abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135849372
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:29 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Prima , dan weet je dat het daar al jaren een probleem / ergernis is.

Bij voetgangers , winkeliers , fietsers en automobilisten.
Allemaal aanstellerij.
pi_135849377
quote:
5s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:27 schreef Luigi het volgende:

[..]

Eh wat? Als er iemand een pishekel heeft aan al die regeltjes ben ik het. :D.
Een haatdragende zeikerd noemen we dat.
pi_135849406
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:31 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Een haatdragende zeikerd noemen we dat.
Ach, jij bent de militante antifietser hier. Alleen omdat er een paar over de stoep fietsen, boehoe.
pi_135849573
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:32 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ach, jij bent de militante antifietser hier. Alleen omdat er een paar over de stoep fietsen, boehoe.
Ik fiets 6 dagen in de week in en rond centrum Den Haag.
pi_135849666
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:36 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik fiets 6 dagen in de week in en rond centrum Den Haag.
Daarom kun je nog wel een aansteller zijn.
pi_135849716
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:31 schreef Luigi het volgende:

[..]

Allemaal aanstellerij.
Prima, parkeer ik lekker mijn fiets tussen jouw bilnaat als je daar over de stoep loopt.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_135849728
quote:

[..]

Moet je eens over een smal fietspad gaan lopen en kijken hoe vervelend dat is voor fietsers. Maargoed, anarchie op de weg is wel leuker om te zien.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_135849734
Kan alleen in Nederland, als je iemand mishandeld krijg je nog minder.
pi_135849777
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
Op het fout vervoegen van werkwoorden staat helaas geen straf.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_135849803
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
Inderdaad. Prima dat ze daar bekeuringen voor krijgt, maar de hoogte van de boetes zijn totaal debiel. Vooral omdat er ergenissen tussen zaten maar er was niks gevaarlijks aan. Voor een winkeldiefstal krijg je minder.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_135849870
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef Luigi het volgende:

[..]

Daarom kun je nog wel een aansteller zijn.
Nee snorreknul , niet voor het gemak vergeten waar ik op reageerde :

quote:

[..]

pi_135851899
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:07 schreef Sheriam het volgende:
Er zijn Haagse Tokkies die met 'de laatste paar meter' over de stoep 200 meter bedoelen, en gewoon standaard weigeren zich te legitimeren enzo. Er zijn ook agenten die het leuk vinden voor 5 meter een bon uit te schrijven en lekker hun macht te misbruiken, net als andere bullies juist graag tegen minder assertieve mensen. Ik ken de betrokken personen geen van beide dus ik weet niet welke van de twee hier van toepassing is. Grappig dat zoveel posters hier het wel zeker weten! :P

Wel fout dat ze niet eens mocht bellen, of dat anders iemand van het bureau niet even kon bellen naar de school en degene met wie ze een afspraak had. Je laat toch geen kinderen gewoon op school zitten, terwijl noch de school, noch de kinderen zelf, enig idee hebben waarom mama ze niet komt halen? Als 't om vijf minuutjes gaat terwijl de agent een bekeuring schrijft, okay, maar als ze gewoon helemaal niet kan komen opdagen? Dat doe je niet tegenover kinderen en leerkrachten, en zelfs tegenover de volwassene waarmee ze de eerdere afspraak had vind ik het niet netjes. Ook al was het een Tokkie en haar schuld, dan laat je als politie geen derden (en zeker geen kindjes & hun leerkracht) in ongerustheid zitten.
Precies, het is goed mogelijk dat mevrouw in eerste instantie alleen maar zat te mopperen, eerst over het feit dat zij een boete krijgt ipv van een waarschuwing, en daarna dat ze mee moet naar het bureau omdat niemand haar ID-kaart kan komen brengen. Maar welke ouder zou nou niet fel van leer trekken als je daarna nog niet eens een telefoontje mag plegen zodat je kinderen opgevangen worden?
pleased to meet you
pi_135852086
Wat een triest leven maken we r ook van met ze allen :/.
pi_135852426
quote:
17s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:01 schreef Disorder het volgende:
Lekker burgertjes pesten.
walgelijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:24:29 #165
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_135854488
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:38 schreef LelijKnap het volgende:
Wat een triest leven maken we r ook van met ze allen :/.
Er is niemand op dit forum die niet op de stoep heeft gefietst en toch weten er een hele hoop zeker dat die mevrouw een tokkie is en dat alle fietsers op de stoep tuig zijn die een paar honderd euro boete verdienen. Echt waar ;(
pi_135855108
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:24 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Er is niemand op dit forum die niet op de stoep heeft gefietst en toch weten er een hele hoop zeker dat die mevrouw een tokkie is en dat alle fietsers op de stoep tuig zijn die een paar honderd euro boete verdienen. Echt waar ;(
Die paar honderd euro boete krijgt ze voor belediging en het niet tonen van een ID kaart, iedereen kan toch gewoon die kaart in zijn zak steken, kleine moeite.
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:44:22 #167
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_135855584
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef macca728 het volgende:

[..]

Die paar honderd euro boete krijgt ze voor belediging en het niet tonen van een ID kaart, iedereen kan toch gewoon die kaart in zijn zak steken, kleine moeite.
En jij bent een prima voorbeeld van hoe kansloos we in 14 jaar zijn geworden. Allerlei boetes voor non misdrijven waar je niemand kwaad mee kan doen en jij komt niet verder dan JA MAAR RANDOM REGELTJE X IS NIE VEEL MOEITE!!@!! Toen ik 10 was, was er geen ID plicht. Toen ik 10 was, was er geen big brother die iedere verplaatsing registreerde. Toen ik 10 was, was er er nog verontwaardiging dat de overheid überhaupt eraan dacht het persoonsbewijs van de moffen weer in te voeren. Toen ik 10 was deden wiettelers nog aangifte bij de belastingdienst en waren vuurwapens voor de zaak fiscaal aftrekbaar.

En ondanks dat dit allemaal verboden is gemaakt voor onze veiligheid is het gevoel van veiligheid alleen maar achteruit gegaan en de werkelijke veiligheid hetzelfde gebleven. Maar afstappen van deze dure onzinnige pietluttige onzin kan niet want dan hebben de tokkies gewonnen ofzo. :r :r :r :r :r
pi_135855933
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:03 schreef Waterdrinker het volgende:
Klinkt niet geheel onterecht als ik het zo lees.

Gedraag je netjes en normaal, en de agenten zullen meestal hetzelfde doen.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:05 schreef Megumi het volgende:
Ik vermoed dat deze vrouw zich minder netjes gedragen heeft dan dat ze zegt.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef macca728 het volgende:

[..]

Hoe is't nou, in Slaafland?
pi_135856437
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

En jij bent een prima voorbeeld van hoe kansloos we in 14 jaar zijn geworden. Allerlei boetes voor non misdrijven waar je niemand kwaad mee kan doen en jij komt niet verder dan JA MAAR RANDOM REGELTJE X IS NIE VEEL MOEITE!!@!! Toen ik 10 was, was er geen ID plicht. Toen ik 10 was, was er geen big brother die iedere verplaatsing registreerde. Toen ik 10 was, was er er nog verontwaardiging dat de overheid überhaupt eraan dacht het persoonsbewijs van de moffen weer in te voeren. Toen ik 10 was deden wiettelers nog aangifte bij de belastingdienst en waren vuurwapens voor de zaak fiscaal aftrekbaar.

En ondanks dat dit allemaal verboden is gemaakt voor onze veiligheid is het gevoel van veiligheid alleen maar achteruit gegaan en de werkelijke veiligheid hetzelfde gebleven. Maar afstappen van deze dure onzinnige pietluttige onzin kan niet want dan hebben de tokkies gewonnen ofzo. :r :r :r :r :r
Nou prima, ik vind een ID kaart verplichting niet erg, vroeger kon je overal ongestraft mee wegkomen als je een valse naam op gaf, nu is dat moeilijker.

Hoe lang is die verplichting al ? Ik ben nog nooit, NOG NOOIT gevraagd om mijn ID kaart te tonen.

Mevrouw zal best wel 80 euro bij zich hebben gehad om de eerste boete cash te betalen of had kunnen pinnen, dan had agent nooit om de ID kaart gevraagd.

En 14 jaar geleden kreeg je ook boetes voor op de stoep fietsen en beledigen van een ambtenaar in functie. En mocht je ook gaan zitten in de cel voor dergelijke dingen.
pi_135857585
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:11 schreef Dven het volgende:

[..]

Fout 1 van mevrouw : Fietsend de stoep op
Fout 2 van mevrouw : Geen ID bijdragen

Fout van agenten : Situatie zo slecht oplossen door mevrouw maar mee naar bureau te nemen. Had haar in plaats van naar het bureau naar haar woning gereden alwaar zij haar ID-kaart kon tonen en de situatie was snel en probleemloos opgelost geweest.

Wat mij betreft is de fout van de agenten groter.
Ze had gewoon geen grote bek moeten trekken.
pi_135858120
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:00 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nou prima, ik vind een ID kaart verplichting niet erg, vroeger kon je overal ongestraft mee wegkomen als je een valse naam op gaf, nu is dat moeilijker.

Hoe lang is die verplichting al ? Ik ben nog nooit, NOG NOOIT gevraagd om mijn ID kaart te tonen.

Mevrouw zal best wel 80 euro bij zich hebben gehad om de eerste boete cash te betalen of had kunnen pinnen, dan had agent nooit om de ID kaart gevraagd.

En 14 jaar geleden kreeg je ook boetes voor op de stoep fietsen en beledigen van een ambtenaar in functie. En mocht je ook gaan zitten in de cel voor dergelijke dingen.
Toch wel fijn dat er nog mensen zijn die wel normaal kunnen nadenken. ;)
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:51:42 #172
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135858761
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:08 schreef kovenant het volgende:
grappig de 50/50 reacties.
dan zal ik de doorslag maar geven :P

als je normaal doet tegen agenten zal er ook normaal tegen jou worden gedaan.
zal misschien boete blijven behouden maar je weet dat fietsen op de stop niet mag..
ga eens naar buiten _O-
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:53:12 #173
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135858819
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:00 schreef macca728 het volgende:

[..]

contant betalen? :')

waarom had ei dat nooit gedaan dan? waarom zou ie dat niet doen?

ben altijd wel benieuwd naar de logica van mensen die onbekend zijn met de problematiek
pi_135859241
quote:
13s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:51 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ga eens naar buiten _O-
Laatst werd ik nog meegenomen door een motoragent vanwege een lekke uitlaat. Mee naar parkeerterrein, algehele verkeerscontrole. Dus ik netjes en vriendelijk, excuses aangeboden, grapje gemaakt.

En toen reed ik weer verder met lekke uitlaat en een waarschuwing, en geen verbaal.

Moet jij eens raden wat er was gebeurd als ik daar was gaan zeiken dat ze boeven moeten vangen, dat ik altijd netjes rijdt en dat het kinderachtige zeikers zijn. Ik kan het je wel vertellen hoor..

Als jij je netjes, beleefd, en niet onnodig recalcitrant opstelt dan is er een heleboel mogelijk, en krijg je nooit de behandeling die mevrouw (naar eigen zeggen) heeft gehad.

Maar de meeste mensen die een hekel aan autoriteit hebben gaan er al met helemaal de verkeerde instelling tegenin, dan krijg je een soort self-fulfilling prophecy.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  Forum Admin donderdag 23 januari 2014 @ 18:12:57 #175
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_135859363
Makkelijk, zo'n eenzijdig verhaal. Waarheid zal wel in het midden liggen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_135859657
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:34 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

Toch wel fijn dat er nog mensen zijn die wel normaal kunnen nadenken. ;)
Zoals life 2.0 ja.
pi_135859702
quote:
[Als jij je netjes, beleefd, en niet onnodig recalcitrant opstelt dan is er een heleboel mogelijk, en krijg je nooit de behandeling die mevrouw (naar eigen zeggen) heeft gehad.

Maar de meeste mensen die een hekel aan autoriteit hebben gaan er al met helemaal de verkeerde instelling tegenin, dan krijg je een soort self-fulfilling prophecy.
Dit
pi_135859842
Vrouwelijke politie agenten :')

Verder lijkt het idd wat overdreven allemaal, zoveel ellende voor een paar meter stoep.
You wear your smile like it was going out of fashion...
pi_135859970
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:29 schreef Phlogi2013 het volgende:
Vrouwelijke politie agenten :')

Verder lijkt het idd wat overdreven allemaal, zoveel ellende voor een paar meter stoep.
Jamaar de overlast! De overlast!! Sommige mensen slapen er zelfs slecht van... ;(.
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:48:15 #180
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135860415
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:08 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Laatst werd ik nog meegenomen door een motoragent vanwege een lekke uitlaat. Mee naar parkeerterrein, algehele verkeerscontrole. Dus ik netjes en vriendelijk, excuses aangeboden, grapje gemaakt.

En toen reed ik weer verder met lekke uitlaat en een waarschuwing, en geen verbaal.

Moet jij eens raden wat er was gebeurd als ik daar was gaan zeiken dat ze boeven moeten vangen, dat ik altijd netjes rijdt en dat het kinderachtige zeikers zijn. Ik kan het je wel vertellen hoor..

Als jij je netjes, beleefd, en niet onnodig recalcitrant opstelt dan is er een heleboel mogelijk, en krijg je nooit de behandeling die mevrouw (naar eigen zeggen) heeft gehad.

hij had je ook kunnen vertellen je uitlaat te maken en volgende week te laten zien, dat was toch sneller en beter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')