Niets is minder waar mijn heer. Ik heb gewoon veel meevallers gehad in 2013 waardoor ik met geld zit die ik kan uitgeven. Kan ook natuurlijk sparen, maar heb al genoeg spaargeld om 3 jaar zonder werk van te kunnen leven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:22 schreef Roellie80 het volgende:
Mooi hè, die volledig geïndoctrineerde consumptiemaatschappij. Lang leve het kapitalisme!
En dan als budget 500 donnies hebbenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Niets is minder waar mijn heer. Ik heb gewoon veel meevallers gehad in 2013 waardoor ik met geld zit die ik kan uitgeven. Kan ook natuurlijk sparen, maar heb al genoeg spaargeld om 3 jaar zonder werk van te kunnen leven.
Ik kan het niet over mijn hart strijken om meer dan dat uit te geven wetende dat ik het niet nodig heb. Als je echt iets cools weet die meer dan 500 kost, dan hoor ik het graag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan als budget 500 donnies hebben
Nee ik game niet. Enige game die ik wel wil spelen is GTA 5, en die is niet eens verkrijgbaar voor de PS4.quote:
Het ging toch om het wow-effect? Wat maakt de rest dan nog uit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:30 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Nee ik game niet. Enige game die ik wel wil spelen is GTA 5, en die is niet eens verkrijgbaar voor de PS4.
Heb niet eens een PC, alleen een Laptop. Daar heb ik voorlopig genoeg aan. Wel zou het handig zijn als ik een grote monitor in mijn kamer had. Dus dat is wel een leuke idee. Maar welke?quote:
Op stap? Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef Dingflofbips het volgende:
Ga een mooie avond op stap. Herinneringen zijn priceless
PS4 geeft heeft volgens jou een wow-effect? Het is in principe een verouderde PC.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het ging toch om het wow-effect? Wat maakt de rest dan nog uit.
geen flauw idee maar als je toch geld zat hebt zou ik minimaal voor 27 inch gaan. of doe gek en koop een 42 inch TV en gebruik die als monitor. is in elk geval wow.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Heb niet eens een PC, alleen een Laptop. Daar heb ik voorlopig genoeg aan. Wel zou het handig zijn als ik een grote monitor in mijn kamer had. Dus dat is wel een leuke idee. Maar welke?
Dus... Bezoek het nachtleven van 1 der wereldstedenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:32 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Op stap? Wat bedoel je daarmee?
OW je bedoeld uitgaan enzo. Dat is echt niets voor mij man. Heb het in het verleden geprobeerd, maar was niet een succes. Ik drink sowieso geen alcohol, wat uitgaan een stuk minder leuk maakt. Daarnaast heeft het ook niet echt een wow-effect.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:33 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Dus... Bezoek het nachtleven van 1 der wereldsteden
quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:33 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
PS4 geeft heeft volgens jou een wow-effect? Het is in principe een verouderde PC.
Dat lijkt me wel leuk, maar hoe duur zijn die dingen? lijkt niet echt binnen mijn budget te vallen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:34 schreef Diemux het volgende:
Koop een beamer ofzo, leuk voor in de woonkamer.
Ik bedoel niet uitgaan als in geforceerd in een kroeg of discotheek staan met een biertje. Nachtleven houdt nog zoveel meer in. Maargoed, slechts een suggestiequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:34 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
OW je bedoeld uitgaan enzo. Dat is echt niets voor mij man. Heb het in het verleden geprobeerd, maar was niet een succes. Ik drink sowieso geen alcohol, wat uitgaan een stuk minder leuk maakt. Daarnaast heeft het ook niet echt een wow-effect.
Voor 500 euro kan je wel wat vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:36 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel leuk, maar hoe duur zijn die dingen? lijkt niet echt binnen mijn budget te vallen.
Een donnie is een tientje, dus 50 donniesquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent echt een kk mongooltje, 500 donnie is 5000 euro sukkelquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
als je zelf niet weet wat je moet kopen kan je het beter op een spaarrekening zetten tot je het wel weet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:21 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik wil iets kopen om mijzelf te belonen, maar ik heb geen idee wat.
Budget:500 euro.
Waar ik van hou:
Elektronische apparaten/gadgets.
Apparaten met wow-effect.
Wat moet ik kopen?
500 donnies is 5000 euro gr grquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of ga naar de action, dan kan je er 500 ophangen voor dat geld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:06 schreef Anosmos het volgende:
Koop 250 WC-ontstoppers en plak ze allemaal aan het plafond van je woonkamer.
Tada: het wow-effect.
Niet weten dat een donnie 10 euro isquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf ook nog eens bijdehand.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:49 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jij bent echt een kk mongooltje, 500 donnie is 5000 euro sukkel
En dit. Sowieso dit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
Koop een watermeloentent:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |