstoel langskunt, kun je het met de Alinker ook. En hij is vrij licht, dus je kunt hem makkelijk even een stukje tillen en draaien als het nodig is. Ik ben er al een heel stel winkels mee ingeweest.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Je zit dus als het ware en je loopt tegelijk. Maar kan je dan bijvoorbeeld ook makkelijk winkels binnen, of stap je er dan vanaf? Lijkt me namelijk niet makkelijk keren ergens in een supermarkt ofzo met zo´n ding.
en op de trein ook geen probleem denk ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Valt heel erg mee. Als je er met een rolstoel langskunt, kun je het met de Alinker ook. En hij is vrij licht, dus je kunt hem makkelijk even een stukje tillen en draaien als het nodig is. Ik ben er al een heel stel winkels mee ingeweest.
Nee, dat ging prima. Ik krijg hem er makkelijk zelf in en uit, maar er waren ook genoeg mensen die aanboden om even te helpenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:45 schreef sararaats het volgende:
en op de trein ook geen probleem denk ik
Is die eigenlijk straks voor iedereen verkrijgbaar, of is het een echt medisch hulpmiddel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Valt heel erg mee. Als je er met een rolstoel langskunt, kun je het met de Alinker ook. En hij is vrij licht, dus je kunt hem makkelijk even een stukje tillen en draaien als het nodig is. Ik ben er al een heel stel winkels mee ingeweest.
De bedoeling is voor iedereenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:47 schreef Bos81 het volgende:
Is die eigenlijk straks voor iedereen verkrijgbaar, of is het een echt medisch hulpmiddel?![]()
Is het een soort opvolger van de rollator? Tenminste, daar lijkt het volgens mij een beetje op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja je kunt het zien als een nieuw soort rollator. Maar dan wel eentje waarmee je een stuk natuurlijker in beweging bentquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:51 schreef Kper_Norci het volgende:
Is het een soort opvolger van de rollator? Tenminste, daar lijkt het volgens mij een beetje op.
Hopelijk wordt het dan wel een beetje minder diefstalgevoelig![]()
Okeequote:Op donderdag 23 januari 2014 20:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De bedoeling is voor iedereenHet is ook een tof ding om op te rijden!
![]()
Ze hopen overigens wel dat hij als hulpmiddel vergoed gaat worden voor mensen die hem nodig hebben.
Wat een slim ding.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En waarom zou ik volgens jou in de doelgroep vallen, net als andere gezonde mensen? Ik zie geen voordelen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De doelgroep bestaat uit mensen die anders tot een rolstoel veroordeeld zijn. Geen gewone gezonde mensen dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En waarom zou ik volgens jou in de doelgroep vallen, net als andere gezonde mensen? Ik zie geen voordelen?
Rewimo beweerde van het weekend nog andersquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
De doelgroep bestaat uit mensen die anders tot een rolstoel veroordeeld zijn. Geen gewone gezonde mensen dus
Dat is wel pech johquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had ook ambassadeur kunnen zijn voor de alinker maar kon helaas niet op die dag aanwezig zijn zo aan de andere kant van nederland. En inmiddels gaat het eigenlijk zo rot dat in mn rolstoel ook al amper meer gaat dus loopfietsen zal er ook wel niet inzitten.
Maar wel tof dat jij er zo blij mee bent Rewimo
Omdat het leuk is om erop te rijdenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
En waarom zou ik volgens jou in de doelgroep vallen, net als andere gezonde mensen? Ik zie geen voordelen?
Niet alleen, ook mensen die het leuk vinden om ermee te rijden. Maar voor mensen die niet goed kunnen lopen heeft hij zeker grote voordelen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De doelgroep bestaat uit mensen die anders tot een rolstoel veroordeeld zijn. Geen gewone gezonde mensen dus
Ik zie het even niet.... Met de fiets ben ik ongetwijfeld sneller dan met de yabadabadoo en in de winkelstraat/winkels ga ik er ongetwijfeld veel te hard mee en belangrijker nog, heb ik geen hulpmiddel nodig.... Dus ik ben erg benieuwd hoe de marketing gaat zijn...quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Omdat het leuk is om erop te rijden
Ik denk ook niet dat je er als gezond persoon winkels mee ingaat of zo. Maar misschien wel een eind rijden voor de lol, net als je een eind gaat lopen of fietsen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie het even niet.... Met de fiets ben ik ongetwijfeld sneller dan met de yabadabadoo en in de winkelstraat/winkels ga ik er ongetwijfeld veel te hard mee en belangrijker nog, heb ik geen hulpmiddel nodig.... Dus ik ben erg benieuwd hoe de marketing gaat zijn...
Dat is wel de bedoeling jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik geloof dat ik me zou richten op de rolstoelers/ andere mensen die hem nodig hebben en dan voornamelijk aan de instanties duidelijk maken dat dit niet valt onder de categorie rollator (die niet langer vergoed wordt), maar onder de categorie scootmobiel (hulpmiddel vanuit de Wmo).
Ik heb most def een hekel aan Arnhemquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Arnhem heeft een hekel aan mij, ik weet nog niet of ik ook een hekel heb aan Arnhem.
Volgens mij welquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:30 schreef Pagan het volgende:
Is de F&F nog steeds dicht of lijkt dat maar zo?
* Pagan stelt een retorische vraag.
Welnee joh!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:30 schreef Pagan het volgende:
Is de F&F nog steeds dicht of lijkt dat maar zo?
* Pagan stelt een retorische vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |